logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
70%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Chhalaang 2020

نسخه دوبله فارسی فیلم پرش

دانلود فیلم پرش Chhalaang 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم پرش Chhalaang 2020 دوبله فارسی

پرش یک فیلم به زبان هندی در سال 2020 به کارگردانی هانسال مهتا است. این توسط Ajay Devgan ، Luv Ranjan ، Ankur Garg تولید شده و توسط Bhushan Kumar ارائه شده است. در چهلانگ راجکومار رائو ، نوشرات بهاروچا و محمد زیشان ایوب بازی می کنند

Mahender Singh Hooda یا همان مونتو یک مربی آموزش تناسب اندام تنبل ، بدون روحیه و غیرحرفه ای (PTI) در مدرسه ای در هاریانا است ، شغلی که از حسن نفوذ پدرش کاملش سینگ هودا به عنوان وکیل برخوردار است. او با والدین و برادرش زندگی می کند و بیشتر وقت خود را صرف معاشرت و معاشرت با دوست معلم خود ، آقای شوکلا می کند. هنگامی که نلیما مهرا به عنوان یک معلم جدید کامپیوتر به مدرسه مونتو می رسد ، مونتو در می یابد که عاشق او می شود و وقتی او نام مستعار خود را نئلو می گوید ، این دو بسیار نزدیک می شوند.

در فیلم پرش با کمال تعجب ، مونتو متوجه شد که این مدرسه PTI جدیدی به نام ایندر موهان سینگ استخدام کرده است ، زیرا دولت از PTI ها می خواست که مدرک تربیت بدنی داشته باشند ، که مونتو آن را نداشت. با قضاوت ، مونتو نقشی را به عنوان دستیار Inder Mohan می پذیرد. مونتو به سرعت متوجه می شود که ایندر موهان یک استاد PT بسیار بهتر از او است و وقتی نیلو شروع به گذراندن وقت بیشتر با ایندر موهان می کند ، حتی بیشتر آزرده می شود. یک روز ، ایندر موهان ، برادر مونتو ، بابلو ، را به عنوان مجازات عدم توجه به زمین محکم نگه می دارد. این منجر به درگیری بین مونتو و ایندر موهان می شود و پس از آن مونتو شغل خود را در مدرسه رها می کند.

مونتو به زودی متوجه می شود که نمی تواند شغل خود را ترک کند و به مدرسه برمی گردد تا ایندر موهان را با یک مسابقه سه ورزشه بسکتبال ، مسابقه 400 متر امدادی و کباددی به چالش بکشد. مونتو و ایندر موهان مربی دو گروه جداگانه دانشجویان شرکت کننده خواهند بود. تیم هر کسی که در این رقابت پیروز می شود به عنوان معلم PT باقی می ماند ، در حالی که دیگری مجبور به ترک کار می شود و ایندر موهان این چالش را می پذیرد. مونتو با احمقانه اجازه می دهد تا ایندر موهان ابتدا تیم خود را انتخاب کند تا با نشان دادن فروتنی نیلو ، او را تحت تأثیر قرار دهد و وقتی او با تیمی ضعیف تر از تیم باقی می ماند ، نتیجه معکوس می دهد.

همانطور که مونتو شروع به از دست دادن امید می کند ، Neelu به کنارش می آید و به او کمک می کند تا تیمش را مربی کند. او به او توصیه می کند که چندین دختر را برای تیم خود انتخاب کند ، کاری که او انجام می دهد. سپس ، او به او کمک می کند تا رژیم های تمرینی بسیار نامتعارف ، مانند دویدن از سگهای نگهبان برای افزایش سرعت ، گرفتن جوجه های سست برای افزایش چابکی و دریبل یک توپ بسکتبال از طریق میدان مین سرگین گاو برای افزایش توانایی دریبل زدن. تلاش آنها نتیجه داد ، اما والدین کودکان شروع به طغیان می کنند و می گویند که این رقابت کودکان را از تحصیل دور می کند. پدر مونتو با کمک Neelu موفق شد با استفاده از باج خواهی و تهدید به بازگشایی پرونده های حقوقی موجود علیه آنها ، آنها را به کشتی بازگرداند.

در این رقابت ها ، تیم ایندر موهان به سختی تیم مونتو را در بسکتبال شکست داد ، اما تیم مونتو با پیروزی نزدیک در مسابقه 400 متر پس از برد و کبدی ، پیروز میدان شد. ایندر موهان شکست خود را می پذیرد و به مونتو تبریک می گوید. از آنجا که ، او دریافت که ایندر مربی بسیار بهتری از او است ، مونتو ایده همکاری با ایندر موهان را مطرح می کند ، زیرا باید چیزهای زیادی از او بیاموزد. مونتو از دانش آموزان و والدین آنها به خاطر اعتماد و فداکاری شان تشکر می کند. سپس او عشق خود را به نیلو اعلام می کند ، و او پیشنهاد عشق او را می پذیرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پرش Chhalaang 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!