logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود سریال The Letter for the King با زیرنویس فارسی

دانلود سریال The Letter for the King دوبله فارسی (بزودی)

دانلود سریال The Letter for the King

The Letter for King (هلندی: De Brief voor de koning) کتابی است از نویسنده هلندی Tonke Dragt ، که برای اولین بار در سال 1962 منتشر شده است. این کتاب به زبان های دانمارکی ، انگلیسی ، آلمانی ، یونانی ، استونیایی ، فرانسوی ، اندونزیایی ، ایتالیایی منتشر شده است. ، ژاپنی ، لهستانی ، چک ، اسپانیایی و کاتالان. عاقبت ، Geheimen van het Wilde Woud (انگلیسی: Secrets of the Wild Wild) ، در سال 1965 منتشر شد. De Brief voor de koning به عنوان بهترین کتاب جوانان هلندی نیمه دوم قرن بیستم انتخاب شد.

در شب قبل از تمجید و صعود او به شوالیه ، که به طور سنتی به عنوان یک شبانه روز در یک نمازخانه کوچک سپری می شود ، پیراهن 16 ساله تیوری ، پسر یک شوالیه مشهور در قلمرو پادشاه دوناووت ، درخواستی ناامید کننده برای کمک دریافت می کند.

از غریبه ای که در درب نمازخانه را می کوبد. وی قادر به امتناع از درخواست کمک نیست ، او این سنت را می شکند و به بیرون می رود ، جایی که غریبه ، پیرمرد ، نامه ای مهر و موم شده را به وی می دهد و از او التماس می کند که آن را به یک چاقوی پوشیده در زره سیاه و یک سپر سفید که در همان نزدیکی ساکن است تحویل دهد.

مسافرخانه جنگل تیوری موافقت می کند که آن را تحویل دهد ، اما با رسیدن به مسافرخانه ، با ابراز ناراحتی خود متوجه می شود که شوالیه ای که می خواهد در این بین توسط یک شوالیه سیاه دیگر ، این یکی با یک سپر قرمز به چالش کشیده شده است.

با پیگیری مسیری که شوالیه ها وارد جنگل شده اند ، تیوری با مردن سپر سفید ، در یک کمین ناجوانمردانه ، مجروح شد. هنگامی که شوالیه از نامه مالکیت تیوری مطلع می شود ، او را متهم می کنند که آن را به قلمرو همسایه غرب ، که توسط پادشاه دانا Unauwen اداره می شود ، تحویل دهد ، و به جستجوی یک زاهد به نام مناوریس بپردازد که در کوههای دو پادشاهی جدا می شود ، که او را به یک راه مخفی از طریق کوه نشان می داد.

محدود به حس افتخار ، تیوری این وظیفه را می پذیرد و انگشتر که شوالیه به او می دهد برای تأکید بر اهمیت مأموریت خود است ، و تا زمان مرگ او در کنار شوالیه باقی می ماند.

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال The Letter for the King

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!