logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
51
68%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Lou 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی لو 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم لو Lou 2022
دانلود فیلم لو Lou 2022

 

فیلم با مادری به نام هانا شروع می‌شود که با دختر کوچکش وی، بیرون از خانه، مخفی‌کاری می‌کند. لو، صاحبخانه و تنهايي كه با سگش جكس زندگي مي‌كند، مي‌رود و مي‌گويد اجاره روز بعد سر رسيده است. در حالی که لو در دهکده برای خرید برخی از لوازم است، با کلانتر در مورد آرتروز خود صحبت می کند. او به او می گوید که یک دستبند مسی می تواند به وضعیت او کمک کند.

در انتظار طوفان بزرگ، کریس، دوست مذکر هانا، به او پیشنهاد می‌دهد که لوازم بیاورد. او یک مسافربر را سوار می کند که او را در ون خود می کشد. مسافر برق خانه هانا را قطع می کند و در حالی که او در بیرون تلاش می کند تا برق را بازگرداند، وی وی را می رباید و با پای پیاده با او فرار می کند. هانا به سمت خانه لو می دود، اقدام به خودکشی او را قطع می کند و به وی می گوید که وی گم شده است. کامیون لو به دلیل بمب گذاری که توسط یک مسافربر نصب شده منفجر می شود. هانا و لو شروع به تعقیب او و وی در شب هنگام طوفان کردند.

هانا به لو اطلاع می‌دهد که این مسافر، پدر وی، فیلیپ، یک سرباز نیروی ویژه و جنایتکار است که او فکر می‌کرد مرده است. لو دوستان فیلیپ را در راه پیدا می کند و می کشد و به وضوح نشان می دهد که او بیشتر از آنچه به نظر می رسد است. او به هانا توضیح می دهد که او یک مامور میدانی سابق سیا 26 ساله است. لو و هانا فیلیپ و وی را تا ساحل خلیج ایگل دنبال می کنند. لو هانا را برای کمک به رادیو می فرستد، در حالی که او برای مقابله با فیلیپ و نجات وی می رود. پس از یک بن بست، مشخص می شود که فیلیپ در واقع پسر لو است، که پس از تحویل گرفتن او و پنهان کردن آنها برای محافظت، آنها را ردیابی کرد. فیلیپ لو را مجروح می کند و با وی می رود و قصد دارد همه آنها را با هم بکشد.

هانا با کلانتر تماس می گیرد، اما تماسی از سوی سرویس مارشال ها او را مجبور به کناره گیری می کند، زیرا اکنون این یک پرونده فدرال است. کلانتر با این وجود به خلیج ایگل می رود، جایی که لو را پیدا می کند و یک دستبند مسی به او می دهد. در همین حین، هانا به فانوس دریایی می رسد و موفق می شود وی را از فیلیپ دور کند. پس از درگیری، هانا فیلیپ را مجروح می کند و با وی فرار می کند. لو فانوس دریایی مملو از مواد منفجره را پیدا می کند و آنها را از دور به راه می اندازد و آن را نابود می کند تا به هلیکوپتر سیا نزدیک شود. لو و فیلیپ در ساحل با هم دعوا می کنند تا اینکه او دست بالا را به دست می آورد و او را در آغوش می گیرد. او عذرخواهی می کند زیرا یک مامور سیا به آنها شلیک می کند و لو و فیلیپ هر دو به زیر سطح آب می روند.

بعدا، هانا و وی در خانه لو نشان داده می شوند، وسایل را جمع کرده و آماده رفتن هستند. پس از چند سوال از ماموران سیا و خداحافظی کلانتر، آنها در کشتی با جکس دیده می شوند که به شخصی در عرشه بالایی نگاه می کند، نه کاملا در کادر. دوربین جابه‌جا می‌شود تا بازوی زنی را با اسکار مشابهی که لو داشت و یک دستبند مسی نشان دهد، در حالی که او با دوربین دوچشمی آن سه نفر را تماشا می‌کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم لو Lou 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!