logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Secret Kingdom 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پادشاهی مخفی با کیفیت عال

دانلود فیلم پادشاهی مخفی دوبله فارسی The Secret Kingdom 2023
دانلود فیلم پادشاهی مخفی دوبله فارسی The Secret Kingdom 2023

 

پادشاهی مخفی به نویسندگی و کارگردانی مت دراموند که جادوی دوران کودکی را در بر می گیرد، مخاطبان را به سفری شگفت انگیز به سرزمینی از افسون می برد، زیرا دو کودک دنیایی را در زیر کف اتاق خواب خود کشف می کنند. این فیلم در استفاده از تخیل زنده است و با کشف دنیاهای جدید، ایجاد دوستی ها و تحقق پیشگویی ها، مخاطب خود را با طلسم جادویی جاودانه کاملا مجذوب می کند.

این فیلم خانوادگی که فیلمبرداری فوق‌العاده‌ای، پر از محیط‌های CGI عالی، و با بازی خوب همه شرکت‌کنندگان است، مخاطبان را به دوران موجودات جادویی و شیطانی دعوت می‌کند که باید توسط کودکانی که برای انجام آن پیش‌گویی شده‌اند، نابود شود. این موجودات به شکل جامد ابتدا در سایه‌ها و از گوشه چشم بچه‌ها دیده می‌شوند، اما به زودی خود را کاملاً به پیتر و وریتی می‌شناسند، دو کودکی که در مرکز این داستان دیدنی قرار دارند، خود را در حال سفر در زیر تخت‌هایشان می‌بینند!

با بازی سم اورینگهام، آلیلا براون، آلیس پارکینسون، کریس گاباردی، داریوس ویلیامز، و بث چمپیون، پادشاهی مخفی که من را به یاد سرگرمی های موجود در هزارتو می اندازد، این دو کودک را در برابر شیطان باستانی به نام کفن پیدا می کند. شرارتی که از پراکندگی دنیاها در عالم مخفی زیر کف اتاق خوابشان زاییده می شود. وظیفه آنها گرد هم آوردن پنج گنجینه عرفانی در تلاش برای نجات این پادشاهی است.

سفر آنها به پادشاهی مخفی آسان نیست، اما FX به شدت در جای خود قرار دارند زیرا موجودات آرمادیلو مانند آنها را از سقوط به فضای امنی دورتر از دسترس The Shroud هدایت می کنند. این موجودات در زره‌شان همه‌جور ترسناک به نظر می‌رسند، اما – همانطور که می‌توانند صحبت کنند و در نهایت توسط بچه‌ها درک می‌شوند – تمام توضیحاتی را که برای درک هدفشان در پادشاهی مخفی نیاز دارند در اختیارشان قرار می‌دهند: بازنشانی زمان.

همانطور که پیتر و وریتی تلاش خود را برای متحد کردن پنج گنج عرفانی و نجات پادشاهی آغاز می کنند، باید با چالش های حماسی روبرو شوند که شجاعت آنها را تا حد نهایی آزمایش می کند. پر از جلوه های بصری سرگرم کننده، نگرش محکم در مورد روح فیلم، و لحظات سرگرم کننده فراوان بین موجودات و کودکان، پادشاهی مخفی در دوستانه ترین حالت خود فانتزی است.

کلیدی که The Secret Kingdom را باز می‌کند در تاریخ 9 ژوئن از Saban Films وارد سینماها، VOD و On Demand می‌شود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پادشاهی مخفی دوبله فارسی The Secret Kingdom 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!