logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Killer 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی قاتل با کیفیت عالی

دانلود فیلم قاتل دوبله فارسی The Killer 2023
دانلود فیلم قاتل دوبله فارسی The Killer 2023

 

 

قاتل یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط دیوید فینچر بر اساس فیلمنامه‌ای از اندرو کوین واکر کارگردانی شده است. این بر اساس مجموعه رمان های گرافیکی فرانسوی به همین نام نوشته الکسیس “ماتز” نولنت و تصویرگری لوک جاکامون ساخته شده است. در این فیلم مایکل فاسبندر در نقش اصلی، در کنار آرلیس هاوارد، چارلز پارنل، کری اومالی، سالا بیکر، سوفی شارلوت و تیلدا سوینتون در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. داستان آن به دنبال یک قاتل عنوان می شود که پس از اشتباه در یک شکار بین المللی درگیر می شود.

The Killer در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در 3 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و در 27 اکتبر 2023 اکران محدودی داشت. قرار است پخش آن در 10 نوامبر توسط نتفلیکس آغاز شود.

یک قاتل مرموز، یک قاتل حرفه ای ماهر، اتاق یک هتل پاریس را مخفی می کند. او برای کشتن یک هدف ناشناس آماده می شود که در زمان نامشخصی با یک تفنگ تک تیرانداز وارد اتاق هتل می شود. در حالی که منتظر هدف است، یوگا تمرین می کند، غذا می خورد، به موسیقی اسمیت ها گوش می دهد و با وکیل خود، وکیلی به نام هاجز، تلفنی صحبت می کند. قاتل بیشتر این فعالیت ها را روایت می کند و بر ماهیت معمول و حتی خسته کننده کارش تاکید می کند و اینکه بدبینی و عدم همدلی او چگونه به کارش می رسد. هدف در نهایت در شرکت یک سلطه گر می رسد. در حالی که هدف از روی کاناپه، سلطه‌جو را تماشا می‌کند، قاتل هدف را می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما نشانه‌اش را از دست می‌دهد، و علی‌رغم آمادگی‌های روشمند دقیق‌اش، به‌طور تصادفی به سلطه‌جو شلیک می‌کند. محافظان قاتل را می بینند و او فرار می کند. او با موفقیت از پلیس فرار می کند و با یکی از هویت های جعلی متعدد خود به ایالات متحده پرواز می کند. او سعی می کند با هاجز تماس بگیرد، اما موفق نشد.

قاتل به یکی از مخفیگاه‌های خود در جمهوری دومینیکن باز می‌گردد تا متوجه شود که در آن خانه شکسته شده و دوست دخترش ماگدالا مورد حمله قاتلانی قرار گرفته است که توسط هاجز فرستاده شده است تا سرهای شل را ببندد و به عنوان وسیله‌ای برای خانواده‌ها استفاده کند. مشتری. او راننده تاکسی، لئو را که به قاتلان کمک کرد تا خانه اش را زیر نظر بگیرند، ردیابی می کند. لئو آنها را به عنوان یک مرد جوان بسیار عضلانی و یک زن مسن تر و مو سفید معرفی می کند. سپس قاتل بی رحمانه به لئو شلیک می کند و جسد او را در تاکسی خود رها می کند.

با این استدلال که هاجز این ضربه را ترتیب داده است، قاتل به دفتر هاجز در نیواورلئان، لوئیزیانا سفر می کند. او با لباس مبدل به عنوان یک کارگر بهداشتی وارد ساختمان می شود. او دولورس منشی هاجز را مهار می‌کند، سوابق الکترونیکی هاجز را از کار مشترکشان از بین می‌برد، و با اسلحه میخکوبی به هاجز شلیک می‌کند تا نام قاتل‌ها را از او شکنجه کند، اما هاجز به سرعت می‌میرد. سپس دولورس به قاتل پیشنهاد می‌کند که هویت قاتلان را در پرونده‌های کاغذی شخصی‌اش در خانه‌اش نشان دهد، و در ازای آن از قاتل می‌خواهد که مرگی سریع و غیر مشکوک به او بدهد تا خانواده‌اش بتوانند اموال او را مطالبه کنند، که او انجام می‌دهد.

قاتل به سمت روستایی فلوریدا می رود و در آنجا به خانه قاتل وحشی نفوذ می کند. او در اواخر شب قصد دارد به او کمین کند، اما قاتل متوجه قاتل شده و به شدت به او حمله می کند. قاتل به شدت مجروح می شود، اما همچنان موفق می شود قاتل را بکشد و پس از آن خانه اش را به آتش بکشد. او متعاقباً به بیکن، نیویورک سفر می کند، جایی که در یک رستوران لذیذ با قاتل مسن تر روبرو می شود. قاتل که به نظر می رسد سرنوشت او را می پذیرد، انگیزه های قاتل را برای ادامه حرفه اش زیر سوال می برد و یک جوک معروف در مورد یک شکارچی و یک خرس را برای قاتل تعریف می کند. هنگامی که شکارچی موفق به شلیک به خرس نمی شود، خرس به شکارچی این امکان را می دهد که بین بلعیده شدن توسط خرس یا زنا با او یکی را انتخاب کند. شکارچی با خرس زنا می کند بار دوم که شکارچی موفق به شلیک به خرس نمی شود، در نهایت دوباره با خرس درگیر می شود. بار سوم که شکارچی موفق به شلیک به آن نمی شود، خرس در نهایت می پرسد که آیا شکارچی واقعاً آنجاست تا به آن شلیک کند؟ با پایان دادن به شام، قاتل به قاتل اجازه می دهد تا قتل خود را در خارج از خانه ادامه دهد. او پس از اینکه او به زمین می خورد و درخواست دست می کند، او را با شلیک گلوله می کشد. خنجر کوچکی از کف دستش می افتد که نشان می دهد قصد داشت با ضربه ناگهانی او را غافلگیر کند.

قاتل سرانجام به شیکاگو سفر می کند، جایی که مشتری، مدیر صندوق سرمایه گذاری میلیاردر، کلایبورن، در یک آپارتمان مجلل زندگی می کند. قاتل روال خود را رعایت می کند و از ابزارهای ارزان قیمت خریداری شده در آمازون برای شبیه سازی کارت کلید خانه خود و دور زدن امنیت ساختمان استفاده می کند. او با اسلحه با کلیبورن روبرو می شود و از او می پرسد که آیا او به دلیل نارضایتی شخصی دستور ضربه تلافی جویانه را صادر کرده است. کلایبورن ادعا می‌کند که به‌عنوان اولین مشتری یک قاتل، وقتی قاتل ضربه را شکست داد، به سادگی مبهوت شد، که هاجز ایده بستن انتهای شل را پیشنهاد کرد، اما نمی‌دانست که چه چیزی مستلزم آن است، و او هیچ چیزی ندارد. مشکل با او قاتل از کلایبورن چشم پوشی می کند، اگرچه قول می دهد که اگر زمانی مشکوک شود که کلایبورن ضربه دیگری به او بزند، او را خواهد کشت.

قاتل به جمهوری دومینیکن بازمی گردد، جایی که ماگدال در حال بهبودی منتظر می ماند. او شروع به عادت کردن به دوران بازنشستگی می کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قاتل دوبله فارسی The Killer 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!