logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Last Voyage of the Demeter 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آخرین سفر دمتر با کیفیت عالی

دانلود فیلم آخرین سفر دمتر دوبله فارسی Last Voyage of the Demeter 2023
دانلود فیلم آخرین سفر دمتر دوبله فارسی Last Voyage of the Demeter 2023

 

آخرین سفر دمتر (همچنین با نام Dracula: Voyage of the Demeter در برخی بازارهای بین‌المللی شناخته می‌شود) یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آندره اووردال و نویسندگی Bragi F. Schut Jr.[c] و Zak Olkewicz است. این اقتباسی از “تنه کاپیتان”، فصلی از رمان دراکولا نوشته برام استوکر در سال 1897 است. در این فیلم کوری هاوکینز، آیسلینگ فرانسیوزی، لیام کانینگهام و دیوید دستمالچیان به ایفای نقش پرداخته اند. خلاصه داستان آن خدمه کشتی تجاری Demeter به رهبری کاپیتان الیوت (کانینگهام) را دنبال می کند که تلاش می کنند از سفر اقیانوس خائنانه از ترانسیلوانیا به لندن جان سالم به در ببرند در حالی که توسط یک خون آشام افسانه ای، معروف به دراکولا (خاویر بوتت) تحت تعقیب قرار می گیرند.

برنامه ریزی برای اقتباس سینمایی “تنه کاپیتان” زمانی آغاز شد که شوت جونیور فیلمنامه مشخصات اولیه را نوشت، زمانی که با یکی از همکارانش که روی دراکولای برام استوکر (1992) کار می کرد دوست شد، اما با فقدان بیش از حد در جهنم توسعه به نتیجه نرسید. دو دهه. پس از اینکه Amblin Partners در اکتبر 2019 حقوق را به دست آورد، اووردال برای کارگردانی فیلم اعلام شد. بازیگران اصلی در سال 2021 تایید شدند. تصویربرداری اصلی در 30 ژوئن 2021 در برلین آغاز شد، در مالت ادامه یافت و در 1 اکتبر به پایان رسید. برخی از صحنه‌های فیلم نیز در شهر قلعه Mdina ضبط شده‌اند. توماس نیومن در ابتدا برای آهنگسازی فیلم استخدام شد، اما به دلیل درگیری های زمان بندی نیومن، بیر مک کری جایگزین او شد.

The Last Voyage of the Demeter در 11 اوت 2023 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و 16.2 میلیون دلار در سرتاسر جهان در مقابل بودجه 45 میلیون دلاری فروخت که آن را به یک شکست در گیشه تبدیل کرد.

در 6 آگوست 1897، کشتی تجاری Demeter به ساحل انگلستان می رسد. در میان لاشه های کشف شده توسط پلیس، چوب یک کاپیتان است. چهار هفته قبل از آن، Demeter بندری را در وارنا، بلغارستان ساخته و حمل بار به لندن را تحویل می‌گیرد. این محموله که از چندین جعبه چوبی بزرگ تشکیل شده است توسط مردم محلی از رومانی حمل می شود که از کمک به بارگیری آن خودداری می کنند زیرا می خواهند قبل از غروب آفتاب منطقه را ترک کنند و برای خدمه آرزوی موفقیت می کنند.

دکتر کلمنس می شنود که کشتی به دنبال خدمه می گردد. او سعی می کند خدمه را متقاعد کند که به دلیل مهارت های پزشکی و تحصیلاتش در نجوم در کمبریج، خدمه ارزشمندی خواهد بود، اما در ابتدا توسط همسر اول وویچک رد شد. اندکی بعد، او نوه کاپیتان، توبی را از له شدن نجات می دهد. کاپیتان کشتی، الیوت، تحت تأثیر قرار می گیرد و کلمنس را دعوت می کند تا به خدمه ملحق شود، و جایگزین کارمند جدیدی شود که با دیدن نشان اژدها روی جعبه ها، آنجا را ترک کرد.

در دریای اژه، کلمنس و همکار اولگارن، یک چهره مرموز را در مه روی عرشه می بینند. بعداً یکی از جعبه ها می افتد و در انبار باز می شود. کلمنس تحقیق می کند و زنی را می یابد که در داخل خاک مدفون شده است. او به سختی زنده است و او برای مبارزه با عفونت ظاهری به او تزریق خون می کند.

خدمه باقی مانده تصمیم می گیرند برای نابود کردن کشتی و غرق کردن دراکولا از ویران کردن او در لندن جلوگیری کنند. کاپیتان الیوت، آبرامز و وویچک توسط دراکولا کشته می شوند و آنا در تلاش برای نجات کلمنس گاز گرفته می شود. کلمنس با ضربه تبر دراکولا آنا را نجات می دهد و آنا با بخشی از دکل موفق می شود دراکولا را له کند. آنا و کلمنس کشتی را ترک می کنند و فکر می کنند خون آشام محکوم به فنا است. با این حال، قبل از غرق شدن، کشتی در نهایت در سواحل بریتانیا به گل نشسته است، در این مرحله دراکولا می تواند دکل را از بدن خود بیرون بکشد و به نشانه پیروزی غرش می کند.

آنا و کلمنس روی بقایای کشتی شناور می شوند. آنا به کلمنس فاش می‌کند که در نتیجه نیش دراکولا در حال تبدیل شدن به یک خون آشام است، با تزریق خون کلمنس فقط تغییر شکل او را به تأخیر می‌اندازد. با نزدیک شدن به صبح، آنا که نمی‌خواهد به هیولایی مانند دراکولا تبدیل شود، با کمال میل خود را در زیر نور خورشید می‌سوزاند قبل از اینکه کلمنس به ساحل بیفتد.

با رسیدن به لندن، کلمنس به یک میخانه محلی می رود و در آنجا پرتره آنا را در دفترچه خود می کشد. او سیگنال کوبیدن “همه چیز به ترتیب” را از خدمه دمتر می شنود و سپس دراکولا را می بیند که لباس اشرافی بر تن دارد و به او می خندد. نوسفراتو ناپدید می شود. کلمنس که محل را ترک می کند، سایه خون آشام را می بیند و شروع به تعقیب او می کند و او قول می دهد که او را شکار کند و به یاد یاران مرده اش بکشد.

فیلم پارسی مگ
نقد فیلم The Last Voyage of the Demeter

  [caption id="attachment_23460" align="aligncenter" width="498"] نقد فیلم The Last Voyage of the Demeter[/caption]   رمان دراکولا اثر برام استوکر همیشه به‌عنوان یکی از منابع اصلی اقتباس از روی ...

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آخرین سفر دمتر دوبله فارسی Last Voyage of the Demeter 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!