logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
43/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sound of Freedom 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی صدای آزادی با کیفیت عالی

دانلود فیلم صدای آزادی دوبله فارسی Sound of Freedom 2023
دانلود فیلم صدای آزادی دوبله فارسی Sound of Freedom 2023

 

 

صدای آزادی (به انگلیسی: Sound of Freedom) یک فیلم مهیج جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی مشترک الخاندرو مونته‌ورده و با بازی جیم کاویزل، میرا سوروینو و بیل کمپ است. کاویزل نقش تیم بالارد، یک مامور سابق دولت ایالات متحده را بازی می کند که ماموریتی را برای نجات کودکان از دست قاچاقچیان جنسی در کلمبیا آغاز می کند. تهیه کنندگی آن بر عهده ادواردو وراستگی است که در این فیلم نیز ایفای نقش می کند. این طرح حول محور عملیات راه آهن زیرزمینی بالارد، یک سازمان ضد قاچاق جنسی است.

این فیلم در 4 ژوئیه 2023 توسط Angel Studios منتشر شد. این فیلم موفقی بود که به یکی از موفق ترین فیلم های مستقل تاریخ تبدیل شد. 249 میلیون دلار در مقابل بودجه 14.5 میلیون دلاری به دست آورده است. نقدهای متفاوت تا منفی از منتقدان دریافت کرد، در حالی که استقبال مخاطبان بسیار مثبت بوده است.

این فیلم به دلیل ارتباطش با تئوری توطئه QAnon توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد.

در سال 2013، روبرتو آگیلار، پدر دو فرزند فقیر اهل تگوسیگالپا، هندوراس، توسط ملکه زیبایی سابق، ژیزل، ملاقات می‌کند. او پیشنهاد می کند که فرزندان خردسالش، روسیو و میگل آگیلار، قراردادهای مدلینگ کودک امضا کنند. قبول می کند و آنها را به عکاسی می برد. وقتی برمی گردد تا بچه هایش را بردارد، آنها رفته اند. فاش شد که بچه ها فروخته شدند تا به عنوان برده جنسی استفاده شوند.

در Calexico، کالیفرنیا، تیم بالارد یک مامور ویژه برای تحقیقات امنیت داخلی (HSI) است، جایی که او افرادی را که دارای و توزیع کننده پورنوگرافی کودکان هستند دستگیر می کند. این کار دردناک تلفات زیادی بر زندگی شخصی او می‌زند و این زمانی بدتر می‌شود که یک مامور دیگر، کریس، اشاره می‌کند که آنها کودکان شکارچی زیادی را دستگیر کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند حتی یک کودک را از استثمار نجات دهند. تیم می‌داند که این به این دلیل است که بیشتر آنها خارج از ایالات متحده هستند، اما حرف‌های کریس به او چسبیده است. او با درنده ای که دستگیر کرده، ارنست اوشینسکی صحبت می کند و وانمود می کند که یک پدوفیل است. هنگامی که او اعتماد اوشینسکی را به دست آورد، با یک کودک قاچاق شده ملاقاتی ترتیب می دهد و می تواند ارل بوکانان، مردی که میگل را خریده است، دستگیر کند.

تیم میگل را نجات می‌دهد، با او دوست می‌شود و از او اطلاعاتی می‌خواهد که به او کمک کند بچه‌های دیگر را پیدا کند. تیم متوجه می شود که خواهر میگل، روسیو هنوز مفقود است و پسر از او می خواهد که او را نجات دهد. تیم ترتیبی می دهد که میگل به خانه خود نزد روبرتو برگردد، اما نه قبل از اینکه میگل گردنبند سنت تیموتی خواهرش را به تیم بدهد. تیم شروع به جستجوی روسیو می کند و جستجوی او او را به کارتاخنا، کلمبیا می رساند. او با Vampiro (“خون آشام”)، حسابدار سابق کارتل که اکنون برای نجات کودکان از قاچاق جنسی کار می کند، ملاقات می کند.

تیم پس از خواندن در مورد یک کلوپ جنسی کودکان در تایلند که تعطیل شده بود، تصمیم می‌گیرد که این داستان پوششی عالی برای به دست آوردن تعداد زیادی از فرزندان ژیزل در یک عمل جراحی است. وامپیرو یک افسر پلیس کلمبیایی به نام خورخه و یک شهروند ثروتمند به نام پائولو دلگادو را برای کمک به ماموریت تیم جذب می کند. ناظر HSI تیم، فراست، قادر به تأمین بودجه برای عملیات نیست و از او می‌خواهد که به ایالات متحده بازگردد. تیم به جای رها کردن جستجوی روسیو، از سمت خود استعفا می‌دهد.

فراست می تواند کارکنان سفارت ایالات متحده در کلمبیا را برای کمک به عملیات نجات تیم متقاعد کند. مخفیانه، آنها ژیزل را متقاعد می کنند که 54 کودک را به آنها بفروشد، همه توطئه گران را با موفقیت دستگیر کند و آنها را آزاد کند، اما روسیو در میان آنها نیست.

پس از بازجویی از یکی از همکاران ژیزل، خورخه متوجه می شود که روسیو به نیروهای مسلح انقلابی کلمبیا فروخته شده است که در اعماق منطقه طبیعی آمازون مستقر شده اند. خورخه به تیم اطلاع می دهد که هیچ راهی برای بازیابی دختر وجود ندارد، زیرا منطقه عمدتاً بیابان جنگل بدون نقشه است و هر منطقه شورشی منطقه پرواز ممنوع برای دولت کلمبیا است. Vampiro پیشنهاد می کند که پزشکان برای مقاصد پزشکی اجازه ورود به منطقه را دارند، که به تیم این ایده را می دهد که به عنوان پزشک ظاهر شود. خورخه با اکراه با این عملیات خطرناک موافقت می کند. تیم و وامپیرو سعی می‌کنند با لباس مبدل وارد خاک دشمن شوند، اما شورشیان اجازه نمی‌دهند بیش از یکی از آنها وارد شوند و تیم را به تنهایی وارد منطقه می‌کنند.

تیم به اردوگاه دشمن که روسیو در آنجا نگهداری می‌شود دسترسی پیدا می‌کند و می‌آموزد که از او به عنوان برده جنسی شخصی رهبر شورشیان، ال آلاکران (“عقرب”) استفاده می‌شود و به همراه دیگران باید برگ‌های کوکا را برای تولید له کند. کوکائین که بودجه جنگ شورشیان علیه دولت کلمبیا را تامین می کند. تیم مجبور می شود ال آلاکران را در حین آزاد کردن روسیو بکشد و با وجود تعقیب شورشیان و شلیک به آنها، تیم روسیو را به آزادی می رساند. قبل از اینکه از هم جدا شوند، او گردنبندی را که میگل قبلاً به او داده بود به او پس می‌دهد. روسیو سرانجام نزد پدر و برادرش بازگردانده می شود و خانواده به هندوراس می روند.

در پایانی آمده است که تیم بالارد در مقابل کنگره ایالات متحده شهادت داد و مدعی شد که شهادت او منجر به تصویب قوانینی شد که دولت را ملزم به همکاری با کشورهای خارجی در زمینه تحقیقات قاچاق جنسی کرد. پایان نامه همچنین ادعا می کند که امروزه افراد بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ، از جمله زمانی که برده داری قانونی بود، به بردگی گرفته شده اند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم صدای آزادی دوبله فارسی Sound of Freedom 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!