logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Channel 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کانال با کیفیت عالی

دانلود فیلم کانال دوبله فارسی The Channel 2023
دانلود فیلم کانال دوبله فارسی The Channel 2023

 

خلاصه داستان : بعد از اینکه سرقت بانک آنها اشتباه می شود، یک جنایتکار ناامید، برادر غیرقابل کنترلش و خدمه تفنگداران دریایی سابقشان باید از نیواورلئان و مامور مصمم FBI که آنها را تعقیب می کند فرار کنند.

نقد و بررسی: کانال یکی از موردانتظارترین فیلم های من در سال بوده است، زیرا وقتی صحبت از اکشن به میان می آید ویلیام کافمن هرگز ناامید نمی شود. همانطور که انتظار می رفت کانال یکی از بهترین فیلم های اکشن سال با شخصیت های عالی، سرعت آتش سریع و اکشن تقریبا ثابت است. در اینجا نکات برجسته اکشن بسیار زیادی وجود دارد، اما باید به تیراندازی آغازین اشاره کنم که تقریباً با شدت محض رقیب Heat است. باید آن را با بلندی صدا تماشا کرد زیرا صدای تیراندازی با طراحی صدای باورنکردنی کر کننده است.

فکر می‌کنم آنقدر با این فیلم ارتباط برقرار کردم که در مورد رابطه بین دو برادر است و چون خودم دو برادر دارم که بیشتر از هر چیزی دوستشان دارم و از همان ابتدا نامزد بودم. من حتی در پایان کمی اشک ریختم، اما آنها اشک مردانگی بودند، بنابراین قابل قبول است.

کلاین کرافورد و مکس مارتینی کاملاً در نقش خواهر و برادرهای بسیار متفاوتی هستند که روش‌های خاص خود را برای رویارویی با مشکلاتی دارند، جایی که شخصیت مارتینی اغلب روان پریشی است که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شود و خشونت را انتخاب می‌کند. کرافورد نقش برادر عاقل‌تری را بازی می‌کند که دلایل خاص خود را برای درگیر بودن در سرقت دارد که برای جلوگیری از اسپویل‌ها در اینجا به آن نمی‌پردازم.

دیدن مایک لوبو دنیلز بسیار خوب است و همانطور که همیشه می گویم او سزاوار پیش درآمد خود است زیرا او هر فیلمی را فقط با حضور در آنجا بهتر می کند. گری کنز همچنین در یک صحنه کوتاه اما محوری می درخشد که ثابت می کند حتی در یک نقش محدود هنوز هم می درخشد.

موسیقی موسیقی با آوازهای زن اثیری خود بسیار جذاب است و برای این نوع داستان کاملاً کار می کند. فیلمنامه همچنین لحظات خوبی دارد و جمله مورد علاقه من باید این باشد که “من وقت و مداد رنگی ندارم که این را برای شما توضیح دهم”.

در یک ساعت و 35 دقیقه، کانال یک لحظه از زمان نمایش را با صحنه‌های اکشن معمولی، برخی لحظات آزاردهنده خشونت (برخی شامل اسید…) اما مهم‌تر از همه با شخصیت‌های خوب تلف نمی‌کند. حتی مامور اف‌بی‌آی هم به یک قوس خوب دست می‌یابد، بنابراین همه احساس می‌کنند یک انسان قابل باور هستند نه فقط آدم‌های خوب/بد.

به طور کلی، کانال یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال با شخصیت‌های به یاد ماندنی، صحنه‌های اکشن انفجاری و سرعتی تند است که هرگز از بین نمی‌رود. تنها مشکل من این است که ای کاش آنطور که تصور می کنم تماشایی بود در سینماها اکران می شد. ویلیام کافمن یک بار دیگر ثابت کرد که برای ساختن یک فیلم اکشن کرک به بودجه ای صد میلیونی نیاز ندارید و او باید به این فیلم افتخار کند زیرا یکی از بهترین های او تا به امروز بوده است.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کانال دوبله فارسی The Channel 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!