logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
81
95%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Everything Everywhere All at Once 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی همه چیز همه جا به یکباره 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم همه چیز همه جا به یکباره دوبله فارسی Everything Everywhere All at Once 2022
دانلود فیلم همه چیز همه جا به یکباره دوبله فارسی Everything Everywhere All at Once 2022

همه چیز همه جا اجازه می‌دهد تا فضایی کلاستروفوبیک ایجاد کند و بیشتر بر روی تعلیق و ترس از تله‌های انفجاری تمرکز کند، سیم‌پیچ‌هایی که عقرب‌های زنده را آزاد می‌کند، گودال‌های پر از چوب و غیره. کمین در صحنه های نبرد ایستاده کم است. همچنین به این معنی است که با بالا نگه داشتن نام بازیگران، آنها بهانه ای برای محدود کردن زمان نمایش خود دارند.

در مورد خود صحنه‌های اکشن، دو صحنه نبرد روی زمین خوب هستند، اما بودجه کم فیلم در هنگام حمله به پایگاه نشان می‌دهد. کاملاً واضح است که آنها در مورد کمبود وسایل اضافی و کمبود بودجه برای نشان دادن موارد زیادی در انفجارها عکسبرداری می کنند. کمین در بهترین حالت خود زمانی است که درگیری‌های کوچک در داخل تونل‌ها را اجرا می‌کند و از فضاهای کوچک استفاده می‌کند تا کمبود قطعات اصلی را پوشش دهد.

متأسفانه، زمان زیادی از آن زیرزمینی صرف صحنه‌هایی می‌شود که مردم از گم شدن یا رفتن به دایره شکایت می‌کنند. این خیلی سریع اعصاب را به هم می زند و بهتر بود فیلم بیشتر آنها را حذف می کرد. کاری که در صد و چهار دقیقه، کمین می توانست به راحتی انجام دهد.

او به دلیل اصالت، فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری (به ویژه در بازی Yeoh، Hsu، Quan و Curtis)، جلوه‌های بصری، طراحی لباس، سکانس‌های اکشن، موسیقی و تدوین مورد تحسین قرار گرفت. به تصویر کشیدن آن از مفاهیم فلسفی مانند اگزیستانسیالیسم، نیهیلیسم و پوچ گرایی، و همچنین رویکرد آن به موضوعاتی مانند واگرایی عصبی، افسردگی، آسیب های نسلی، و هویت آسیایی-آمریکایی، به طور گسترده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

در میان جوایز متعددش، این فیلم یازده نامزدی پیشرو در نود و پنجمین جوایز اسکار دریافت کرد و هفت نامزدی دریافت کرد: بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن (Yeoh)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (کوان)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (کرتیس)، بهترین فیلم اصلی. فیلمنامه و بهترین تدوین فیلم. همچنین برنده دو جایزه گلدن گلوب، پنج جایزه انتخاب منتقدان (از جمله بهترین فیلم)، یک جایزه بفتا، یک رکورد چهار جایزه SAG (از جمله بهترین گروه)، هفت جایزه Independent Spirit (از جمله بهترین فیلم) شد و چهار انجمن اصلی را به خود اختصاص داد. جوایز (DGA، PGA، SAG، و WGA).

اولین کوان وانگ یک مهاجر چینی آمریکایی میانسال است که به همراه همسرش، ویموند، یک خشک‌شویی را اداره می‌کند. دو دهه قبل، آنها به ایالات متحده گریختند و صاحب یک دختر به نام جوی شدند. خشکشویی توسط سازمان درآمد داخلی (IRS) در حال بررسی است. ویموند در تلاش است تا اوراق طلاق اولین را ارائه کند، و پدر خواستار اولین (که به زبان کانتونی به معنای “پدربزرگ” نامیده می شود) برای جشن سال نو چینی او به آنجا می رود. اولین که تمایلی به پذیرش رابطه لزبین جوی با دوست دختر غیر چینی اش بکی ندارد، بکی را به عنوان “دوست خوب جوی” به گونگ گونگ معرفی می کند.

در یک جلسه پرتنش با بازرس IRS Deirdre Beaubeirdre، جسد Waymond توسط Alpha-Waymond، نسخه ای از Waymond از “Alphaverse” تسخیر می شود. آلفا-ویموند به اولین توضیح می دهد که جهان های موازی زیادی وجود دارند زیرا هر انتخاب زندگی یک جهان جایگزین جدید ایجاد می کند. آلفاورس به رهبری آلفا-اولین فقید، فناوری «پرش با شعر» را توسعه داد، که به افراد امکان می‌دهد با انجام اقدامات عجیب و غریب که از نظر آماری بعید هستند، به مهارت‌ها، خاطرات و بدن خود جهان موازی خود دسترسی پیدا کنند. جهان چندگانه توسط Jobu Tupaki، نسخه آلفاورس Joy، تهدید می‌شود، که پس از اینکه آلفا-اولین او را به پرش گسترده‌ای از شعر سوق داد، ذهنش متلاشی شد. جوبو همه جهان ها را به یکباره تجربه می کند و می تواند به میل خود به پرش و دستکاری ماده بپردازد. او یک سیاهچاله مانند “همه چیز شیرینی” ایجاد کرده است که در بالای آن همه چیز قرار دارد، که به عنوان یک تکینگی حلقوی ظاهر می شود که می تواند چندجهانی را نابود کند.

به Evelyn فناوری پرش وجهی داده می شود تا با عوامل جوبو که در ساختمان IRS جمع می شوند مبارزه کند. او جهان های دیگری را کشف می کند که در آنها انتخاب های متفاوتی انجام داده و شکوفا شده است، مانند تبدیل شدن به یک استاد کونگ فو و ستاره سینما. او همچنین از برنامه های ویموند برای طلاق مطلع می شود. آلفا-ویموند معتقد است که ایولین به عنوان بزرگترین “شکست” در بین همه ایولین ها در چند جهان، پتانسیل استفاده نشده ای برای شکست دادن جوبو دارد. گونگ گونگ توسط آلفا گونگ گونگ تسخیر می‌شود، او به ایولین دستور می‌دهد تا جوی را بکشد تا جوبو از استفاده از او برای ورود به جهان اولین جلوگیری کند. ایولین امتناع می کند و تصمیم می گیرد با به دست آوردن قدرت از طریق پرش های مکرر با جوبو روبرو شود. آلفا گونگ گونگ که متقاعد شده است که ذهن اولین مانند جوبو به خطر افتاده است، سربازانی را به دنبال اولین می فرستد. در حین مبارزه، جوبو آلفا-ویموند را در آلفاورز پیدا کرده و می کشد. هنگامی که جوبو در جهان خود با ایولین روبرو می شود، ذهن اولین متلاشی می شود و او فرو می ریزد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم همه چیز همه جا به یکباره دوبله فارسی Everything Everywhere All at Once 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!