logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Badland Hunters 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شکارچیان آخرالزمان با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم شکارچیان آخرالزمان دوبله فارسی Badland Hunters 2024
دانلود فیلم شکارچیان آخرالزمان دوبله فارسی Badland Hunters 2024

 

 

شکارچیان بدلند (به کره ای: 황야) یک فیلم اکشن دیستوپیایی محصول سال ۲۰۲۴ کره جنوبی به کارگردانی هیو میونگ هانگ است که اولین کارگردانی خود را آغاز کرد. ما دونگ سوک، لی هی جون، لی جون یونگ و رو جئونگ اوی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم دنباله ای بر Concrete Utopia است و داستان تبدیل سئول پس از زلزله به یک سرزمین بایر آخرالزمانی را در بر می گیرد، جایی که همه چیز از قانون و نظم گرفته تا تمدن در آن فرو ریخته است.

این فیلم محصول اصلی نتفلیکس است و در 26 ژانویه 2024 اکران شد.

در سئول پسا آخرالزمانی، نام سان، یک شکارچی بی امان زمین های بایر به همراه دوستش چوی جی وان و دیگر بازماندگان، زندگی سختی را در دهکده خود می گذرانند. Nam-San و Ji-wan در زمین های بایر متروک حرکت می کنند و به دنبال منابع برای حفظ جامعه خود هستند. مشکل زمانی پیش می‌آید که سونا، که اهل روستای آنهاست، توسط دانشمندی سرکش، دکتر یانگ گی سو، ربوده می‌شود که به‌طور غیرقانونی آزمایش می‌کند تا انسان‌ها را با تزریق سرم خاصی به انسان‌ها جاودانه کند، که منجر به مرگ شده است. از بسیاری از نوجوانان

گی سو به لوازم بیشتری برای سرم نیاز داشت و شبکه ای راه اندازی کرده بود تا نوجوانان بیشتری را به اردوگاه خود در یک مجتمع آپارتمانی بیاورد. نام سان، جی وان و لی یون هو، یکی از اعضای کمپ، آزمایش های گی سو را کشف می کنند و برای نجات سونا می روند. مشخص شد که گی سو آزمایش‌هایی را انجام می‌داد تا دخترش سو یون را احیا کند که در همان زمان مرده بود که سئول به یک سرزمین بایر تبدیل شد.

نام سان، جی وان و یون هو به کمپ می رسند و با سربازان جهش یافته می جنگند. آنها موفق می شوند سونا را نجات دهند، در حالی که گی سو با جسد سو یون در یک چمدان فرار می کند. با این حال، او توسط گروهی از مردم محاصره می شود که آماده می شوند تا او را تا سر حد مرگ کتک بزنند. در حالی که به سمت جمعیت شلیک می کند، به طور تصادفی به چمدان آسیب می زند و سو یون را می کشد. نام سان گی سو را می کشد و همراه با سونا و جی وان به روستای خود باز می گردد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شکارچیان آخرالزمان دوبله فارسی Badland Hunters 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!