logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
61%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Project Power 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم پروژه قدرت 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم پروژه قدرت Project Power 2020
دانلود فیلم پروژه قدرت Project Power 2020

 

Project Power یک فیلم ابرقهرمان آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی آریل شولمن و هنری جوست ، تهیه شده توسط اریک نیومن و برایان آنکه نیست و توسط ماتسون تاملین ساخته شده است. این بازیگران جیمی فاکسکس ، جوزف گوردون-لویت و دومینیک فیشک به همراه کلسون بیکر ، رودریگو سانتورو ، ایمی لندککر و آلن مالدونادو بازی می کنند و از یک فروشنده مواد مخدر ، یک افسر پلیس و یک سرباز سابق پیروی می کنند که برای متوقف کردن توزیع یک قرصی که به مدت پنج دقیقه به کاربر ابرقدرت می دهد.

این فیلم در 14 اوت سال 2020 توسط نتفلیکس منتشر شد. این بررسی منتقدان از منتقدان دریافت کرد ، که از اجرای بازیگران ، سکانس های اکشن و تصاویر تجلیل می کردند اما فیلمنامه را به دلیل عدم استفاده کامل از فرض آن انتقاد می کردند.

در آینده نزدیک در نیواورلئان ، توزیع کننده اسرارآمیز عرضه رایگان “قدرت” – قرص قدرت فوق العاده غیرقابل پیش بینی به مدت 5 دقیقه – را به گروهی از فروشندگان مواد مخدر ، از جمله نیوت ، ارائه می دهد.

شش هفته بعد ، پسر عموی نوجوان نیوت ، رابین ، که خود یک فروشنده است ، توسط مشتریانی که به دنبال پاور هستند تقریباً سرقت می شود. او توسط فرانک شیور ، افسر NOPD ، یکی از خریداران عادی او نجات یافته است. هنر ، مردی که شکار توزیع کننده “Biggie” را دنبال می کند ، نیوت را پیدا می کند ، که پس از یک مبارزه بیش از حد بر قدرت ، می میرد. فرانک سرقت بانکی توسط یک سارق قدرت را خنثی می کند ، اما به دلیل استفاده از نیروی خود به حالت تعلیق درآمده است. کاپیتان وی فاش می کند که کارمندان دولت برای فسخ هرگونه تحقیق در مورد پاور ، او را تحت فشار قرار می دهند و به فرانک تصویری از مردی که گمان می رود منبع مواد مخدر است ، می دهد: هنر.

با استفاده از تلفن نیوت برای پیدا کردن و ربودن رابین ، Art او را مجبور می کند تا او را به صندوق اراضی کارتل مواد مخدر بردارد. وی در حالی که تعداد زیادی از مردان کارتل را از بین می برد ، شلیک می شود و فاش می کند که کاربران پاور در سراسر نیواورلئان به عنوان افراد تست دارویی مورد بررسی قرار می گیرند. پیوندهای هنری با رابین پیوند برقرار می کنند ، و نشان می دهد که پس از ترک ارتش ، او توسط Teleios ، پیمانکار دفاع خصوصی که برای ایجاد ابرقدرتها روی او آزمایش کرده بود ، جذب شد. دختر وی تریسی ، که پس از آزمایشات متولد شد ، قدرت خود را بدون استفاده از مواد مخدر به نمایش گذاشت و توسط والاس ، یک عملگر Teleios ربوده شد.

هنر و رابین بیگی را میزبان تظاهرات خصوصی پروژه قدرت برای خریدار بالقوه می کنند. بیگگی ادعا می کند که پاور نشان دهنده “تکامل بعدی گونه های انسان” است ، و دارای قدرت قرص ناشی از توانایی حیوانات مانند قورباغه گرگ یا آفتابگردان است. هنر بیگگی را با اسلحه بازجویی می کند و از کشتی ، پیدایش می آموزد ، اما فرانک با پیگیری سایر کاربران در این تظاهرات ، دخالت می کند. بیگگی دوز قدرت را به خود اختصاص داده و هنر ، رابین و فرانک را مجبور به فرار می کند زیرا در اثر انفجار ، هنر بیگگی را می کشد.

فرانک هنر را دستگیر و به کاپیتانش اطلاع می دهد ، اما آرت توضیح می دهد که بیماری همه گیر قدرت در نیواورلئان آزمایش گسترده ای برای تثبیت دارو است و تریسی منبع قدرت این دارو است. با اطمینان به فرانك كه كاپیتانش در واقع دستورات Teleios را می گیرد ، Art عمداً خود را Teleios اسیر كرده و از Genesis سوار شده است. فرانک و رابین به کشتی نفوذ می کنند و هنر نگهبان را متقاعد می کند تا او را آزاد کند. فرانک و آرت والاس را می کشند ، در حالی که رابین تریسی را پیدا می کند و او را با پدرش دوباره اتحاد می کند.

به عنوان چهار تلاش برای فرار ، رابین توسط دکتر گاردنر ، رئیس پروژه قدرت اسیر می شود که در ازای زندگی رابین خواستار تریسی است. هنر با گاردنر مقابله می کند و نشان می دهد که پاور توانایی های میگو تپانچه ای را که برای کشتن گاردنر و مردانش به کار می برد و نجات رابین را به او می دهد. استفاده از قدرت او برای زندگی او هزینه دارد ، اما تریسی با قدرت خودش او را زنده می کند و همه آنها از کشتی فرار می کنند.

فرانک قصد دارد Project Power را در معرض مطبوعات قرار دهد ، در حالی که Art تصمیم می گیرد به این سمت ادامه دهد. او برای تأمین نیازهای پزشکی مادر ، کامیون و یک کیسه پر از پول خود را به رابین می دهد و به او می گوید از عظمت داخل او استفاده کند. سرانجام هنر و تریسی آزاد شدند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پروژه قدرت Project Power 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!