logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم John Wick: Chapter 4 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی جان ویک 4 2023 با کیفیت عالی

دانلود فیلم جان ویک 4 John Wick: Chapter 4 2023
دانلود فیلم جان ویک 4 John Wick: Chapter 4 2023

 

جان ویک 4 یک فیلم اکشن نئو نوآر آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی چاد استاهلسکی و نویسندگی شی هاتن و مایکل فینچ است. دنباله جان ویک: فصل 3 – پارابلوم (2019) و چهارمین قسمت از مجموعه جان ویک، کیانو ریوز به عنوان شخصیت اصلی در کنار دانی ین، بیل اسکارسگارد، لارنس فیشبورن، هیرویوکی سانادا، شامیر اندرسون، لنس ردی بازی می کند. (در یکی از نقش های آخرش)، رینا ساویاما، اسکات ادکینز و ایان مک شین. در این فیلم، جان ویک برای انتقام گرفتن از میز بالا و کسانی که او را به خاطر مرگ رها کرده اند، می رود.

ساخت چهارمین فیلم جان ویک قبل از اکران نسخه قبلی آن تایید شد. این اولین فیلم در این فرنچایز است که توسط سازنده فرنچایز درک کولستاد نوشته نشده است و هاتن در می 2020 استخدام شد و پس از آن فینچ در مارس 2021 به کار گرفته شد. عکاسی اصلی از ژوئن تا اکتبر انجام شد. 2021، با مکان های فیلمبرداری از جمله فرانسه، آلمان، شهر نیویورک و ژاپن.

John Wick: Chapter 4 که در ابتدا برای اکران در 21 می 2021 تنظیم شده بود، به دلیل همه‌گیری COVID-19 با تاخیر مواجه شد. این فیلم در 6 مارس 2023 در میدان Odeon Luxe Leicester لندن نمایش داده شد و در 24 مارس توسط Lionsgate در ایالات متحده اکران شد. نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که ارزش‌های تولید، فیلمبرداری، سبک بصری، موسیقی، سکانس‌های اکشن و اجراها را ستایش کردند، هرچند برخی از زمان اجرا ابراز تاسف کردند. 137 میلیون دلار فروش داشته است.

در شهر نیویورک، جان ویک آماده می شود تا انتقام خود را از میز بالا بگیرد در حالی که با پادشاه بووری در زیر زمین پنهان شده است. او به مراکش سفر می کند و بزرگتر، “کسی که بالای میز می نشیند” را می کشد. در پاسخ، مارکی وینسنت دو گرامون، یکی از اعضای ارشد میز بالا، مدیر هتل قاره‌ای نیویورک وینستون و دربانش، شارون را احضار می‌کند.

دی گرامونت به وینستون توصیه می کند که کل میز بالا به او منابع نامحدودی برای یافتن و کشتن جان ویک داده است. او وینستون را به خاطر شکستش در ترور جان تنبیه می کند. به عنوان تنبیه، دی گرامونت وینستون را از وظایفش به عنوان مدیر خلع می کند، او را «تکفیرکننده» اعلام می کند، کانتیننتال را نابود می کند و شارون را اعدام می کند. د گرامون سپس به پاریس سفر می کند و کین را که یک قاتل نابینا و بازنشسته میز بالا و دوست قدیمی جان است، استخدام می کند تا او را بکشد و در غیر این صورت دختر کین را تهدید به قتل می کند.

جان به قاره اوزاکا پناه می برد که توسط دوستش شیمازو کوجی اداره می شود. قاتلان دگرامونت به رهبری دست راست او چیدی، همراه کین می رسند تا جان را بکشند. آکیرا، دختر کوجی و دربان هتل، دستور تخلیه هتل را می دهد و به پدرش، جان، و کارکنان هتل می پیوندد تا با قاتلان میز بالا مبارزه کنند که منجر به زخمی شدن آکیرا می شود. جان در فرار خود با موج دیگری از قاتلان و به دنبال آن کین مبارزه می کند. آنها توسط “ردیاب”، یک شکارچی جایزه، که پس از تصمیم گیری برای ناکافی بودن پول قرارداد، به جان اجازه می دهد که برود. آکیرا نیز فرار می کند، اما کین کوجی را می کشد.

جان به نیویورک باز می گردد و با وینستون انتقام جو در قبر شارون ملاقات می کند. وینستون به جان پیشنهاد می کند که د گرامونت را به یک دوئل دعوت کند، زیرا پیروزی او را از تعهد خود به میز بالا رها می کند. طبق سنت های جدول، جان فقط می تواند از طرف یک خانواده جنایتکار درخواست دوئل کند. از آنجایی که او قبلاً روابط خود را با روسکا روما قطع کرده بود، جان به مقر آنها در برلین می رود تا دوباره به سندیکا بپیوندد. خواهرخوانده او کاتیا موافقت می کند که جان را در ازای کشتن کیلا، یک ارشد آلمانی میز بالا که پدرش را به قتل رسانده است، بازگرداند.

جان، کیلا را در کلوپ شبانه‌اش پیدا کرده و می‌کشد و موقعیت خود را در Ruska Roma به دست می‌آورد. سپس جان رسماً از طریق وینستون دی گرامونت را به چالش می‌کشد، او همچنین درخواست می‌کند که نیویورک کانتیننتال بازسازی شود و در صورت پیروزی جان، او به عنوان مدیر بازگردانده شود. در پاریس، جان و دو گرامون در جلسه ای که توسط هاربینگر، فرستاده میز، مدیریت می شود، پارامترهای دوئل خود را تعیین می کنند. دی گرامون، کین بی میل را برای مبارزه به جای او نامزد می کند. دوئل قرار است با تپانچه های دوئل در طلوع آفتاب بعدی در ساکره کور برگزار شود. هاربینگر به جان اطلاع می دهد که در صورت عدم حضور به موقع، او و وینستون اعدام خواهند شد. پادشاه Bowery به پاریس می رسد تا به جان یک سلاح و یک لباس بالستیک جدید بدهد.

دی گرامونت تلاش می کند با قرار دادن جایزه 26 میلیون دلاری جان از رسیدن جان به دوئل جلوگیری کند. جان در راه خود به Sacré-Cœur با انبوهی از قاتلان مبارزه می کند، از جمله ردیاب، که در مورد جایزه تا 40 میلیون دلار مذاکره می کند، اما پس از اینکه او سگ ردیاب را از کشته شدن چیدی نجات می دهد، شکار جان را متوقف می کند. کین به جان کمک می کند تا از پله های منتهی به Sacré-Cœur بالا برود. چیدی نزدیک بود جان را بکشد، اما توسط ردیاب کشته شد. جان و کین به موقع برای دوئل به قله می رسند. هر یک از طریق سه دور دوئل زخم های جدی بر دیگری وارد می کند. د گرامون با درخواست حق اداره کودتا، جای خود را با کین برای دور چهارم عوض می کند، اما جان، که هنوز دور سوم خود را شلیک نکرده بود، شلیک می کند و او را می کشد. هاربینگر به کین و جان آزادی خود را از میز بالا می دهد و موقعیت وینستون را باز می گرداند. جان قبل از تسلیم شدن به زخم‌هایش و سقوط روی پله‌های جلوی کلیسا، درباره ازدواج و زندگی خود فکر می‌کند. مدتی بعد، وینستون و پادشاه بووری با جان وداع کردند و او را در کنار همسر فقیدش هلن دفن کردند.

در یک صحنه پس از اعتبار، کین به پاریس باز می گردد تا با دخترش متحد شود، اما آکیرا انتقامجو به او نزدیک می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جان ویک 4 John Wick: Chapter 4 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!