logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Flash 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم فلش 2023 با کیفیت عالی

دانلود فیلم فلش دوبله فارسی The Flash 2023
دانلود فیلم فلش دوبله فارسی The Flash 2023

Flash یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی 2023 است که بر اساس شخصیت DC با همین نام ساخته شده است. تولید شده توسط برادران وارنر تصاویر ، استودیوهای DC ، Double Dream و کارخانه Disco ، و توسط Warner Bros. Pictures توزیع شده است ، این سیزدهمین قسط در DC Extended Universe (DCEU) است. این فیلم توسط اندی مسشیتی از فیلمنامه ای توسط کریستینا هودسون و ستاره های عزرا میلر به عنوان باری آلن / The Flash در کنار ساشا کال ، مایکل شانون ، ران لیوینگستون ، ماریبل وردستون ، کیسی کلمونز ، آنتجی تراو و مایکل کیتون کارگردانی شده است. در این فیلم ، باری به موقع سفر می کند تا از مرگ مادرش جلوگیری کند ، که عواقب ناخواسته ای به همراه خواهد داشت.

توسعه فیلمی مبتنی بر فلاش در اواخر دهه 1980 آغاز شد و چندین نویسنده و کارگردان تا سال 2014 به این پروژه وصل شدند. این فیلم به عنوان بخشی از DCEU دوباره توسعه یافت و میلر به عنوان شخصیت عنوان بازی کرد. کارگردانان متعدد طی سالهای بعد به این فیلم وصل شدند که ست گراهام اسمیت ، ریک فامویوا و دوتایی جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین همگی به دلیل اختلافات خلاقانه از این پروژه خارج شدند. Muschietti و Hodson در ژوئیه سال 2019 به این فیلم پیوستند و قبل از تولید در ژانویه سال 2020 آغاز شد. این فیلم تحت تأثیر داستان داستان طنز Flashpoint قرار دارد که شامل چندین شخصیت DC از جمله بن افلک و کیتون است که نسخه های مربوط به بتمن را تکرار می کند. عکاسی اصلی از آوریل تا اکتبر 2021 در استودیوی برادران وارنر ، برگدن و در محل اطراف انگلستان اتفاق افتاد.

پس از کمک به بروس وین / بتمن و دایانا پرنس / زن شگفت انگیز ، جلوی سرقت بانکی از گروه تروریستی آل فالکون را که در شهر گاتهام اشتباه گرفته شده بود ، متوقف می شود ، باری آلن / فلش دوباره به خانه کودکی خود بازنگری می کند و جوانی خود را با والدینش نورا و هنری به یاد می آورد ، قبل از اشتباه هنری ، قبل از اشتباه هنری ، حبس برای قتل نورا. [با غلبه بر احساسات خود ، باری به طور تصادفی از نیروی سرعت استفاده می کند تا در اوایل روز به عقب برگردد و به بروس در مورد آن اطلاع دهد. علیرغم هشدارهای بروس مبنی بر اینکه سفر زمان می تواند عواقب ناخواسته داشته باشد ، باری به روز مرگ نورا برمی گردد و از وقوع آن جلوگیری می کند. با بازگشت باری به زمان حاضر ، او توسط یک سرپرست دیگر از نیروی سرعت بیرون می رود و در سال 2013 در جایی که مادرش زنده است ، به پایان می رسد. او گذشته خود را پیدا می کند و می فهمد که در روزی که در ابتدا قدرتهای خود را بدست آورده است رسیده است.

باری و خود جوانتر به اداره پلیس شهر مرکزی می روند ، جایی که باری را با هری 2013 مجبور می کند تا از رعد و برق برخورد کند تا بتواند حادثه ای را که به او اختیارات خود را داده است ، بازآفرینی کند. هر دو بارری در نهایت از لایتنینگ برخورد کردند و به سال 2013 قدرت خود را به دست آوردند ، اما باعث شد که باری قدرت خود را در این روند از دست بدهد. در حالی که باری در تلاش است تا سال 2013-باری را در مورد چگونگی استفاده صحیح از قدرت های خود آموزش دهد ، این دو نفر پخش شده توسط جنرال زود ، که در حال آماده سازی برای حمله به زمین است ، می بینند. در این جدول زمانی ، آنها قادر به یافتن دایانا نیستند ، ویکتور استون / سایبورگ هنوز توانایی های خود را به دست نیاورد و آرتور کوری / آکوامان هرگز به دنیا نیامده است. این دو به امید یافتن بتمن به وین مانور سفر می کنند ، اما در عوض نسخه دیگری از بروس را پیدا می کنند که از جنایت بازنشسته شده است. بروس مفهوم Multiverse را توضیح می دهد ، و نشان می دهد که استفاده از سفر زمانی برای تغییر تاریخ نه تنها بر وقایع بعد از تغییر تأثیر می گذارد ، بلکه قبل از آن نیز توضیح می دهد که چرا باری متوجه می شود که قبل از نقطه اولیه سفر زمان او رخ داده است. این دو بارری بروس را متقاعد می کنند که به آنها در یافتن کال-ال / سوپرمن کمک کند.

باری و بروس با استفاده از اتصال پشتی به ناسا در Batcave ، می توانند یک غلاف کریپتونیایی را که گفته می شود در سیبری کشف شده است ، پیدا کنند. به محض ورود ، آنها پسر عموی Kal-El ، Kara Zor-El / Supergirl را پیدا می کنند. پس از نجات کارا از این تسهیلات ، باری از بروس می خواهد تا با بازآفرینی حادثه اصلی ، قدرت خود را به او بازگرداند. اولین تلاش ناکام ماند و تقریباً باری را به قتل رساند و باعث شد کارا باری را به طوفان پرواز کند و بار دوم از رعد و برق برخورد کند و با موفقیت قدرت خود را احیا کند. کارا و بروس برای مبارزه با نیروهای Zod به دو بارری می پیوندند. در طول نبرد با Zod ، کارا می آموزد که ZOD یک غلاف فرار از نوزاد کال-ال را رهگیری کرده و در طی یک تلاش ناموفق برای بازیابی کدک مورد نیاز برای تغییر مجدد گونه های کریپتونیایی ، او را به قتل رساند ، در حالی که Zod فاش کرد که کدکس در کارا بود. این دو درگیری ، با Zod غلبه و کشته شدن کارا و به دست آوردن کدکس از خون او ، در حالی که بروس نیز کشته می شود.

این دو بارری برای نجات همراهان خود به مرور زمان سفر می کنند ، اما قادر به تغییر سرنوشت خود نیستند. باری متوجه می شود که آنها قادر به نجات آنها نخواهند بود ، اما باری 2013 تلاش می کند ، بارها و بارها با گذشت زمان حرکت می کند ، اما همیشه شکست می خورد. با سفر 2013-Barry ، Multiverse شروع به فروپاشی می کند. سرانجام ، سرپرست فاسد که در ابتدا باری را از سرعت بازگرداند ، بازگردد و مشخص می شود که نسخه آینده 2013-Barry است ، که هنوز هم معتقد است که می تواند دنیای خود را از Zod نجات دهد و از مرگ بروس و کارا جلوگیری کند. او توضیح می دهد که پارادوکس حلقه ای علّی که منجر به خلقت خودش شده است ، اما وقتی باری قصد خود را برای معکوس کردن تغییرات در جدول زمانی نشان داد ، با اجازه دادن به نورا درگذشت ، عصبانی می شود. خشمگین ، Speedster Dark تلاش می کند تا باری را بکشد ، اما Impales 2013-Barry ، که خود را فدا می کند تا باری را نجات دهد و Speedster Dark را از جدول زمانی پاک کند.

در پی ، باری تغییراتی را که در جدول زمانی ایجاد کرده است ، خنثی می کند و با مرگ مادرش به وجود می آید. با این حال ، او در گذشته یک تغییر جزئی ایجاد می کند و شواهد جدیدی را در امروز ایجاد می کند که معصومیت هنری را اثبات می کند. پس از بازگشت به زمان حال و کمک به تبرئه هنری ، باری با بروس تماس گرفته می شود ، که ظاهر آن بار دیگر در نتیجه تغییر جدول زمانی باری تغییر کرده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فلش دوبله فارسی The Flash 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!