logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hunt 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شکار با کیفیت عالی

دانلود فیلم شکار دوبله فارسی Hunt 2023
دانلود فیلم شکار دوبله فارسی Hunt 2023

 

 

شکار یک فیلم اکشن مهیج به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ماهش سوراپاننی است. در این فیلم Sudheer Babu، Srikanth، Bharath بازی می‌کنند. تولید شده توسط B. Madhu تحت پرچم Bhavya Creations Division و بر اساس چندین وقایع واقعی که در ایالت های آندرا پرادش و تلانگانا رخ داده است. این فیلم دارای موسیقی نوازنده Ghibran، فیلمبرداری توسط Arul Vincent، و تدوین توسط Praveen Pudi است. این یک بازسازی از فیلم پلیس مالایایی بمبئی محصول 2013 است. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرده است.

آرجون پراساد ACP از حیدرآباد است که در تصادفی درگیر می شود که منجر به از دست دادن حافظه نسبی می شود. قبل از تصادف، آرجون در حال گفتگو با کمیسر پلیس موهان بهارگاو بود. او به موهان اطلاع می دهد که پرونده قتل بهترین دوستش ACP Aryan Dev را که در مراسم اهدای جوایز شجاعانه در محل رژه پلیس با یک تک تیرانداز کشته شد، حل کرده است، اما قبل از فاش کردن نام قاتل، تصادف رخ می دهد که منجر به نسبی می شود. از دست دادن حافظه. آرجون پس از ترخیص توسط قاتلان در آپارتمانش مورد حمله قرار می گیرد، اما او با آنها مبارزه می کند.

موهان در مورد رابطه آنها با آرین و تحقیقات پرونده ای که آرجون انجام داده است به آرجون می گوید. این سه نفر به دلیل گذشته در بخش مبارزه با تروریسم بمبئی به پلیس بمبئی ملقب شدند. قابلیت‌های آرجون به‌عنوان پلیس چشمگیر است، موهان با وجود از دست دادن حافظه، آرجون را دوباره به پرونده بازمی‌گرداند. آرجون برای تطبیق با زندگی جدید خود مشکل دارد که شروع به تأثیرگذاری بر حرفه او می کند. همانطور که تحقیقات ادامه می یابد، آرجون متوجه می شود که او یک پلیس جسور با سابقه ای چشمگیر بود اما به دلیل استفاده از خشونت، اعتیاد به الکل و زن زنی بدنام بود.

آرجون متوجه می شود که تک تیراندازی که برای ترور آریان استفاده شده بود از راه دور کنترل می شد. از آنجایی که تحقیقات او بدتر می شود، اعضای تیم از آرجون خواسته می شود که از پرونده خارج شود اما آرجون برای حل پرونده و یافتن مقصر 2 روز مهلت می خواهد. مردی به آپارتمان آرجون می آید و شروع به رفتارهای عجیب و غریب می کند که آرجون را گیج می کند و او را از آپارتمانش کتک می زند. آرجون متوجه می شود که او یک همجنس باز است و اشک می ریزد. آرجون با موهان روبرو می شود و از او می خواهد که کلیپ صوتی کامل را در پیام صوتی خود که قبل از تصادف ارسال کرده است فاش کند.

قبل از تصادف، آرجون با نیوتا، نامزد آریان، ملاقات کرد، که وی ویدئوی تمرین سخنرانی آریان را نشان داد و در آن او جایزه را به آرجون تقدیم کرد. سپس مشخص شد که خود آرجون کسی بود که آرین را از زمانی که متوجه همجنس‌گرایی خود شد و احساس کرد ممکن است آرجون را بیرون کند، کشت. آرجون پس از دیدن ویدیو و شکستن به جنایات خود نزد موهان اعتراف کرده بود و از او می خواهد که او را دستگیر کند همچنین موهان به او می گوید که می تواند از حالت روحی خود استفاده کند و او را از این پرونده خارج کند اما آرجون به او می گوید که حتی اگر او باشد. او با این گناه زندگی خواهد کرد که آریان را کشته است. صفحه نمایش سیاهی را قطع می کند

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی شکار دوبله فارسی Hunt 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!