logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
67% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Rebel Moon: Part Two – The Scargiver 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ماه شورشی: قسمت دوم – زخمی با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم ماه شورشی: قسمت دوم دوبله فارسی Rebel Moon: Part 2 – The Scargiver 2024
دانلود فیلم ماه شورشی: قسمت دوم دوبله فارسی Rebel Moon: Part 2 – The Scargiver 2024

 

Rebel Moon – Part Two: The Scargiver یک فیلم اپرای فضایی حماسی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی زک اسنایدر بر اساس فیلمنامه ای است که او با همکاری کرت جانستاد و شی هاتن نوشته است. دنباله مستقیم Rebel Moon – قسمت اول: A Child of Fire (2023)، این فیلم در ماه Veldt می گذرد، جایی که کورا و خدمه جنگجویان برای کمک به کشاورزان برای دفاع و مبارزه برای خانه خود در برابر دنیای مادر تلاش می کنند. سوفیا بوتلا، جیمون هونسو، اد اسکرین، میشل هویسمن، دونا بائه، ری فیشر، استاز نیر، فرا فی، الیز دافی، شارلوت مگی، استوارت مارتین، کری الوز و آنتونی هاپکینز نقش‌های خود را از فیلم اول بازی می‌کنند.

 ماه شورشی: قسمت دوم در تاریخ 12 آوریل 2024 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد و در 19 آوریل 2024 توسط نتفلیکس اکران شد. مانند نسخه قبلی خود، به طور کلی نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد. قرار است پس از اکران اولیه فیلم، برش کارگردانی با درجه R اکران شود. در حالی که در ابتدا به عنوان دومین و آخرین فیلم از یک حماسه دو قسمتی اعلام شد، فیلم‌های جدید در آوریل 2024 در حال ساخت هستند.

کورا و جنگجویان بازمانده به ولد برمی‌گردند و بر این باورند که کورا با موفقیت دریاسالار نوبل را کشته است و از حمله بعدی به این سیاره برای مطالبه ذخایر غذایی آن جلوگیری کرده است، اما آریس، سرباز دنیای مادر که به عنوان یک مامور مضاعف برای مردم روستا کار می‌کند، به آنها اطلاع می‌دهد که نوبل زنده است و کشتی dreadnought پنج روز دیگر خواهد رسید. جنگنده‌ها به گروه کوچکی از روستاییان ملحق می‌شوند تا کل ذخایر غلات را در سه روز جمع‌آوری کنند، بنابراین آرد می‌تواند به عنوان اهرمی برای جلوگیری از بمباران روستا توسط نیروهای Motherworld استفاده شود. در طول دو روز باقی مانده، تیتوس قصد دارد روستاییان را برای مبارزه آموزش دهد.

کورا و گونار عاشق هم می شوند و او اعتراف می کند که نایب السلطنه بالیساریوس او را مجبور به ترور پادشاه، ملکه و پرنسس جوان دنیای مادری کرده است و خود کورا به شاهزاده خانم شلیک می کند. بالیساریوس سپس سعی کرده بود او را برای کودتا متهم کند، اما او در عوض با یک شاتل Motherworld به Veldt گریخت تا از قانون پنهان شود.

طی دو روز، تیتوس، نمسیس، تاراک، میلیوس و کورا تعداد انگشت شماری از روستاییان را در نبرد آموزش می‌دهند و نقشه‌ای شامل حفر سنگرها و تونل‌ها در مزارع، گذاشتن مواد منفجره و آماده‌سازی شاتل کورا را آماده می‌کنند. این گروه همچنین گذشته خود را برای یکدیگر فاش می کنند، اما کورا از مشارکت خود در مرگ ایسا خودداری می کند. هنگامی که نوبل با dreadnought می رسد، نیروهای او روستا را اسکن می کنند و محل مخفی شدن زنان و کودکان را شناسایی می کنند که توسط نمسیس و آریس محافظت می شوند و نیروهایی را برای دستگیری آنها می فرستند تا کورا را مجبور به بیرون کنند. زمانی که نوبل قول داد از دهکده نجات دهد، کورا سعی می کند تسلیم او شود، اما به هر حال گونار کمین را آغاز می کند. تیتوس و تارک روستاها را در دفع موفقیت آمیز موج اول رهبری می کنند، اگرچه نمسیس در دفاع از زنان و کودکان کشته می شود.

گروه بزرگی از نیروهای زرهی و مکانیزه دوم نیروهای Motherworld معدود مدافعان باقیمانده را به عقب می راند و قسمت اعظم دهکده را ویران می کند، اما کورا و گونار از شاتل و یونیفرم های دزدیده شده استفاده می کنند تا به داخل dreadnough نفوذ کنند و مواد منفجره را روی موتور قرار دهند. جیمی می رسد تا به مدافعان دهکده کمک کند تا حمله را عقب برانند، و مواد منفجره باعث فرو ریختن dreadnought می شود. در این روند، گونار نوبل را می کشد اما بعداً بر اثر جراحات وارده می میرد. Devra Bloodaxe و نیروهای شورشی او با کشتی می‌رسند تا نیروهای باقی‌مانده Motherworld را نابود کنند و به پیروزی منجر شوند.

پس از آن، دهکده عزادار مردگان می شود و کورا گذشته خود را که تیتوس نشان می دهد که از قبل می دانسته، می پذیرد. او همچنین فاش می کند که عیسی مخفیانه زنده و مخفی است و گروه جمع شده قصد خود را برای یافتن او و بازگرداندن دودمان سلطنتی به تاج و تخت اعلام می کنند تا بالیساریوس را خلع کنند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماه شورشی: قسمت دوم دوبله فارسی Rebel Moon: Part 2 – The Scargiver 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!