logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
20%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Gabbar Is Back 2015 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بازگشت جبار با کیفیت عالی

دانلود فیلم بازگشت جبار دوبله فارسی Gabbar Is Back 2015
دانلود فیلم بازگشت جبار دوبله فارسی Gabbar Is Back 2015

 

گابار بازگشته است یک فیلم اکشن هندی زبان هندی هشیاری محصول 2015 به کارگردانی کریش در اولین فیلم هندی خود به نویسندگی راجات آرورا و تهیه کنندگی سانجی لیلا بهانسالی است. در این فیلم آکشی کومار و شروتی هاسان به همراه کارینا کاپور در ظاهری خاص به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم بازسازی رسمی فیلم تامیلی رامانا ساخته A. R. Murugadoss در سال 2002 است که از نام آنتاگونیست اصلی که امجد خان در فیلم شولای در سال 1975 بازی می کرد نامگذاری شده است. این فیلم در 1 می 2015 در سینما اکران شد و به موفقیت تجاری و انتقادی دست یافت.

پلیس اطلاعاتی دریافت می کند که 10 دانش آموز در سراسر ماهاراشترا به طور مرموزی ربوده شده اند. با این حال، به زودی آنها به طور مرموزی بازگردانده می شوند – به جز فاسدترین افسر که به دار آویخته شده است. پلیس یک سی دی از مرد مرموز “گبار” دریافت می کند که می گوید ماموریت او هدف قرار دادن افسران فاسد است. راننده پلیس Sadhuram متقاعد شده است که می تواند رمز و راز اینکه گبار کیست را کشف کند، حتی اگر افسران مافوق او در مقابل سایر افسران او را تحقیر و توهین کنند.

آدیتیا سینگ راجپوت، استاد کالج ملی، در حالی که او سخنرانی فیزیک خود را به دانش آموزان نشان می دهد، عده ای بدجنس را که سعی می کنند اموال کالج را خراب کنند، مورد ضرب و شتم قرار می دهد. یک شب در راه خانه با وکیل جوانی به نام شروتی روبرو می شود که عجله دارد زن باردار را به بیمارستان برساند اما آب زن می شکند و شروتی با ادعای آگاهی از روند زایمان، آدیتیا را بیرون می فرستد. . با موفقیت آمیز بودن زایمان، آنها به سمت بیمارستان می روند، اما قبل از اینکه شروتی بتواند از آدیتیا تشکر کند، می بیند که او رفته است. چند روز بعد، او دوباره در حین دعوا با آدیتیا برخورد می کند و آنها شروع به قرار ملاقات می کنند. Sadhuram در این بین متوجه می شود که یک افسر صادق در هر بخش در سراسر ایالت وجود دارد و متقاعد شده است که هر یک از این افسران صادق با گابار پیوند دارند.

یک روز سرنوشت ساز، آدیتیا و شروتی در حال بیرون آمدن از یک کافه کنار جاده هستند که شروتی در یک تصادف جزئی آسیب می بیند، و آدیتیا او را به بیمارستان پاتیل می برد، جایی که یک پزشک زن اصرار دارد که با وجود کمترین آسیب، تعدادی آزمایش گران قیمت را انجام دهد. آدیتیا تصادفاً شنیده می شود که یک دکتر سعی می کند زایمان سزارین نسبتاً گران قیمتی را پیشنهاد کند و به زودی از حقه های کثیف کارکنان بیمارستان متقاعد می شود که متوجه می شود پدر و دختری از مرگ مادر فقط پس از پرداخت صورت حساب گران قیمت مطلع می شوند. او عمداً شوهر مرده یک زن فقیر را به عنوان بیمار بررسی می کند. بیمارستان که از تله او آگاه نیست، سعی می کند با تظاهر به درمان مردی که قبلاً مرده است، از آدیتیا پول کلاهبرداری کند و او را مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای آزمایش ها و داروها کند. با این حال، آدیتیا گواهی فوت را به عنوان مدرکی مبنی بر پذیرش آگاهانه یک مرد مرده به آنها نشان می دهد. صاحب جوان بیمارستان، ویکاس پاتیل، هنگامی که آدیتیا با وجود اینکه با او معامله کرده است، فیلم فساد بیمارستان را در اختیار رسانه ها قرار می دهد، عصبانی می شود. ویکاس توسط مردم خشمگین به قتل می رسد و پدرش دیگویجی پاتیل آدیتیا را در فیلم دوربین مداربسته بیمارستان می بیند، اما متوجه می شود که این همان مردی است که ظاهراً پنج سال پیش او را کشته است.

یک فلاش بک به زودی نشان می دهد که سوناینا همسر باردار آدیتیا در اثر فروریختن ساختمان های مستعمره آنها و کشته شدن صدها نفر دیگر جان خود را از دست داده است. آدیتیا شواهدی از ساختمان‌های معیوب علیه سازنده دیگویجی جمع‌آوری کرد که به همه رشوه می‌داد و سعی کرد با پیشنهاد روپیه روپیه به آدیتیا نیز رشوه بدهد. 10 میلیون برای صرف نظر از این موضوع، اما آدیتیا با مبارزه با همه افراد حاضر در اتاق و نزدیک به کشتن دیگویجی، این پیشنهاد را رد کرد. وقتی آدیتیا درخواست بخشش کرد، آدیتیا از او در امان ماند، اما دیگویجی با تبر به او تلافی کرد و او را به قتل رساند. با این حال، اتوبوسی پر از دانشجویان پزشکی، آدیتیا بیهوش را در بزرگراه پیدا کرد و جان او را نجات داد. سپس تصمیم گرفت از قدرت جوانان آرمانگرا، جوان، صادق و دانشجویان آموزش دیده در کالج ملی برای پیوستن به آرمان خود استفاده کند. در همین حال، Sadhuram متوجه می شود که همه افسران صادق برای فارغ التحصیلی در کالج ملی شرکت کرده اند. شروتی متوجه می‌شود که آدیتیا همان گبار واقعی است و شوکه می‌شود، اما وقتی حقیقت را به او می‌گوید، از هدف او حمایت می‌کند.

کولدیپ پهوا، افسر CBI، مسئولیت این پرونده را بر عهده می گیرد و با حقایق مبهم است. او به یافته‌های Sadhuram گوش می‌دهد و دانشجویان کالج ملی را که توسط Sadhuram فهرست شده‌اند دستگیر می‌کنند، اما پس از ضرب و شتم، دانش‌آموزان چیزی در مورد گبار فاش نمی‌کنند، که او را بیشتر عصبانی می‌کند. شروتی به کولدیپ می‌گوید که چون قانون کار نمی‌کند، فردی هوشیار مانند گبار به یک قهرمان برای شهروندان عادی تبدیل شده است. سادورام دیدگاه خود را نسبت به گبار تغییر می دهد. دیگویجی یک افسر صادق را می کشد تا دیگران را در اجرای نقشه های ساختمانی معیوب خود ترسانده باشد. گبار دیگویجی را به خاطر عملش هدف قرار می دهد. دیگویجی برای خودش جشن تولد می گیرد و در حین بریدن کیک، آدیتیا را می بیند. آدیتیا و گروهش او را می ربایند. در حالی که پلیس شهر را برای یافتن دیگویجی بیهوده جستجو می کند، آدیتیا دیگویجی را در دعوای بین این دو می کشد و به دنبال آن او خود را به پلیس تسلیم می کند و در نهایت مجازات اعدام برای او صادر می شود که باعث اعتراضات گسترده عمومی می شود و دانشجویان خشمگین جلوی ون زندان او را می گیرند. کولدیپ از او می خواهد که با دانش آموزان صحبت کند و او این کار را انجام می دهد و به آنها می گوید که خشم خود را علیه فساد هدایت کنند و تغییری باشند که جامعه به آن نیاز دارد. در نهایت، در حالی که برای به دار آویختن آماده می شود، آدیتیا می گوید که او خواهد مرد اما جنبش ادامه خواهد داشت.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بازگشت جبار دوبله فارسی Gabbar Is Back 2015

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!