logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Vedha 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ودا با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم ودا دوبله فارسی Vedha 2022
دانلود فیلم ودا دوبله فارسی Vedha 2022

 

 

ودا یک فیلم اکشن درام به زبان کانادایی محصول ۲۰۲۲ هند به نویسندگی و کارگردانی هارشا است و توسط Geeta Shivarajkumar تحت عنوان Geeta Pictures در همکاری با Zee Studios تهیه شده است. ستاره های فیلم Shiva Rajkumar و Ganavi Laxman در نقش های اصلی و Umashree، Aditi Sagar هستند. ، شوتا چنگپا و کوری پراتاپ در نقش های مکمل. این فیلم صد و بیست و پنجمین فیلم شیوا راجکومار است و در 23 دسامبر 2022 مصادف با کریسمس اکران شد و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد.

در میسور، زنی به نام نیلا توسط مردی در اتوبوس مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. رفت و آمد به محل کارش نیل به خانه می رسد و این موضوع را به مادربزرگش راما، بازرس بازنشسته، می گوید. راما به او توصیه می کند که کتابی به نام ودا بخواند که حول محور هولیگانی به نام ودا می چرخد.

در دهه 1980، ودا با دخترش کاناکا که از زندان آزاد می‌شود، ملاقات می‌کند و این دو به یک قتل عام می‌پردازند. آنها از یک روستا سرگردان می شوند و سه نفر را می کشند: بازرس رودرا، گیر، نانجاپا. ودا همچنین دو زن را از فروخته شدن به عنوان کارگر بسته نجات می دهد و افراد مسئول را مجازات می کند. راما به عنوان بازرس مسئولیت را بر عهده گرفت و همراه با پاسبان گوویندپا شروع به تحقیق در مورد حوادث می کند و نتیجه می گیرد که ودا و کاناکا پشت این ماجرا هستند. راما از وکیلی به نام جیریجا از گذشته ودا مطلع می شود.

گذشته: ودا با همسرش پوشپا و دخترش کاناکا زندگی شادی دارد. بعداً ودا به دلیل دزدی توسط بیرا به مدت سه روز به زندان فرستاده می شود. یک شب در حالت مستی، گیر، بیرا، کالایان و نانجپا به طرز وحشیانه ای به کاناکا حمله می کنند. پوشپا که از این موضوع خشمگین شده است به آنها حمله می کند تا توسط آنها کشته شود. رودرا همچنین به آنها کمک می کند تا شواهد را از بین ببرند و کاناکا را به زندان نوجوانان فرستاد. پس از آموختن این موضوع، ودا شاهد چوداپا را به دلیل شهادت دروغ می‌کشد. به رودرا (که بعداً زنده می ماند) حمله می کند و از دهکده فرار می کند و منتظر می ماند تا کاناکا از زندان آزاد شود و انتقام بگیرد.

حال: ودا و کاناکا برای کشتن کالایان می رسند که بعداً به دلیل گناه خودکشی می کند. آنها همچنین به خانه بیرا می‌رسند و سر همسر بیرا را می‌برند و بعداً بیرا را می‌کشند. راما به همراه پااری، یک کارمند جنسی، و دوست ودا دایا وارد می‌شود. پااری فاش می کند که دایا نیز در حمله کاناکا نقش داشته و او بود که ورود آنها را به بیرا اطلاع داد. پااری نیز بارها سعی کرده بود دایا را بکشد، اما دومی همیشه موفق به فرار می شد. ودا خشمگین می شود و دایا را می کشد، بنابراین انتقام بی عدالتی انجام شده علیه پوشپا و کاناکا را می گیرد. بعداً، ودا و کاناکا خاکستر پوشپا را در رودخانه فرو می کنند و به فعالیت های هوشیارانه خود ادامه می دهند.

نیل پس از گوش دادن به داستان ودا، در نهایت شجاعت تازه ای به دست می آورد و سر کار برمی گردد. نیلا در حالی که به محل کار خود می رود، دوباره توسط همان مرد در اتوبوس مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، فقط برای اینکه او با یک خودکار به آلت تناسلی او ضربه می زند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ودا دوبله فارسی Vedha 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!