logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Steel Rain 2 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم باران فولاد سال 2020

دانلود فیلم باران فولاد 2020 Steel Rain 2 با دوبله فارسی
دانلود فیلم باران فولاد 2020 Steel Rain 2 با دوبله فارسی

یکی از خوبی های فیلم ترسناک باران در سال 2017 در کره جنوبی تماشای پیوند ستارگانش به یونگ وو سونگ (به عنوان یک سرباز کم حرف و متعهد کره شمالی) و کواک دو وون (به عنوان یک مقام دولتی زیرک اما به ظاهر کاملاً بی روح) رشته فرنگی لاغر ، جوک های چاق و سوپراستار K-pop G-Dragon.

شیمی آنها بعنوان رفیق بعید به نظر می رسد این فیلم را به دلیل برخی از اقدامات فرمولین (گاهی خسته کننده) و خشونت آن بالا ببرد و چهره ای انسانی به داستان Steel Steel در مورد دو کره ای که در آستانه جنگ قرار گرفته اند بخشید.

یونگ و کواک دوباره به این پیگیری بازگشتند ، که دنباله ای مستقیم نیست اما موضوعات اصلی جنگ و صلح را در پس زمینه ژئوپلیتیک پیچیده منطقه به اشتراک می گذارد.

این جهان بینی اصلی را درگیر می کند تا ژاپنی ها ، چینی ها و آمریکایی ها در تنش در شبه جزیره و نواحی اطراف آن را درگیر کنند ، گاهی اوقات با تأیید تاریخ ، شباهت های مشخصی با مسائل در حال انجام دارد.

دانلود فیلم باران فولاد 2020 Steel Rain 2
دانلود فیلم باران فولاد 2020 Steel Rain 2

نکته غم انگیز این است که پویایی یونگ-کواک در اینجا اثبات نیست. آنها اکنون در جبهه های مختلف دوباره ساخته شده اند ، با یونگ در نقش رئیس جمهور کره جنوبی هان و کواک در نقش یک تندرو نظامی کره شمالی ، که نام آن کواک است و یک بار دیگر (مانند شخصیت او در باران فولاد).

با توجه به اینکه بیشتر فیلم حول تلاش هان برای صلح بین همتای کره شمالی خود (یو یئون سئوک) و رئیس جمهور آمریکا اسموت (آنگوس مکفادیان) می چرخد ، یونگ و کواک وقت کمی برای نمایش در کنار هم دارند.

پس از آنکه در اجلاس صلح به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفت ، ما باید به پویایی سه رهبر ملی بسنده کنیم.

یانگ وو سوک ، نویسنده ، نویسنده ، اغلب ایده های خود را در مورد آنچه برای ایجاد صلح در شبه جزیره لازم است ، بیان می کند و این نه تنها شامل دو کره بلکه طرفهایی است که آنها را علیه یکدیگر بازی می کنند.

به اعتبار وی ، او موفق شد این بحث ها و استدلال ها را در میان سه مورد به اندازه اقدام زیر دریا جالب توجه کند (بیشتر مراحل نهایی روی یک زیردریایی هسته ای است).

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم باران فولاد 2020 Steel Rain 2 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!