logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Shibpur 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شیبپور با کیفیت عالی

دانلود فیلم شیبپور دوبله فارسی Shibpur 2023
دانلود فیلم شیبپور دوبله فارسی Shibpur 2023

 

 

شیپور (به انگلیسی: Shibpur) یک فیلم درام سیاسی بنگالی زبان هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آریندام باتاچارجی و تهیه‌کنندگی آجانتا سینها روی است که تحت پرچم تولید هندوآمریکایی است. این فیلم با بازی پارامبراتا چاترجی، سواستیکا موکرجی، ماماتا شانکار و خارج موکرجی در نقش های اصلی بازی می کنند.

یک روزنامه نگار سیاسی مرتبط با یک کانال برجسته mews داستان جالبی را در زنی پیدا کرد که از یک زن خانه دار معمولی به یک بانوی بدنام باند مافیایی در دهه 80 شیبپور تبدیل شد، اما در اواخر دهه 90 ناپدید شد و هرگز پیدا نشد. سلطان احمد از سوی وزیر امور خارجه وقت به عنوان SP ناحیه حوره منصوب شد تا اوضاع نظم و قانون را تحت کنترل درآورد. شیبپور عمدتاً تحت سلطه گروه های مافیایی نپال بهتاچاریا و تاپان باریک بود. رقیب اصلی نپال تاپان باریک بود که کل عرضه بازار ماهی منطقه را کنترل می کرد. در میان همه اینها چهره جدیدی در شیبپور ظاهر شد. زنی به نام ماندیرا بیسواس که شوهرش را در یک باندبازی از دست داد و وقتی به دلیل پلیس و گره‌انداختگان به عدالت دست نیافت، اسلحه در دست گرفت و از شدت عصبانیت متهم را در دستان خود کشت. او از زمانی که تاپان به پتانسیل او پی برد و از او در برابر رقیبش نپال بهتاچاریا استفاده کرد، مورد حمایت تاپان باریک قرار گرفت. اما به زودی به نظر می رسد که ماندیرا باهوش تر از آن چیزی بود که تاپان فکر می کرد. او شروع به حذف مردان نپال و تاپان کرد تا آنها را ضعیف تر کند. اس پی سلطان احمد یک فرصت طلایی پیدا کرد و از ماندیرا حمایت کرد تا دیگر رهبران باند را از بین ببرد. برنامه بازی به خوبی جواب داد تا اینکه یک شب خانواده مانیدرا به هم پیوستند و نتیجه فاجعه بار بود. ماندیرا اکنون مصمم است آخرین انتقام خود را بگیرد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شیبپور دوبله فارسی Shibpur 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!