logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Thor: God of Thunder 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی تور: خدای رعد 2022 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم تور: خدای رعد Thor: God of Thunder 2022

دانلود فیلم تور: خدای رعد Thor: God of Thunder 2022

 

ثور: عشق و تندر (به انگلیسی: Thor: Love and Thunder) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که بر اساس کامیکس مارول با شخصیت ثور ساخته شده و توسط استودیو مارول تولید شده و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. این فیلم دنباله فیلم Thor: Ragnarok (2017) و بیست و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی است که با جنیفر کیتین رابینسون فیلمنامه را نوشته است و کریس همسورث در نقش ثور در کنار کریستین بیل، تسا تامپسون، جیمی الکساندر، وایتیتی، راسل کرو و ناتالی پورتمن ایفای نقش می‌کنند. در فیلم، ثور تلاش می‌کند تا آرامش درونی پیدا کند، اما باید به صحنه برگردد و والکری (تامپسون)، کورگ (وایتیتی)، و جین فاستر (پورتمن) – که اکنون ثور توانا است – را به خدمت بگیرد تا گور قصاب خدا (بیل) را متوقف کند. ) از حذف همه خدایان.

همسورث و وایتیتی درباره برنامه‌هایی برای ساخت دنباله‌ای برای راگناروک تا ژانویه 2018 صحبت کرده بودند. عشق و تندر در جولای 2019 اعلام شد و همسورث، وایتیتی و تامپسون همگی آماده بازگشتند، و همچنین پورتمن که در راگناروک ظاهر نشد. وایتیتی می خواست عشق و تندر را از راگناروک متمایز کند و به دنبال ساخت یک فیلم عاشقانه و ماجراجویی الهام گرفته از دهه 1980 بود. او عناصری را از اجرای جیسون آرون در کتاب کمیک Mighty Thor اقتباس کرد، که فاستر را در حالی که تحت درمان سرطان قرار می‌گیرد، مانتو و قدرت‌های ثور را بر عهده می‌گیرد. رابینسون برای کمک به فیلمنامه در فوریه 2020 به آن ملحق شد و بازیگران بیشتری در همان سال از جمله حضور محافظان کهکشان فاش شد. انتظار می رفت که تولید در اواخر سال 2020 آغاز شود اما به دلیل همه گیری کووید-19 به تعویق افتاد. فیلمبرداری در نهایت در ژانویه 2021 در سیدنی استرالیا آغاز شد و در اوایل ژوئن به پایان رسید.

Thor: Love and Thunder در 23 ژوئن 2022 در تئاتر El Capitan در هالیوود به نمایش درآمد و در 8 ژوئیه در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز چهار MCU اکران شد. در حالی که ستایش به ماهیت سبک دل و بازی بازیگران انجام می شد، فیلمنامه و تناقض لحن مورد انتقاد قرار گرفت و منتقدان فیلم را پایین تر از فیلم قبلی خود می دانستند. تبدیل شدن به هفتمین فیلم پرفروش سال 2022.

گور و دخترش، لاو، در یک صحرای برهوت مبارزه می کنند. عشق علیرغم دعاهایشان به خدایشان، راپو، می میرد. اسلحه نکروسورد خدا کش با گور تماس می گیرد و او را به قلمرو سرسبز راپو هدایت می کند. پس از اینکه راپو با بی‌احتیاطی وضعیت گور را نادیده گرفت و او را خفه کرد، نکروسورد خود را به گور پیشنهاد می‌کند که با آن راپو را می‌کشد و قول می‌دهد که همه خدایان را بکشد. به گور توانایی دستکاری سایه ها و تولید هیولاها داده شده است، اما با مرگ قریب الوقوع نفرین شده و تحت تأثیر شمشیر فاسد می شود.

پس از اینکه گور چندین خدا را می کشد، ثور از سیگنال پریشانی سیف مطلع می شود. ثور با نگهبانان کهکشان  جدا می شود و سیف مجروح را پیدا می کند که هشدار می دهد هدف بعدی گور نیو آسگارد است. در همین حال، دکتر جین فاستر، دوست دختر سابق ثور، به سرطان ترمینال مرحله چهار مبتلا شده است. با ناکارآمدی درمان پزشکی، او به نیو آسگارد سفر می کند به این امید که چکش شکسته ثور، Mjolnir [N 2] او را شفا دهد. به دلیل جادویی که ثور سال‌ها قبل از آن برای محافظت از فاستر ناخودآگاه روی آن گذاشته بود، مژولنیر دوباره به او می‌پیوندد و به او می‌پیوندد. درست زمانی که حمله گور شروع می شود، ثور به نیو آسگارد می رسد. ثور از اینکه فاستر را در حال کنترل Mjolnir می بیند شگفت زده می شود، اما با این وجود با او، والکری و Korg متحد می شود تا با Gorr مبارزه کنند. گروه گور را خنثی می کند، اما او می گریزد و چند کودک آسگاردی را ربوده و در قلمرو سایه زندانی می کند. پسرش اکسل با به ارث بردن توانایی های پدر متوفی خود هیمدال با ثور تماس می گیرد که آنها را پیدا می کند. ثور تصمیم می گیرد ارتشی از خدایان تشکیل دهد تا به شهر Omnipotence سفر کنند، قلمرویی که خانه خدایان بسیاری است.

رهبر خدایان، زئوس، از گور می ترسد و حاضر به کمک نیست، زیرا فکر می کند می توانند از گور در شهر در امان و پنهان بمانند. زئوس دستور دستگیری گروه را می دهد تا از افشای مکان شهر در معرض گور جلوگیری کند و در نبرد بعدی جسد کورگ از بین می رود، اگرچه صورتش زنده می ماند. ثور با رعد و برق خود زئوس را به چوب می بندد که والکری قبل از فرار آنها می دزدد. با ادامه سفر، ثور و فاستر رابطه عاشقانه خود را دوباره احیا می کنند و فاستر بیماری خود را فاش می کند. گروه به قلمرو سایه می رسند، اما نمی توانند بچه ها را پیدا کنند. فاستر استنباط می‌کند که آدم‌ربایی‌ها تله‌ای برای گور بود تا تبر ثور، Stormbreaker را بگیرد تا Bifrost را احضار کند و وارد قلمرو ابدیت شود، که می‌تواند آرزوی او را برای نابود کردن همه خدایان برآورده کند. گور بر گروه چیره می شود و والکیری را به شدت مجروح می کند. گروه به زمین عقب نشینی می کند، اگرچه گور موفق می شود Stormbreaker را بدزدد.

فاستر که هر بار که از Mjolnir استفاده می کند از قدرت خود کاسته می شود، به فاستر هشدار داده می شود که استفاده مجدد از آن احتمالاً او را خواهد کشت. ثور فاستر را متقاعد می کند که به او اجازه دهد تا زمانی که گور بهبود می یابد به تنهایی با او مبارزه کند. ثور کودکان ربوده شده را در محراب ابدیت پیدا می کند و با استفاده از صاعقه زئوس، آنها را با قدرت خود در مبارزه با هیولاهای گور در حالی که او با گور می جنگد آغشته می کند. وقتی فاستر احساس می‌کند که گور قصد دارد ثور را بکشد، برای نجات او به نبرد با Mjolnir می‌پیوندد. آنها Necrosword را نابود می کنند و Gorr را از نفوذ آن آزاد می کنند، اما این سه به قلمرو Eternity آورده می شوند. در حالی که گور آماده آرزویش است، ثور از گور می خواهد که به جای نابود کردن خدایان، دخترش را احیا کند. سپس ثور گور را ترک می‌کند تا تصمیم خود را بگیرد و به فاستر مراجعه می‌کند که به بیماری او تسلیم می‌شود. گور که از نمایش آنها متاثر شده است، آرزوی ابدیت برای احیای عشق را می کند، که به آن اعطا می کند. وقتی گور بر اثر نفرین می میرد، از ثور می خواهد که از عشق مراقبت کند.

پس از آن، بدن کورگ بازسازی می شود و او تشکیل خانواده می دهد، در حالی که فداکاری فاستر در نیو آسگارد، جایی که والکری و سیف شروع به آموزش کودکان می کنند، گرامی داشته می شود. ثور لاو را قبول می کند که در قهرمانی هایش به او می پیوندد و اولی Mjolnir و دومی Stormbreaker را در اختیار دارد. در شهر Omnipotence، یک زئوس در حال بهبودی پسرش هرکول را می‌فرستد تا ثور را بکشد. فاستر به دروازه های والهالا می رسد، جایی که هایمدال از او استقبال می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تور: خدای رعد Thor: God of Thunder 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!