logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Collective 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی دسته جمعی با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم دسته جمعی دوبله فارسی The Collective 2023

 

 

همانطور که ممکن است از رتبه بندی ستاره من دریافت کرده باشید، The Collective فیلم خوبی نیست. اما این مانع از آن نمی شود که از نظر بدی جذاب باشد. به عنوان مثال، من اتفاقاً اکثر بازیگران این فیلم را خیلی دوست دارم، از جمله لوکاس تیل (مک گیور تلویزیون؛ هاوک در چند فیلم اخیر X-Men) که نقش سام الکساندر را بازی می کند که اخیراً یک گروه خصوصی استخدام شده است. قاتلان غیر دولتی به رهبری لیام دون جانسون، او آموزش دیده و بلافاصله در اعماق یک حلقه بسیار پیچیده قاچاق انسان، به رهبری شبکه ای از میلیاردرهای به ظاهر دست نخورده، پرتاب شده است. از آنجایی که سام با The Collective بسیار جدید است، نام او در سیستم آنها که اخیراً هک شده است، وجود ندارد و هویت کل سازمان را فاش می کند.

قاچاقچیان اخیراً یک افشاگر را دستگیر کرده اند که تهدید به افشای گروه کرده بود، و اکنون قصد دارند او را به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشند تا هر طور که می خواهند انجام دهند (احتمالاً او به طرز مفصلی کشته خواهد شد) و سم با او فرستاده می شود. هوگو (تایریس گیبسون) عضو کهنه کار گروه برای بازگرداندن افشاگر. اسیرکنندگان او عبارتند از میرو رهبر قاچاقچیان (پل بن ویکتور)، دست راستش دیزی (روبی رز) و زن دکمه دار نیکیتا (مرسدس وارنادو، کشتی گیر معروف ساشا بنکس، ماندالوریان). یک بازیگر خوب در تمام مراحل، با این حال آنها نمی توانند آن را کاملاً در دست کارگردانی تام دنوچی (جانی و کلاید، Vault) جمع کنند، که اجازه می دهد ارزش تولید پایین در هر فریم نمایان شود و این کار را نمی کند. هر چیزی که عناصر نگران کننده تر داستان قاچاق انسان را باورپذیر جلوه دهد.

اسیران طوری ساخته می شوند که مانند سگ روی دست و زانو بخزند (کامل با افسار). حراج اوج خنده‌دار است، با مشتریان میلیاردر که در حالی که برای انسان‌ها مناقصه می‌دهند، وارد انباری می‌شوند که در آن غذاها و نوشیدنی‌های گران‌قیمت سرو می‌شود. در حالی که من مطمئناً مشکلی برای باور ندارم که قاچاق انسان وجود دارد، من معتقد نیستم که در محیطی مانند این انجام می شود (من فرض می کنم این روزها همه چیز آنلاین است). به نظر می رسد که عمداً بیش از حد پخته شده است، در اجرای آن ظالمانه است، و در حد تلاش طنز است. معمولاً به بن ویکتور قابل اعتماد در اینجا کار بسیار کمی داده می شود و نتایج او را به یک دلقک تبدیل می کند.

شوخی بین سام و هوگو کمی بهتر می شود، زیرا آنها با یکدیگر آشنا می شوند و متوجه می شوند که چگونه می خواهند افشاگر را نجات دهند. من کمتر تحت تأثیر قرار گرفتم که چقدر فیلمسازان به دو تا از جالب‌ترین ستاره‌های اکشن امروزی، رز و وارنادو، برای انجام دادنشان کم می‌دادند. نیکیتا حداقل قبل از اینکه داستان را کنار بگذارد در یک مبارزه بزرگ شرکت می‌کند، اما رز به نظر می‌رسد که او آنجاست تا باحال، باهوش و مبهم به نظر برسد. ما واقعاً نمی‌توانیم آن‌طور که می‌دانیم او می‌تواند بریده شدن او را ببینیم.

ست ها با چسب نواری و چسب المر به هم چسبیده به نظر می رسند. اکشن و gunplay نسبتا استاندارد موضوع است. و دیالوگ اغلب به طرز تکان دهنده ای احمقانه است. اساساً، اگر قاچاقچیان زمان زیادی را صرف پر زرق و برق بودن نمی کردند، هرگز توسط The Collective کشف نمی شدند. این یک فیلم مضحک است و تمرینی برای تماشای اجراکنندگانی که معمولاً جذاب هستند و چیزی برای اضافه کردن به انتهای فیلم‌شناسی خود پیدا می‌کنند. این یکی بد است، اما به نظر می‌رسد نمونه‌ای کامل از این است که چگونه یک فیلم اکشن نسازیم و استعداد بازیگران خوب را هدر دهیم.

این فیلم اکنون در سینماها در حال پخش است و از طریق VOD و دیجیتال در دسترس است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دسته جمعی دوبله فارسی The Collective 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!