logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Rebel Moon 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی ماه شورشی با کیفیت عالی

دانلود فیلم ماه شورشی Rebel Moon 2023
دانلود فیلم ماه شورشی Rebel Moon 2023

 

 

Rebel Moon: Part One – A Child of Fire یک فیلم اپرای فضایی حماسی آمریکایی به کارگردانی زک اسنایدر بر اساس فیلمنامه ای است که او با همکاری کرت جانستاد و شی هاتن نوشته است، بر اساس داستانی که اسنایدر نیز ساخته است. گروهی از بازیگران این فیلم شامل سوفیا بوتلا، چارلی هانام، میشل هویسمن، جیمون هونسو، دونا بائه، ری فیشر، کلئوپاترا کلمن، ینا مالون، فرا فی، اد اسکرین و آنتونی هاپکینز هستند.

دانلود فیلم ماه شورشی قسمت اول: فرزند آتش قرار است در 22 دسامبر 2023 توسط نتفلیکس اکران شود و یک اکران محدود در سینما نیز برنامه ریزی شده است. در ادامه، Rebel Moon: Part Two – The Scargiver، قرار است در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ اکران شود.

در جهان تحت کنترل دولت فاسد جهان مادر، ماه Veldt توسط نیروهای Imperium، ارتش جهان مادر که توسط Regent Balisarius کنترل می شود، تهدید می شود. کورا، یکی از اعضای سابق امپریوم که به دنبال رستگاری برای گذشته خود در رهبری دولت سرکوبگر است، به خود وظیفه می‌دهد تا جنگجویان را از سراسر کهکشان استخدام کند تا قبل از بازگشت به سیاره، در برابر نیروهای جهان مادر موضع بگیرند.

Rebel Moon از آثار آکیرا کوروساوا، فیلم های جنگ ستارگان و هوی متال (مجله) الهام گرفته شده است. لوگوی فیلم ادای احترامی است به گلچین های علمی تخیلی و فانتزی بزرگسالان. این فیلم همچنین به عنوان یک فیلم جنگ ستارگان شروع به ساخت کرد که اسنایدر مدت کوتاهی پس از فروش لوکاس فیلم به شرکت والت دیزنی در سال 2012 به لوکاس فیلم عرضه کرد. اسنایدر همچنین این ایده را هم به عنوان یک بازی ویدیویی و هم یک فیلم به برادران وارنر چند بار مطرح کرد. پس از خرید لوکاس‌فیلم، پروژه توسط تهیه‌کننده اریک نیومن و اسنایدر، ابتدا به‌عنوان یک سریال تلویزیونی اورجینال، قبل از ساخت فیلمی از نتفلیکس، دوباره توسعه یافت.

در 2 نوامبر 2021، اعلام شد که سوفیا بوتلا برای بازی در نقش اصلی فیلم انتخاب شده است. در 9 فوریه 2022، چارلی هانام، جیمون هونسو، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر و دونا بائه به بازیگران پیوستند. اواخر همان ماه، استوارت مارتین و روپرت فرند به پروژه پیوستند. در 8 آوریل 2022، کری الوز، کوری استول، میشل هویسمن و آلفونسو هررا به بازیگران پیوستند. در 16 مه 2022، اعلام شد که اد اسکرین به دلیل درگیری‌های برنامه‌ریزی، جایگزین Friend به‌عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم شده است و کلئوپاترا کلمن، فرا فی و ریان ریس به پروژه پیوستند. در 8 ژوئن 2022، اعلام شد که آنتونی هاپکینز به عنوان صداپیشه جیمی، یک ربات جنگی مکانیزه JC1435 غیرممکن و یک بار مدافع پادشاه کشته شده، به بازیگران پیوسته است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماه شورشی قسمت اول: فرزند آتش Rebel Moon 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!