logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Exorcist: Believer 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی جن گیر: معتقد با کیفیت عالی

دانلود فیلم جن گیر: معتقد دوبله فارسی The Exorcist: Believer 2023
دانلود فیلم جن گیر: معتقد دوبله فارسی The Exorcist: Believer 2023

 

 

The Exorcist: Believer جن گیر معتقد یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول 2023 به کارگردانی دیوید گوردون گرین است که با همکاری پیتر ساتلر فیلمنامه را از داستانی از اسکات تیمز، دنی مک براید و گرین نوشته است. ششمین قسمت از مجموعه The Exorcist، به عنوان دنباله ای برای The Exorcist (1973) عمل می کند. در این فیلم لسلی اودوم جونیور، لیدیا جوت، اولیویا اونیل در اولین فیلم خود، جنیفر نتلز، نوربرت لئو بوتز و آن داود به همراه الن برستین و لیندا بلر در نقش های خود از فیلم اصلی بازی می کنند. داستان آن عکاسی را دنبال می‌کند که وقتی دخترش و بهترین دوستش تسخیر می‌شوند، باید با نادری شرارت روبرو شود.

جیسون بلوم از طریق بنر خود در Blumhouse Productions، در کنار دیوید و جیمز جی. رابینسون از طریق بنر Morgan Creek Entertainment، به عنوان تهیه کننده در این فیلم با همکاری گرین و McBride’s Rough House Pictures، به عنوان تهیه کننده در این فیلم خدمت کرد. این پروژه به عنوان دنباله ای بر فیلم اصلی در دسامبر 2020 آغاز شد. یونیورسال پیکچرز با طاووس همکاری کرد تا در ژوئن 2021 به قیمت 400 میلیون دلار حقوق توزیع را به دست آورد و قصد داشت سه گانه جدیدی از فیلم های جن گیر را راه اندازی کند. عکاسی اصلی بین نوامبر 2022 و مارس 2023 با بودجه تولید 30 میلیون دلار انجام شد.

جن گیر معتقد در 13 اکتبر 2023 در ایالات متحده اکران شد و 90 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد که احساس کردند علیرغم تلاش های جدی برای بازگشت به مجموعه، نتوانست به اوج و تاثیر فیلم اصلی برسد. دنباله ای با عنوان The Exorcist: Deceiver قرار است در 18 آوریل 2025 اکران شود.

 

در هائیتی، عکاس ویکتور فیلدینگ و همسر باردارش سورن، که توسط یک تمرین‌کننده وودو مورد برکت قرار گرفته‌اند، در ماه عسل خود به سر می‌برند تا اینکه زلزله‌ای بزرگ رخ می‌دهد. سورن به شدت مجروح می شود و امدادگران به ویکتور می گویند که باید همسرش یا فرزند متولد نشده اش آنجلا را نجات دهد.

سیزده سال بعد، ویکتور ایمان خود را به خدا از زمان مرگ سورن از دست داد، در حالی که آنجلا را به تنهایی در جورجیا بزرگ کرد. یک روز بعد از مدرسه، آنجلا به همراه بهترین دوست باپتیست خود کاترین به جنگل می رود تا در تلاش برای تماس با مادر آنجلا، یک سانس اجرا کند. ویکتور متوجه می شود که دخترش گم شده است و با والدین کاترین، میراندا و تونی، تماس می گیرد تا یک تعقیب و گریز سه روزه آغاز شود.

دختران در روز سوم در انباری پیدا می شوند. اگرچه آسیب دیده اند، اما نسبتاً طبیعی به نظر می رسند و به خانه برده می شوند و فقط در پاهای خود دچار سوختگی شده اند. روز بعد، آنجلا به طور ناگهانی به ویکتور حمله می کند و شروع به تشنج می کند، در حالی که کاترین در طول یک مراسم کلیسا که در آن مراسم عشای ربانی برگزار می شود، طغیان می کند. ویکتور آنجلا را در بیمارستان بستری می‌کند، جایی که پرستار همسایه‌شان آن، از او مراقبت می‌کند، و میراندا شروع به این نظریه می‌کند که دختران به جهنم سفر کرده‌اند و یک شیطان را با خود آورده‌اند، از این رو پاهایشان سوخته است.

وضعیت دختران با شدت گرفتن سوختگی بدتر می شود. آنجلا که متقاعد شده است که آنجلا پس از افشای دانش خود از تجربه آن در یک راهبه آینده نگر، که پس از بارداری که منجر به سقط جنین شد، آنجلا تسخیر شده است، کتابی به ویکتور می دهد که توسط کریس مک نیل نوشته شده بود، که موقعیت مشابهی را با او تجربه کرد. دخترش ریگان در سال 1973. [الف] کریس زندگی خود را صرف تحقیق در مورد جن گیری در هر فرهنگ کرده است و در عین حال به دلیل مطالعاتش شهرت جهانی پیدا کرده است. با این حال، ریگان به دلیل موفقیت این خاطرات از مادرش فاصله گرفت و از آن زمان او را ندیده است.

ویکتور به دنبال کریس می گردد و او را قبل از رفتن به خانه کاترین برای دیدن آنجلا به بیمارستان می برد. در حالی که ویکتور به میراندا و تونی رسیدگی می کند، کریس به طبقه بالا می رود و شروع به انجام مراسم رهایی خود برای کاترین می کند. کاترین چندین بار با صلیب به چشمان کریس ضربه می زند و او را نابینا می کند و به سرعت به بیمارستان منتقل می شود.

ویکتور، میراندا، تونی و آن برای جن گیری به کلیسا می روند. کریس به ویکتور توصیه می‌کند که از روش‌هایی از تمام فرهنگ‌های مختلف استفاده کند و گروه از دان روانس، کشیش باپتیست خانواده کاترین کمک می‌گیرد. استوارت، واعظ پنطیکاستی؛ و دکتر بیهیب، یک درمانگر ریشه ای. این گروه یک جن گیری جهانی را برنامه ریزی می کند، اما اسقف کاتولیک محلی پدر مدوکس را از شرکت در آن منع می کند زیرا آنها احساس می کنند که کودکان از یک اختلال روانی رنج می برند.

در حالی که گروه به جن گیری ادامه می دهد، دختران را به صندلی می بندند. آن برای مبارزه با دیو از یک صلیب استفاده می کند که مدال سنت بندیکت روی آن حک شده است. دیو نشان می دهد که ویکتور سیزده سال پیش زندگی آنجلا را انتخاب نکرد. او سورن را انتخاب کرد اما او بر اثر جراحات جان باخت. همانطور که آن از متن کتاب مقدس حزقیال 16 می خواند در حالی که آب مقدس بر روی کودکان ریخته می شود، دیو شروع به فریاد زدن می کند.

دیو به او می گوید که باید انتخاب کند که کدام یک از دختران زنده بماند و کدام یک بمیرد و اگر انتخابی صورت نگیرد، هر دوی آنها را می کشد. در حالی که میراندا و ویکتور هر دو از ترک فرزند یکدیگر امتناع می ورزند، مدوکس که تغییری در قلب دارد، دوباره به گروه می پیوندد. مدوکس از آیین رومی می خواند، فقط برای اینکه شیطان، لاماشتو، گردنش را ببرد و او را بکشد. ویکتور ایمان خود را به دست می آورد و شروع به خواندن دعای خداوند می کند که در کودکی آموخته است. در حالی که ویکتور از آنجلا عذرخواهی می کند و از روسری سورن برای تقویت او در برابر دیو استفاده می کند، تونی فریاد می زند که او کاترین را انتخاب کرده است و آنجلا خط می زند.

ناگهان، دیو نشان می دهد که کسی که انتخاب شده است، کسی است که می میرد. در حالی که دیو او را به جهنم می کشد، کاترین برای پدر و مادرش فریاد می زند، در حالی که آنجلا شروع به نفس کشیدن می کند. پلیس زمانی که میراندا و تونی موفق به احیای کاترین نمی شوند وارد می شود و ویکتور با گریه دوباره با دخترش متحد می شود.

پس از آن، ویکتور از قبر سورن دیدن می کند، میراندا و تونی برای از دست دادن کاترین عزاداری می کنند و آنجلا به مدرسه باز می گردد. در بیمارستان، کریس با ریگان، که مادرش را می بخشد، ملاقات می کند و آنها از نظر احساسی در آغوش می گیرند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جن گیر: معتقد دوبله فارسی The Exorcist: Believer 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!