logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
12%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Madame Web 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی مادام وب با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم مادام وب دوبله فارسی Madame Web 2024
دانلود فیلم مادام وب دوبله فارسی Madame Web 2024

 

 

مادام وب (به انگلیسی: Madame Web) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ است که شخصیتی به همین نام کامیکس مارول را به نمایش می‌گذارد. این فیلم توسط Columbia Pictures و Di Bonaventura Pictures در همکاری با Marvel Entertainment و TSG Entertainment تولید و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است، این چهارمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی (SSU) است. این فیلم به کارگردانی S. J. Clarkson بر اساس فیلمنامه ای که او با کلیر پارکر و تیم نویسندگی مت سازما و بورک شارپلس نوشته است، داکوتا جانسون در نقش اصلی در کنار سیدنی سوینی، ایزابلا مرسد، سلست اوکانر، طاهر رحیم، مایک بازی می کند. اپس، اما رابرتز و آدام اسکات. در این فیلم، داستان اصلی Cassie Web (جانسون) بررسی می شود که او با گذشته خود روبرو می شود و در تلاش برای نجات سه زن جوان (با بازی Sweeney، Merced و O’Connor) از Ezekiel Sims (رحیم) است که می خواهد بکشد. قبل از اینکه در آینده زن عنکبوتی شوند و او را بکشند.

سونی توسعه یک فیلم مادام وب را برای دنیای مشترک خود تا سپتامبر 2019 آغاز کرد و سازما و شارپلس فیلمنامه را نوشتند. کلارکسون در می 2020 در اولین کارگردانی فیلم بلند خود به عنوان کارگردان ملحق شد و جانسون در اوایل سال 2022 انتخاب شد. بازیگران اضافی، به‌ویژه برای شخصیت‌های Spider-Women، در ماه‌های بعد انجام شد. خلاقان رویکردی مستقل و مستدل را با فیلم در پیش گرفتند و آن را به یک هیجان هیجان انگیز تبدیل کردند. فیلمبرداری در اواسط ژوئیه 2022 آغاز شد و قبل از پایان سال به پایان رسید و در سراسر ماساچوست، از جمله بوستون، و در شهر نیویورک و مکزیک انجام شد. مشارکت کلارکسون و پارکر به عنوان نویسنده در نوامبر 2023 فاش شد. یوهان سودرکویست، یکی از همکاران مکرر کلارکسون، موسیقی متن فیلم را ساخت.

مادام وب در 12 فوریه 2024 در Regency Village Theater در وست وود، لس آنجلس به نمایش درآمد و در 14 فوریه در ایالات متحده اکران شد. این فیلم توسط منتقدان مورد توجه قرار گرفت و بیش از 97 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه تولید 80 میلیون دلاری فروخت.

در سال 1973 در جنگل های پرو، یک تیم تحقیقاتی به رهبری ازکیل سیمز و همکار باردارش کنستانس وب، گونه ای ناشناس از عنکبوت را با خواص درمانی نادر کشف کردند. ازکیل به تیم خیانت می کند و قبل از اینکه کنستانس را ترک کند، عنکبوت را برای خود ادعا می کند. یک قبیله بومی تلاش می کند تا کنستانس را نجات دهد، اما او اندکی پس از تولد کاساندرا می میرد. در سال 2003، کاساندرا، به همراه “کاسی” به عنوان امدادگر در شهر نیویورک در کنار همکارانش بن پارکر و اونیل کار می کند. در طول یک تماس خطرناک، Cassie در آب می افتد و تجربه نزدیک به مرگ را تجربه می کند. بن او را زنده می کند اما او شروع به تجربه رؤیا می کند. در ابتدا، او آنها را به عنوان دژاوو رد می کند، اما پس از شکست در جلوگیری از مرگ اونیل، کاسی متوجه می شود که می تواند آینده را ببیند.

ازکیل، که قدرت پیش‌شناخت محدود و توانایی‌های فیزیکی پیشرفته‌ای دارد، اطلاعاتی را در مورد سه زن جوان جمع‌آوری می‌کند: جولیا کورنوال، آنیا کورازون، و متی فرانکلین. رویاهای او او را به این باور می رساند که قرار است او را بکشند. کاسی نیز به سمت همان زنان کشیده می شود و مداخله می کند تا ازکیل از کمین گرفتن آنها در ترمینال گراند سنترال جلوگیری کند. او یک تاکسی می دزدد و جولیا، آنیا و متی را از شهر خارج می کند تا آنها را در جنگلی نزدیک پنهان کند. کاسی به آپارتمان خود باز می گردد و یادداشت های کنستانس را می یابد که هویت حزقیال و ماهیت واقعی قدرت های او را آشکار می کند. دختران با نادیده گرفتن دستورات کیسی به رستورانی می روند که حزقیال آنها را پیدا می کند. پس از اینکه برای مدت کوتاهی حزکیل را با ماشین کوبیدن او ناتوان کرد، کیسی دختران را به کوئینز می برد و آنها به خانه بن پناه می برند.

کاسی به پرو پرواز می کند و رئیس قبیله ای را که مادرش را نجات داده است، ردیابی می کند. رئیس، کیسی را در مراسمی قرار می دهد که روح او را از بدنش جدا می کند. او سطحی از آگاهی بالاتر را تجربه می کند که در آن همه موجودات زنده به هم متصل هستند و هر آینده ممکنی را می توان دید. او متوجه می شود که کنستانس به دنبال عنکبوت بوده تا او را از یک بیماری ارثی کشنده نجات دهد. مری، خواهر زن باردار بن، زودتر از حد انتظار زایمان می کند و او را به همراه دخترانی که در ماشین در دوربین دیده می شوند، به بیمارستان می برد. ازکیل دوباره آنها را رهگیری می کند، اما کاسی دختران را در آمبولانس نجات می دهد و حواس حزکیل را پرت می کند تا بن و مری بتوانند فرار کنند. این گروه حزقیال را به یک کارخانه آتش‌بازی محکوم می‌کند و تله‌هایی را برای منحرف کردن او ایجاد می‌کند، در حالی که کاسی از هلیکوپتر تخلیه پزشکی درخواست می‌کند تا به محل آنها پرواز کند. حزقیل هلیکوپتر را نابود می کند و دختران را از هم جدا می کند، سپس با مرگ کنستانس به کسی طعنه می زند.

Cassie از قدرت خود برای هدایت دختران به امن استفاده می کند. او تله نهایی را راه می‌اندازد که به طرز مرگباری حزقیال را در هم می‌کوبد. آتش بازی مشتعل به صورت کیسی می زند و او را کور می کند. کیسی درست زمانی که مری پسرش را به دنیا می آورد به بیمارستان منتقل می شود.[a] کاسی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که اکنون به دلیل جراحاتش نابینا و فلج شده است. با این حال، روشن بینی او را قادر می سازد تا آینده را به طور کامل ببیند. کاسی به دختران اطمینان می دهد که در نقش های آینده خود در زمان رسیدن به آنها راهنمایی خواهد کرد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مادام وب دوبله فارسی Madame Web 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!