logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
79%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Lost City 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شهر گمشده 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم شهر گمشده دوبله فارسی The Lost City 2022
دانلود فیلم شهر گمشده دوبله فارسی The Lost City 2022

[codein_imdb]

شهر گمشده یک فیلم کمدی اکشن و ماجراجویی آمریکایی محصول 2022 به کارگردانی برادران نی است که با همکاری اورن یوزیل و دانا فاکس فیلمنامه را بر اساس داستانی که توسط ست گوردون طراحی شده بود، نوشتند. ساندرا بولاک و چانینگ تاتوم در نقش یک رمان‌نویس عاشقانه و مدل جلد او که باید از یک میلیاردر (دانیل رادکلیف) فرار کند و شهر باستانی گمشده‌ای را که در یکی از کتاب‌هایش توضیح داده شده است، پیدا کند. با داواین جوی راندولف، و حضور کوتاه توسط برد پیت و استفان لانگ.

این پروژه در اکتبر 2020 اعلام شد و بولاک به عنوان تهیه کننده و ستاره و Tatum در دسامبر همان سال به آن ملحق شدند. بقیه بازیگران سال بعد معرفی شدند. فیلمبرداری در جمهوری دومینیکن از ماه مه تا آگوست 2021 انجام شد. این فیلم در 12 مارس 2022 در South by Southwest اکران شد و توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده در 25 مارس 2022 اکران شد. عموماً بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و تا به حال بازخوردهای مثبتی داشت. بیش از 170 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 68 میلیون دلاری فروخت و دهمین فیلم پرفروش سال 2022 شد.

لورتا سیج نویسنده ای است که رمان های عاشقانه-ماجراجویی می نویسد که حول محور قهرمان داستانی، دکتر آنجلا لاومور، و علاقه عشق او، داش مک ماهون، که توسط مدل جلد آلن کاپریسون به تصویر کشیده شده است، می نویسد. ناشر او، بث هاتن، اصرار دارد که او باید با آلن یک تور کتاب را برای تبلیغ آخرین اثرش آغاز کند، علیرغم اینکه پس از مرگ همسرش منزوی شده است.

پس از یک شروع فاجعه بار، بیشتر به دلیل محبوبیت شخصیت دش آلن، لورتا توسط ابیگیل فیرفکس، میلیاردر ربوده می شود که متوجه می شود لورتا کتاب های خود را بر اساس تحقیقات تاریخی واقعی که با همسر باستان شناس فقید خود انجام داده است، می رباید. او یک شهر گمشده را در یک جزیره دورافتاده اقیانوس اطلس کشف کرده است و متقاعد شده است که این مکان مکان “تاج آتش” است، یک گنج گرانبها. هنگامی که لورتا از کمک به رمزگشایی نقشه باستانی گنج خودداری می کند، فیرفکس، که می ترسد مکان توسط یک آتشفشان فعال نابود شود، لورتا را کلروفرم می کند و او را به جزیره می برد.

آلن که مخفیانه شیفته لورتا شده است شاهد ربوده شدن اوست. او جک ترینر را استخدام می‌کند، یک نیروی دریایی سابق و مامور سیا، تا با او در جزیره ملاقات کند و یک تلاش نجات را هماهنگ کند. جک، بدون هیچ کمکی از آلن، به محوطه فیرفکس نفوذ می کند و لورتا را آزاد می کند، اما قبل از رسیدن به فرودگاه به سرش شلیک می شود و لورتا و آلن را مجبور می کند تا به جنگل فرار کنند.

لورتا و آلن قبل از رسیدن به دهکده ای نزدیک، یک روز را صرف مبارزه با سرسپردگان فیرفکس می کنند، جایی که با شنیدن آهنگ محلی از یک محلی، لورتا استنباط می کند که تاج در یک سنوت در جنگل پنهان شده است. قبل از اینکه دو نفر بتوانند آنجا را ترک کنند، فیرفکس دوباره لورتا را اسیر می کند که تعقیب و گریز توسط آلن برای نجات لورتا انجام می شود. سپس این زوج مجبور می شوند مکان گنج را با فیرفکس به اشتراک بگذارند. پس از رسیدن به محل، آنها مقبره را کشف می کنند اما متوجه می شوند که این مقبره یادبودی برای قدرت طاها و کالامان نیست، بلکه مخفیگاهی برای ملکه است تا برای همسرش غمگین شود. “تاج آتش” او از صدف های دریایی قرمزی ساخته شده بود که شوهرش به نشانه عشق او به او جمع کرده بود. گنج واقعی این افسانه جواهری گرانبها نبود، بلکه عشق جدایی ناپذیر بین پادشاه و ملکه بود.

فیرفکس که خشمگین شده است، آنها را مجبور می کند تا وارد مقبره شوند، زیرا آتشفشان فوران می کند، اما رافی، یکی از سرسپردگان، نظرش تغییر می کند و قبل از رها کردن فیرفکس در جزیره، یک کلاغ را ترک می کند تا به آنها کمک کند فرار کنند. بث با گارد ساحلی محلی وارد می شود و فیرفکس دستگیر می شود. کتاب بعدی لورتا، که بر اساس ماجراجویی او با آلن است، موفق شد، و آنها در پایان تور کتاب بعدی خود، بوسه ای را به اشتراک می گذارند.

در یک صحنه میانی، جک که از تلاش برای قتل جان سالم به در برده است، در کنار لورتا و آلن در کلاس یوگا شرکت می کند و آنها را غافلگیر می کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شهر گمشده دوبله فارسی The Lost City 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!