logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kim Possible 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم Kim Possible کیم پاسیبل سال 2019

دانلود فیلم Kim Possible 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Kim Possible 2019 با دوبله فارسی

 

Kim Possible یک فیلم تلویزیونی اکشن و ماجراجویی کمدی آمریکایی است که در تاریخ 15 فوریه 2019 به عنوان یک فیلم اصلی کانال دیزنی در کانال دیزنی به نمایش در آمد. بر اساس سریال انیمیشن Kim Possible که توسط مارک مک کارکل و باب مکتبی ساخته شده است ، فیلم های سینمایی سدی استنلی ، شان Giambrone و سیارا رایلی ویلسون..

در اروپا ، دانش آموزان دبیرستانی آمریكا و متخلفین جرم و جنایتكار كیم ممكن و ران استوپابل یك طرح مسلط بر جهان دكتر دمانتور را خنثی كرده و اسیر خود را دكتر گلوپمن نجات دادند.

هنگامی که کیم و رون روز اول مدرسه خود را شروع می کنند ، آنها با دانش آموز جدیدی به نام آتنا ملاقات می کنند و او را برای مأموریت متوقف می کنند تا نقشه شیطانی دکتر دراککن را متوقف کند. آتنا (یک bōjutsuka با مهارت) شکست دکتر شکر شیطان ، دکتر Drakken را شکست و باعث شد او علیرغم حسادت کیم ، وی را به عنوان مکالمه در دبیرستان میدلتون بدل کند. وقتی مدرسه از آتنا و کردار نیک او تجلیل می کند ، شگو و دکتر دراککن مجبور به ورود به این مراسم می شوند. کیم سعی می کند شگو و ارتش او را پیروز کند اما به زمین می افتد و آتنا را در معرض تصرف قرار می دهد. آتنا را از بین می برد و کیم به خنده می افتد. پس از گفتگو با کیم با خانواده و ران ، آنها تصمیم می گیرند آتنا را از لباستان دراککن و شگو نجات دهند.

با این وجود ، کیم کشف می کند آتنا بخشی از برنامه Drakken و Shego برای کپی / سرقت جوهر انگیزشی کیم و انتقال آن به Drakken با استفاده از دستگاه تنظیم کننده مغز است. آشکار شده است که آتنا یک جینوئید است که توسط Drakken ساخته شده است ، به طور خاص برای این. هنگامی که کیم از دستگاه انتقال انتقال کوتاه می کند ، دکتر دراککن در نسخه های پیش از نوجوانی از خودش کم می شود. علی رغم اصرار کیم مبنی بر کنار گذاشتن آنها و نجات خود ، آتنا پشت سر می ماند تا دستگاه اکنون ناپایدار را خاموش کند. لار منفجر می شود و فرض بر این است که آتنا کشته شده است اما مشخص می شود که وی از این انفجار جان سالم به در برد ، اما قطعات رباتیک وی پراکنده است. کیم و رون برای تعمیر و برنامه ریزی به خانه خود می روند تا در کنار خود قهرمان شوند.

در طول اعتبارات ، دکتر Drakken ، به عنوان یک دانش آموز استعدادی که شگو در نقش مادرش قرار می دهد ، در دبیرستان کیم ثبت نام می کند و برنامه خود را برای شکست دادن وی آغاز می کند.

در بین کار در فصل اول و دوم سریال انیمیشن Kim Possible ، سازندگان باب مسی و مارک مک کارل شروع به نوشتن فیلمنامه برای اقتباسی از فیلم اکشن زنده کردند که در نهایت به دلایل نامعلوم هرگز به نتیجه نرسیدند.

در تاریخ 7 فوریه 2018 ، اعلام شد که یک فیلم اکشن زنده بر اساس سریال انیمیشن Kim Possible در کانال دیزنی در حال تولید است. جوش کاگان ، زانین دیوین ، آدام بی استین ، و زاخ لیپوفسکی به عنوان سازندگان این سریال ، مارک مک کارکل و رابرت مسیلی به عنوان تهیه کننده خدمت کردند. در تاریخ 25 آوریل 2018 ، اعلام شد که این فیلم در اواسط سال 2018 برای یک نمایش برتر 2019 وارد بازار خواهد شد. این فیلم تولیدی از میدلتون Productions است. در تاریخ 7 دسامبر 2018 ، اعلام شد که این فیلم در 15 فوریه 2019 در کانال دیزنی و دیزنی نیو به نمایش در می آید.

متنوع ، “رئیس رئیس” ممکن است به عنوان “زن شگفت انگیز” برای “مجموعه مقدماتی” به عنوان “رئیس شگفت انگیز” معرفی شود و کار بسیاری از روسای بخش زنان را درگیر ساخت این فیلم به نمایش گذاشت. مقاله شامل تهیه کننده اجرایی Zanne Devine ، طراح تولید راشل مایرز ، طراح لباس Kathleen Detoro و هماهنگ کننده شیرین کاری Melissa R. Stubbs است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Kim Possible 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!