logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
81%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Over the Moon 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی انیمیشن روی ماه سال 2020

دانلود انیمیشن Over the Moon 2020 با دوبله فارسی
دانلود انیمیشن Over the Moon 2020 با دوبله فارسی

Over the Moon (به انگلیسی: Over the Moon) یک فیلم درام کمدی علمی-انیمیشن کامپیوتری آمریکایی – چینی است که به کارگردانی گلن کین و کارگردانی مشترک جان کرس ، از فیلمنامه ای به کارگردانی آدری ولز با همکاری آلیس وو و جنیفر یی مك دیویت ساخته شده است. این فیلم توسط استودیوی Pearl Studio و Netflix Animation تولید شده و انیمیشن آن توسط Sony Pictures Imageworks ساخته شده است. در آن صدای کتی آنگ ، فیلیپا سو ، کن جئونگ ، جان چو ، روتی آن مایلز ، مارگارت چو و ساندرا اوه بازی می شود. این اولین فیلم بین المللی به کارگردانی کین است که به عنوان انیماتور در استودیوی انیمیشن والت دیزنی فعالیت می کرد. و دومین فیلم تولید شده توسط استودیو مروارید ، پس از انیمیشن Abominable انیمیشن DreamWorks 2019.

به دختری به نام فی فی افسانه الهه ماه چانگی گفته می شود که معجونی برای جاودانگی برد و باعث شد او بدون معشوقش هوئی یک الهه شود و به ماه صعود کند و در ماه منتظر او باشد. در آماده شدن برای جشنواره ماهانه ماه ، فی فی و خانواده اش کیک ماه برای روستا درست می کنند. با این حال ، مادر فی فی بیمار می شود ، و قبل از اینکه به دنیا بیاید ، به دخترش یک اسم حیوان دست اموز به نام بانجی هدیه می دهد.

فی فی که هنوز چهار سال بعد به چانگی اعتقاد دارد ، وقتی می فهمد پدرش با خانم ژونگ نامزد شده ناراحت می شود و از برادر ناتنی اش ، چین اذیت می شود. خانواده فی فی برای جشن جشنواره ماه به آنها می پیوندند و او مادرش را به یاد می آورد. او با الهام از جرثقیل و افسانه چانگ تصمیم می گیرد موشکی به سمت ماه بسازد تا واقعی بودن چانگ را ثابت کند. او موشکی را طراحی می کند که شبیه فانوس کاغذی چینی به شکل خرگوش است که از آتش بازی برای افزایش سرعت خود استفاده می کند. موشک او تقریباً موفق می شود تا جایی که متوجه می شود چان روی موشک او مخفی شده و آنها شروع به سقوط روی زمین می کنند. ناگهان موشک در پرتوی عرفانی انرژی گرفته و به ماه منتقل می شود. آنها پس از گرفتار شدن توسط روحیه بازیگوش ، زمین را خراب می کنند ، سپس آنها را نجات می دهند و آنها را به لوناریا می برند.

آنها به Chang’e و رقصنده های پشتیبان او Lunettes معرفی می شوند که در حال اجرای یک کنسرت برای شهروندان Lunaria هستند. چانگی به فی فی می گوید که برای چانگی هدیه آورده است تا هوئی را برگرداند. فی فی با چانگی عکس می گیرد تا به پدرش ثابت کند که واقعی است ، اما چنگی عکس را از فی فی می گیرد و هدیه را می خواهد. فی فی نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند و یک چانگی ناامید مسابقه ای را برای آوردن هدیه به او قبل از سقوط آخرین ماه ماه اعلام می کند تا بتواند هوئی را بازگرداند. فی فی از چین ناراحت می شود و او را ترک می کند و با Biker Chicks به محل سقوط می رود. چین چند Lunettes را با عکس می بیند و توسط Chang’e که محل هدیه را می خواهد اسیر می شود. چانگ ، چین را به بازی پینگ پنگ برمی انگیزد که چین برنده آن می شود و باعث ناراحتی بیشتر چانگی می شود ، که با ناامیدی گریه می کند که دیگر هرگز هوئی را نخواهد دید و با احساسات خود باعث بارش شهابی می شود. در همین حال ، فی فی و Biker Chicks به سمت محل سقوط موشک او حرکت می کنند ، جایی که Fei Fei با یک Lunarian تبعیدی به نام Gobi که سایت را اشغال کرده است دیدار می کند. او عروسک Chang’e خود را کشف می کند ، که گمان می کند هدیه آن است ، اما توسط Biker Chicks که عروسک را می گیرند و فی فی و گوبی را در زیر آوار می گذارند ، خیانت می شود.

فی فی و گوبی در پشت وزغهای غول پیکر به لوناریا می روند ، جایی که گوبی نشان می دهد که چانگی او را به دلیل ترانه ای که در مورد حرکت به او خوانده است ، تبعید کرده است. فی فی و گوبی به Biker Chicks می رسند ، اما در جریان درگیری آنها ، عروسک از بین می رود. با این حال ، فی فی در یکی از کیک های ماه خود یک قطعه شکسته از یک حرز را کشف می کند و متوجه می شود که این هدیه چانگی است. آنها به کاخ Lunaria باز می گردند و با Chin و Bungee دوباره جمع می شوند و هدیه را به Chang’e باز می گردانند. پس از آن ، Chang’e سرانجام می تواند با تعویذی که برای بازگرداندن Houyi انجام می دهد ، آیینی را به پایان برساند. چانگه و هوئی به طور خلاصه به هم می پیوندند ، اما هوئی توضیح می دهد که نمی تواند بماند و وقتی به چانگه می گوید که حرکت کند شروع به محو شدن می کند. از پذیرفتن این مسئله ، چانگ به یک افسردگی تبدیل می شود و باعث می شود تا تمام نور در Lunaria خاموش شود.

فی فی سعی می کند با چانگ ارتباط برقرار کند ، اما لحظه ورود به حالت غم و اندوه چانگی ، او نیز به دلیل دید مادرش افسرده می شود. Chang’e و Fei Fei با درک اینکه هر دو باید از تراژدی های خود حرکت کنند ، یکدیگر را ترغیب می کنند تا عشق جدید را در اطراف خود پیدا کنند ، به Chang’e به شکل Lunarians و برای Fei Fei به شکل Chin. این اجازه می دهد تا این دو نفر مرگ عزیزانشان را بپذیرند و به طور موثر از آنها دور شوند و زندگی را به لوناریا برگردانند.

چانگی از فی فی تشکر می کند و اجازه می دهد او و چین به خانه برگردند ، به استثنای بانجی که در ماه می ماند تا با جید خرگوش باشد و تبعید گوبی را بر می دارد. فی فی و چین با Lunarians خداحافظی کردند و به خانه بازگشتند ، جایی که فی فی ازدواج پدر و خانم ژونگ و چین را به عنوان برادرش قبول می کند. حدود یک سال بعد ، فی فی در کنار خانواده جدید خود با خوشبختی زندگی می کند و همچنان به چانگی اعتقاد دارد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن Over the Moon 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!