logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
74%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی دکتر استرنج 2 در مولتی‌ورس دیوانگی 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022 با لینک مستقیم

دکتر استرنج در چند جهان جنون (به انگلیسی: Doctor Strange in the Multiverse of Madness) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که بر اساس کامیکس مارول با شخصیت دکتر استرنج ساخته شده است. این فیلم که توسط استودیو مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است، دنباله‌ای بر فیلم دکتر استرنج (2016) و بیست و هشتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. این فیلم به کارگردانی سام ریمی، نویسندگی مایکل والدرون، و بندیکت کامبربچ در نقش استفن استرنج، در کنار الیزابت اولسن، چیوتل اجیوفور، بندیکت وانگ، زوچیتل گومز، مایکل استهلبرگ و ریچل مک آدامز ساخته شده است. در این فیلم، استرنج از آمریکا چاوز (گومز)، نوجوانی که قادر به سفر در جهان چندگانه است، از واندا ماکسیموف (اولسن) محافظت می کند.

اسکات دریکسون، کارگردان و یکی از نویسندگان Doctor Strange، تا اکتبر 2016 برنامه‌هایی برای ساخت دنباله داشت. او برای بازگشت به عنوان کارگردان در دسامبر 2018، زمانی که بازگشت کامبربچ تأیید شد، قرارداد امضا کرد. عنوان فیلم در جولای 2019 همراه با مشارکت اولسن اعلام شد، در حالی که جید هالی بارتلت برای نوشتن فیلم در اکتبر همان سال استخدام شد. دریکسون در ژانویه 2020 به دلیل تفاوت های خلاقانه از سمت کارگردانی کنار رفت. والدرون و رایمی ماه بعد به آن ملحق شدند و از نو شروع کردند و عناصری از ژانر ترسناک را که رایمی قبلاً با آن کار کرده بود اضافه کردند و ماکسیموف را تبدیل به شخصیت شرور فیلم کردند و داستان او را از سریال WandaVision (2021) ادامه داد. فیلمبرداری در نوامبر 2020 در لندن آغاز شد اما در ژانویه 2021 به دلیل همه گیر COVID-19 متوقف شد. تولید تا مارس 2021 از سر گرفته شد و در اواسط آوریل در سامرست به پایان رسید. تیراندازی در ساری و لس آنجلس نیز رخ داد.

Doctor Strange in the Multiverse of Madness در 2 می 2022 در دالبی تئاتر هالیوود به نمایش درآمد و در 6 می در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز چهار MCU اکران شد. این فیلم برای کارگردانی رایمی، جلوه های بصری و بازی اولسن مورد تحسین قرار گرفت، در حالی که انتقادها بیشتر متوجه طرح داستان بود. این فیلم بیش از 947 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و دومین فیلم پرفروش سال 2022 شد.

آمریکا چاوز و نسخه ای از استفان استرنج در حالی که در جستجوی کتاب ویشانتی هستند توسط یک شیطان در فضای بین کیهان ها تعقیب می شوند. آن استرنج کشته می‌شود و چاوز به‌طور تصادفی پورتالی ایجاد می‌کند که خود و جسد استرنج را به زمین-616 منتقل می‌کند، [N 1]، جایی که نسخه جهان استرنج با کمک جادوگر عالی، وونگ، چاوز را از دست شیطان دیگر [N 2] نجات می‌دهد. چاوز توضیح می دهد که موجودات او را شکار می کنند زیرا او قدرت سفر در چندجهانی را دارد.

استرنج با تشخیص رون های جادوگری، از واندا ماکسیموف برای کمک مشورت می کند اما متوجه می شود که او مسئول حملات است. ماکسیموف پس از به دست آوردن دارکلد و تبدیل شدن به جادوگر اسکارلت، معتقد است که کنترل قدرت های چاوز به او اجازه می دهد تا با بیلی و تامی، کودکانی که در دوران حضورش در وست ویو خلق کرده بود، دوباره متحد شود. -تاج، کشتن بسیاری از جادوگران. چاوز به طور تصادفی خود و استرنج را به زمین 838 منتقل می کند در حالی که ماکسیموف از دارکهلد برای “راه رفتن رویایی” استفاده می کند و کنترل همتای زمینی 838 خود را که با بیلی و تامی خودش در حومه شهر زندگی می کند، به دست می گیرد. یک جادوگر بازمانده خود را قربانی می کند تا Darkhold را نابود کند و راه رفتن رویایی را بشکند. ماکسیموف خشمگین، وانگ را مجبور می‌کند تا او را به کوه وونداگور، منبع قدرت دارکلد، هدایت کند تا راهپیمایی رویایی را دوباره برقرار کند.

در حین جستجوی کمک، استرنج و چاوز توسط جادوگر فوق العاده Earth-838، کارل موردو، دستگیر شده و به حضور ایلومیناتی، گروهی متشکل از موردو، پگی کارتر، بلکاگار بولتاگون، ماریا رامبو، رید ریچاردز و چارلز خاویر آورده می شوند. آنها توضیح می دهند که با استفاده بی پروا از Darkhold جهان خود در تلاش برای شکست تانوس، Earth-838’s Strange یک “تهاجم” ویرانگر جهان را آغاز کرد. پس از شکست دادن تانوس، ایلومیناتی ها استرنج خود را اعدام کردند تا از آسیب بیشتر او جلوگیری کنند. موردو معتقد است که استرنج Earth-616 نیز به همین ترتیب خطرناک است، اما ماکسیموف پیاده روی رویایی خود را در کوه وونداگور دوباره برقرار می کند و قبل از اینکه آنها بتوانند قضاوت کنند، به بدن همتای Earth-838 خود می رسد. او همه ایلومیناتی ها را می کشد به جز موردو که استرنج قبل از فرار با چاوز او را تحت سلطه خود در می آورد. این دو با کمک همتای Earth-838 نامزد سابق استرنج، کریستین پالمر، دانشمندی که با ایلومیناتی کار می کند، فرار می کنند.

استرنج، چاوز و پالمر وارد فضای بین کیهان ها می شوند تا کتاب ویشانتی را که نقطه مقابل دارکلد است پیدا کنند، اما ماکسیموف ظاهر می شود و آن را از بین می برد. سپس او ذهن چاوز را در اختیار می گیرد و از قدرت خود برای فرستادن دیگران به دنیایی که توسط حمله ویران شده است استفاده می کند. استرنج استرنج جهان ویران شده را شکست می دهد که توسط Darkhold جهانش خراب شده است، و از آن برای راه رفتن رویایی به بدن همتای متوفی خود در Earth-616 استفاده می کند. با کمک ونگ، استرنج چاوز را از دست ماکسیموف نجات می دهد و او سعی می کند قدرت های چاوز را بگیرد و چاوز را تشویق می کند تا از توانایی هایش استفاده کند. او ماکسیموف را به زمین 838 منتقل می کند، جایی که بیلی و تامی را می بیند که در حالی که برای مادر واقعی شان گریه می کنند، از ترس او را پس می گیرند. ماکسیموف با درک اینکه خود را به چه چیزی تبدیل کرده است، تسلیم می شود و از قدرت خود برای سقوط کوه وونداگور استفاده می کند، و همزمان تمام نسخه های Darkhold را در سراسر جهان چندگانه نابود می کند و ظاهراً خود را در این فرآیند قربانی می کند. چاوز استرنج و پالمر را به جهان مربوطه خود باز می گرداند.

مدتی بعد، کامار تاج تعمیر می شود و جادوگران بازمانده به همراه چاوز به آموزش ادامه می دهند. استرنج در نتیجه استفاده از دارکلد و راه رفتن رویایی در داخل جسد، چشم سومی را ایجاد می کند. در یک صحنه در میان اعتبار، یک جادوگر [N 4] به استرنج نزدیک می‌شود که به او هشدار می‌دهد که اقداماتش باعث تهاجمی شده است که باید به رفع آن کمک کند. استرنج او را در بعد تاریک دنبال می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دکتر استرنج 2 دوبله فارسی Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!