logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
41
29%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Memory 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی حافظه 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم حافظه دوبله فارسی Memory 2022
دانلود فیلم حافظه دوبله فارسی Memory 2022

 

 

خاطره (به انگلیسی: Memory) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مارتین کمبل بر اساس فیلمنامه ای از داریو اسکارداپن است. این بر اساس رمان De Zaak Alzheimer نوشته Jef Geeraerts ساخته شده است و بازسازی اقتباس قبلی این رمان، فیلم بلژیکی The Alzheimer Case است. در این فیلم، لیام نیسون در نقش یک قاتل متفکر مبتلا به زوال عقل زودرس است که پس از رد قرارداد با یک دختر جوان، باید فرار کند. گای پیرس، مونیکا بلوچی، هارولد تورس، تاج آتوال و ری فیرون نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

Memory در 29 آوریل 2022 توسط Open Road Films در ایالات متحده اکران شد و اکثراً نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد.

الکس لوئیس یک قاتل قراردادی است که در مکزیک زندگی می کند و از آلزایمر زودرس رنج می برد و برای داوانا سیلمن کار می کند. او به کشتن مردی در ال پاسو، تگزاس، جایی که بزرگ شد و برادرش در خانه سالمندان به دلیل بیماری شدید آلزایمر در آنجا زندگی می‌کرد، مأمور شد. هدف این حمله الیس ون کمپ، سازنده تاسیسات پردازش مرکزی تگزاس است. در همین حال، وینسنت سرا از گروه ویژه بهره کشی از کودکان FBI در ال پاسو مخفیانه در تلاش برای دستگیری “پاپا لئون”، یک قاچاقچی جنسی است. وینسنت به طور تصادفی پاپا لئون را پس از گروگان گرفتن دخترش بئاتریز در جریان عملیات نیش زدن، می کشد. بئاتریز قبل از پایان دادن به یک خانه گروهی به مرکز پردازش، جایی که قبلاً در آنجا نگهداری می شد، برده می شود. وینسنت از اینکه تحقیقات داخلی او در مورد قاچاق اغلب خنثی می شود، ناامید است.

الکس الیس را می کشد و یک فلش مموری از گاوصندوق او می دزدد. او متوجه می‌شود که هدف دومش بئاتریز است، اما پس از نفوذ به خانه گروهی، از کشتن او امتناع می‌کند، زیرا فکر می‌کند بچه‌ها «خارج از محدودیت‌ها» هستند. او ویلیام بوردن، وکیل داوانا را تهدید می کند و از او می خواهد که قرارداد بیاتریز را لغو کند. در عوض، او توسط قاتل دیگری به نام موریسیو کشته می شود. صبح روز بعد الکس بعد از یک شب اقامت در اتاق هتل از خواب بیدار می شود و خبر قتل بیاتریز را می بیند. او متوجه می شود که در خطر است و به مایا، زنی که با او است، می گوید که قبل از رفتن به سمت پارکینگ در اتاق بماند. او و مائوریسیو درگیر تیراندازی می‌شوند که طی آن مایا کشته می‌شود، زیرا الکس را دنبال کرده بود تا قرص‌های آلزایمر فراموش‌شده‌اش را بازگرداند. الکس مائوریسیو را می کشد و هر دو جسد را داخل ماشین موریسیو می سوزاند و بعداً برای کشتن بوردن می رود.

الکس به یک نانوایی سابق که زمانی متعلق به پدر مرحومش بود، عقب نشینی می کند، جایی که فلش مموری دزدیده شده را بررسی می کند و فیلمی از پسر داوانا، رندی، در حال تجاوز جنسی به بئاتریز پیدا می کند. رندی پس از اطلاع از مرگ بوردن وحشت می کند. داوانا به پسرش می‌گوید که فرار کند، اما او ابتدا در قایق تفریحی خود مهمانی می‌دهد. وینسنت و تیمش، کارآگاه پلیس مکزیکی، هوگو مارکز، و مامور ویژه لیندا آمیستد، در حال تحقیق در مورد قتل ون کمپ هستند و متوجه می شوند که جنایات اخیر به هم مرتبط هستند زیرا ون کمپ و بوردن با گلوله هایی از همان تپانچه سرکوب شده شلیک شده اند. آنها متوجه می شوند که رندی مالک مرکز پردازش است، ون کمپ سازنده بود، و بوردن وکیل رندی بود و متوجه شدند که رندی احتمالاً بعدی است.

اف بی آی برای نجات رندی به مهمانی قایق بادبانی می رسد، اما الکس ابتدا او را می کشد. در خارج، وینسنت و مارکز او را به گوشه می بندند، اما با وجود شلیک مارکز به او فرار می کند. الکس در نانوایی بهبود می یابد اما علائم آلزایمر او بدتر می شود. الکس با اجتناب از حمله FBI به پنت هاوس داوانا که به شدت توسط پلیس فاسد ال پاسو محافظت می شود، نفوذ می کند. او از کنار چند افسر پلیس تیراندازی می کند و به داوانا می رسد، اما فراموش می کند که پین ​​شلیک را از تپانچه اش برداشته است و توسط دشنام داوانا، دنی مورا، ناک اوت می شود. مورا او را زنده می آورد تا در مورد فلش مموری از او بازجویی کند اما افسر دیگری به مورا می گوید که الکس باید به بیمارستان منتقل شود.

وینسنت، هوگو و لیندا بسته‌ای را دریافت می‌کنند که الکس حاوی فلش درایو است. آنها الکس را در بیمارستان تحت بازداشت پلیس پیدا می کنند، جایی که او به آنها می گوید که شواهدی از تهدید داوانا وان کمپ دارد اما نمی تواند به یاد بیاورد که ضبط را کجا گذاشته است. داوانا از پزشک شخصی خود برای کشتن الکس اخاذی می کند، اما الکس او را دستگیر کرده و گروگان می گیرد. پلیس به صحنه می‌رسد و به اشتباه به گروگان شلیک می‌کند، اما الکس داخل ماشین وینسنت می‌رود و به او می‌گوید که داوانا می‌خواهد این را دفن کند (املای “دفن” به صورت “b-e-r-y”) قبل از اینکه بیرون بیاید و به ضرب گلوله کشته شود. وینسنت بعداً متوجه شد که “b-e-r-y” چهار حرف باقی مانده از علامت در بیرون نانوایی است که الکس در آن پنهان شده بود. او ضبط شده از داوانا را در حال تهدید الیس می یابد، اما دادستان منطقه به او می گوید که این نوار برای پیگرد قانونی کافی نیست. به وینسنت گفته می شود که کمی مرخصی بگیرد. اندکی بعد، مارکز با بریدن گلوی داوانا را می کشد. وینسنت و لیندا گزارش خبری مرگ او را در یک بار می بینند. وینسنت متوجه می‌شود که لیندا او را بیرون آورده است تا به او حقایقی بدهد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم حافظه دوبله فارسی Memory 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!