logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Unheard 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ناشنیده با کیفیت عالی

دانلود فیلم ناشنیده دوبله فارسی The Unheard 2023
دانلود فیلم ناشنیده دوبله فارسی The Unheard 2023

 

 

The Unheard یک قطعه همراه با Unseen نیست، ناشناخته یک Shodder Original جدید است که استعدادهای جفری A. براون را که قبلا کارگردانی The Beach House را بر عهده داشت و مایکل و شاون راسموسن نویسندگانی که آثارشان شامل Crawl و The Ward است، ترکیب می‌کند. این داستان کلویی (لاچلان واتسون، ماجراهای سرد سابرینا، چاکی) است که به مننژیت مبتلا شد و در کودکی شش ماه را در کما گذراند. او از خواب بیدار شد و متوجه شد که شنوایی خود را از دست داده است.

مهمتر از آن، او مادرش (میشل هیکس، دروازه، شرور درون) را نیز از دست داده بود. او در آن ماه ها بدون هیچ اثری ناپدید شد. او و پدرش (بیل سیج، درب رنگ پریده، هاپ و لئونارد) به مین نقل مکان کردند و او سعی کرد آن را پشت سر بگذارد و به زندگی خود ادامه دهد.

اکنون زن جوانی است که او به خانه تابستانی Wellfleet خانواده‌اش ماساچوست بازگشته است تا تحت یک درمان آزمایشی قرار گیرد که می‌تواند شنوایی او را بازیابی کند. پزشک او به او هشدار می دهد که “بازیابی حساسیت می تواند بسیار آزاردهنده باشد” و همین را می توان در مورد مواجهه با خاطرات مادر گمشده اش گفت.

ما کلوئه را در حالی که خانه را تمیز می کند دنبال می کنیم، نوارهای VHS قدیمی از رویدادهای خانوادگی را پیدا می کنیم که شامل مادرش می شود و با دوستان قدیمی جاشوا (برندان مایر، رنگ خارج از فضا، بازی دوستی) و مادرش الن (بویانا بالتا)، ملاقات های ناخوشایندی دارد. The Last Exorcism Part II، The Big Heist) و همچنین هنک (Nick Sandow, Orange Is the New Black, Meadowland) یک پلیس سابق و مدیر بندر فعلی.

چیزی که این صحنه را از دیگر صحنه‌های مشابه بازگشت به خانه متمایز می‌کند، روشی است که The Unheard از آنچه شنیده می‌شود استفاده می‌کند، و چگونه، گاهی اوقات ما همه چیز را به طور معمول می‌شنویم، مانند زمانی که او از یک برنامه رونویسی استفاده می‌کند، یا وقتی می‌شنویم که شخصیت‌های دیگر چه می‌شنوند. اما بسیاری از چیزهایی که می شنویم، مانند کلویی می شنویم، صدایی نامشخص، تحریف شده. تا اینکه صدای مادرش مشخص می شود.

اما The Unheard راضی نمی‌شود که فقط یک داستان روحی روان‌شناختی باشد. حدود چهل دقیقه بعد از فیلم دو اتفاق رخ می دهد که مسیر فیلم را تغییر می دهد. اول از همه، شنوایی کلویی در صحنه ای باز می گردد که بدون توسل به کلیشه ها، شادی او را منتقل می کند. و ما می بینیم که یک قاتل با دستکش سیاه گلوی زنی را بریده و فیلم را به قلمرو جیالو می فرستد.

بلافاصله مشخص است که این موضوع به مادرش مرتبط است، و برخی گفتگوهای توضیحی که به کلویی می‌گویند این یکی دیگر از ناپدید شدن‌های طولانی است، آن را تأیید می‌کند. فیلمنامه سعی می‌کند این دو خط داستانی را با هم ترکیب کند، اما هرگز واقعاً ژل نمی‌شوند. صرف زمان زیادی برای صحنه ای بین کلویی و دکتر لینچ (شونوری راماناتان، هشدار اسپویلر، بیمار بزرگ) که احتمالات جالبی را ایجاد می کند که نویسندگان تقریباً بلافاصله از آنها عقب نشینی می کنند، کمکی نمی کند.

The Unheard همچنین در تلاش برای پنهان نگه داشتن هویت قاتل در میان این بازیگران کوچک مشکل دارد. با وجود تلاش‌های بی‌دردسر برای هدایت نادرست بیننده، تقریباً برای همه آشکار خواهد شد. گویی حتی خود نویسندگان هم می‌دانستند که بی‌معنی است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ناشنیده دوبله فارسی The Unheard 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!