logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Guns Akimbo 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم اسلحه های آکیمبو 2020 با کیفیت عالی

Guns Akimbo 2020

[codein_imdb]

خلاصه داستان : مایلز یک توسعه دهنده بازی ویدیویی است که سهواً تبدیل به شرکت کننده بعدی در در یک مسابقه مرگ واقعی که به صورت آنلاین پخش می شود می گردد.

در حالی که مایلز خیلی زود از همه چیز فرار می کند، این به او کمک نمی کند که بیشتر از نیکس زنده بماند، یک قاتل در بالای بازی او …

تریلر

در آینده ای متناوب ، یک باشگاه مبارزه با زیرزمینی و یک سازمان جنایی موسوم به Skizm با مسابقات زنده مرگ واقعی بین مجرمان و روان رواج پیدا کرد. مایلز لی هریس ، برنامه نویس رایانه رایانه ، که با ردیابی ترول های آنلاین ، لگد کشی های خود را می گیرد ، وارد توافقنامه Skizm می شود تا به بیننده هایی که قتل را به سرگرمی تبدیل می کنند ، وارد انجمن شوید. ریکتور ، پادشاه جنایتکار و روانی که اسکیسم را اداره می کند ، با دزدان خود دین ، ​​اپی و فاکفیس وارد آپارتمان مایلز می شود. پس از ضرب و شتم و مواد مخدر ، مایلز از خواب بیدار می شود تا اسلحه هایی را که به هر دو دست خونین پیچیده شده است پیدا کند. مایلز می آموزد که او با حضور در بازی Skizm در مقابل نیکس ، کشنده ترین و دیوانه ترین قاتل بازی مجبور شده است. او می خواهد اما پس از آخرین حریف خود ، مایلز نیست.

نیکس در حال یافتن مایلی است که سعی در توضیح وضعیت ناخواسته خود دارد اما نیکس صرفاً آپارتمان خود را شلیک نمی کند. مایل به بیرون فرار می کند. پس از تلاش ناموفق برای جذب کمک پلیس ، مایلز آنرا به همراه دختر دوست داشتنی سابقش نوا الکساندر ، که به مایلز می گوید نمی خواهد باهم برگردیم ، به پارک دیگری رساند. وقتی مایلز آنچه را که برای او اتفاق می افتد فاش می کند ، نوا با ترس و وحشت گریخت. نوا وضعیت را به کارآگاهان دیگریس گزارش می دهد. Degraves شریک زندگی خود استنتون تلفن نوا را هک کرده است تا بتوانند مایلز را ردیابی کنند. مایلز از یک فریبنده بنام گلنژامین کمک موقت می کند. مایلز سپس به مطب می رود که در آنجا کار می کند تا دوستش هادلی بتواند بدافزار ردیابی Skizm را بر روی تلفن خود هک کند.

سرانجام مایلز با عصبانیت اسلحه های خود را پس از توهین به رئیس مداوم Zander به او اهانت می کند. سپس نیكس به طور ناگهانی زاندر را شلیك كرد و شروع به تیراندازی به سمت دفتر كرد. مایلز در اتومبیل دزدیده شده فرار می کند و نیکس او را با موتورسیکلت تعقیب می کند. پس از روبرو شدن در جایی که او مجدداً با استدلال نیکس مخالفت نکرد ، مایلز با نوا تماس می گیرد اما می بیند که ریکتور او را ربوده است. مایلز با 911 تماس می گیرد و تلفن خود را در یک جونارد می گذارد تا پلیس را احضار کند. وی سپس سهواً معامله مواد مخدر بین دو باند رقیب را قطع می کند. Nix نشان می دهد و در حالی که تلاش برای رسیدن به مایلز شروع به شلیک اراذل و اوباش می کند.

پلیس ها به مایلز می آیند و دستگیر می شوند. Degraves و Stanton هنگام حمل و نقل وی ، نقشه خود را برای استفاده از مایلز به عنوان طعمه برای اغوا کردن نیکس ، که سالها در تلاش برای ضبط آن بودند ، توضیح می دهند. Degraves فاش کرد که نیکس دخترش است. پس از انتقام ریكتور از Degraves مبنی بر انتقاد از باند ریكتور با منفجر كردن ون خانواده وی ، نیك پس از آن جنایتكار شد. Degraves موفق به نجات نیکس شد ، اما همسر و پسرش درگذشت. استنتون نشان می دهد که او یک مولایی است که برای ریکتور کار می کند وقتی که دگراویس را در سر شلیک می کند. استنتون یک پیام ویدئویی را پخش می کند که در آن ریکتور توضیح می دهد که مایلز 30 دقیقه برای کشتن نیکس دارد وگرنه او نوا را خواهد کشت. مایلز تلفن خود را از بدن Degraves بازیابی کرد. مایلز در حالی که یک مربی کافه بازی را برای هک کردن تلفن نوا برای هک کردن موقعیت مکانی وی هدر می دهد ، می آموزد که انجمن های Skizm او را “Guns Akimbo” لقب داده اند ، زیرا او محبوب ترین بازیکن تاکنون شده است. مایلز برای یافتن انتظار ریکتور به مکان فرضی نوا می رسد. ریکتور با پرتاب جسد هادلی قبل از رانندگی ، مایوس را طعمه می زند.

مایلز موفق به ملاقات مخفیانه با نیکس می شود و به او می گوید که ریکتور پدرش را به قتل رسانده و دوست دختر سابق خود را ربوده است. نیک در عصبانیت و تمایل به انتقام ، با طرحی موافقت می کند که صحنه ای را برای هواپیماهای بدون سرنشین دوربین مداربسته Skizm صحنه سازی کند. او ظاهراً مایلز را به سمت اسلحه شلیک می کند ، که در واقع جلیقه ضد گلوله ای را که او از Degraves برداشت ، پوشیده است. هنچمن جسد مایلز را بازیابی می کند و او را به مخفیگاه اسکیتم ریکتور منتقل می کند. نیکس به عنوان مأمورین رککتور ریکتور ، از جمله دان و اپی ، به مایلز پیوست. نیکس با منفجر کردن یک جلیقه انتحاری که منفجر می شود Fuckface و بقیه مردان Riktor خود را فدا می کند تا مایلز بتواند زنده بماند. ریکتور استنتون را هنگام راه رفتن به پشت بام با نوا اجرا می کند.

در پشت بام ، ركتور شلیك مایلز را ادامه می دهد ، اما دومی به طور جدی در ریكتور شارژ می كند و سرانجام او را از پشت بام به زمین می اندازد ، نه قبل از آنكه ریكتور به مایلز بگوید كه اسكیزم در سراسر دنیا گسترش یافته است و در حال تبدیل شدن به یك حق رای جهانی است. بعد از مرگ ریکتور ، مایلز در حالی که تصور یک دیدار مجدد عاشقانه با نوا را آغاز می کند ، از ریزش خون عظیم فرو می رود. با این حال ، نوا واقعاً وحشت زده می شود و بعد از دیدن آنچه مایلز در حال تبدیل شدن است ، دچار شوک می شود.

مدتی بعد ، مایلز از جراحاتش زخمی می شود و در حالی که در اتومبیل خود نشسته است ، پرونده ای را باز می کند. او یک کتاب طنز را که توسط نوا نوشته شده است کشف می کند و می آموزد که با نوشتن یک کتاب طنز بر اساس داستان آنها ، مایلز را به عنوان یک قهرمان محبوب تبلیغ می کند. با گسترش اسكیزم در سراسر جهان تحت رهبری های جدید ، مایلز خود را متعهد می كند كه همه توان خود را برای نابود كردن كل سازمان جنایی انجام دهد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اسلحه های آکیمبو Guns Akimbo 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!