logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Renfield 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی رنفیلد با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم رنفیلد دوبله فارسی Renfield 2023
دانلود فیلم رنفیلد دوبله فارسی Renfield 2023

 

 

رنفیلد یک فیلم ترسناک کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کریس مک‌کی و نویسندگی رایان ریدلی بر اساس داستانی از رابرت کرکمن است که به‌عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت داشته است. این فیلم با الهام از شخصیت های رمان دراکولا نوشته برام استوکر در سال 1897، بازیگرانی چون نیکلاس هولت، آکوافینا، بن شوارتز، آدریان مارتینز، شهره آغداشلو و نیکلاس کیج به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در سال 2014 با تمرکز بر داستان شخصیت رنفیلد در دنیای هیولاهای کلاسیک اعلام شد، اما این فیلم پس از شکست تجاری مومیایی (2017) وارد جهنم توسعه شد. کرکمن بعداً وارد شد و نسخه جدیدی از فیلم را به استودیو ارائه داد و بیشتر به جنبه های کمدی داستان متمایل شد و حقوق تولید توسط Skybound Entertainment به دست آمد. دکستر فلچر در ابتدا در سال 2019 به عنوان کارگردان معرفی شد، اما مک کی در نهایت جایگزین او شد و بر اساس فیلمنامه ریدلی و صحنه اصلی کرکمن کار کرد. بسیاری از بازیگران بین آگوست 2021 تا ژانویه 2022 به آن پیوستند و فیلمبرداری از فوریه تا آگوست 2022 با بودجه تولید 65 میلیون دلار انجام شد.

رنفیلد اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم Overlook در 30 مارس 2023 داشت و در 14 آوریل 2023 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها لحن کمدی و اجراها را تحسین کردند اما فیلمنامه و داستان را نقد کردند. فروش جهانی آن 18 میلیون دلار بوده است.

در اوایل قرن بیستم، خون آشام ترانسیلوانیا، کنت دراکولا، با وکیل انگلیسی R. M. Renfield ملاقات می کند. رنفیلد امیدوار است که معامله ای را برای زمینی انجام دهد و پس از اثبات اینکه دستیار مفیدی است، در نهایت با دراکولا آشنا می شود و به او اجازه می دهد تا جاودانه شود و هنگام مصرف حشرات قدرت و سرعت فوق العاده ای به دست آورد.

90 سال بعد، رنفیلد از آوردن قربانیان به دراکولا و همچنین آزار و اذیت دومی خسته و خسته شده است. آنها اخیراً تماس نزدیکی با تعدادی از شکارچیان خون آشام داشتند که تقریباً شمارش را کشته بودند، بنابراین این دو نفر برای بهبودی به نیواورلئان می روند. در آنجا، رنفیلد یک گروه خودیاری 12 مرحله‌ای را برای افراد دارای روابط وابسته پیدا می‌کند و قصد دارد عاشقان بدرفتار گروه را شکار کند تا بتواند آنها را بکشد و بدون احساس پشیمانی آنها را به دراکولا بدهد تا جشن بگیرد. رنفیلد با تعقیب یکی از آنها به انباری با مواد مخدر دزدیده شده، با چندین جنایتکار روبرو می شود قبل از اینکه همه آنها توسط یک قاتل استخدام شده توسط خانواده جنایتکار رقیب لوبو مورد حمله قرار گیرند.

پس از کشتن قاتل، رنفیلد تلاش ناموفقی برای تعقیب مردی که او را استخدام کرده بود، تدی لوبو، که با عجله رانندگی می کند، می کند و رنفیلد ضعیف شده اجساد را به لانه دراکولا در زیرزمین بیمارستان مخروبه خیریه می کشاند. تدی به یک ایست بازرسی هوشیار برخورد می کند که توسط ربکا کوئینسی، یک افسر پلیس نسل دوم اداره می شود و تدی را پس از پرتاب آجرهای کوکائین به سمت او دستگیر می کند. در ایستگاه پلیس، تدی توسط افسران پلیس فاسد از بازداشت آزاد می شود، در حالی که ربکا با خواهرش کیت، یک مامور FBI، درگیر می شود.

دراکولا به رنفیلد می گوید که جنایتکارانی که او به عنوان غذا آورده است ناکافی هستند و خون آشام به جای آن خون فردی پاک و بی گناه را می خواهد. رنفیلد برای ربودن افراد عادی به رستورانی می رود در حالی که ربکا نیز با سرنخ هایی از صحنه جرم به آنجا هدایت می شود. این دو در حمله ای به زندگی ربکا گرفتار می شوند که تدی تحت فشار قرار گرفته است تا شهرت شدید Lobos دوباره برقرار شود. در عوض، رنفیلد و ربکا از خود دفاع می کنند و چندین عضو باند را می کشند و تدی را به فرار هدایت می کنند.

مادر تدی، بلافرانسسکا، به او دستور می دهد تا مردی را که سربازانش را کشته است، تعقیب کند و او در پایان زمانی که رنفیلد دور است، با دراکولا روبرو می شود. این دو به توافق می رسند که یک اتحاد تشکیل دهند در حالی که رنفیلد به آموزه های گروه خودیاری خود توجه کرده و تصمیم می گیرد جدا از اربابش برای خود زندگی کند. رنفیلد با راه‌اندازی یک آپارتمان و تغییر نگرش خود به کمک‌رسانی، بیانیه‌ای به پلیس می‌دهد تا به آن‌ها کمک کند تا بالاخره لوبوس‌ها را متوقف کنند. با این حال، دراکولا از خیانت رنفیلد باخبر می شود و اعضای گروه حمایتی را در مقابل یار سابق خود سلاخی می کند.

ربکا ظاهر می شود و رنفیلد را می یابد که توسط اجساد مرده احاطه شده است و باعث می شود که او را دستگیر کند تا اینکه توسط افسران پلیس فاسد و لوبوس ها که همچنین می خواهند از رنفیلد انتقام بگیرند، جمع می شود. ربکا حاضر نیست رنفیلد را تحویل دهد و به سختی با او فرار می کند. صبح روز بعد، ربکا متوجه می شود که رنفیلد زندگی او را نجات داده است، و منشا واقعی خود را توضیح می دهد و در عین حال تأیید می کند که می خواهد خود را اصلاح کند. این دو از طریق گروهی از افسران پلیس فاسد با هم مبارزه می‌کنند و تصمیم می‌گیرند به دفتر مرکزی لوبوس حمله کنند، اما متوجه می‌شوند که دراکولا به بیش از 12 نفر از اعضای باند قدرت داده است تا همه توانایی‌های ماوراء طبیعی رنفیلد از جمله تدی را داشته باشند.

پس از دعوا، رنفیلد تدی را می کشد. ربکا قصد دارد دراکولا را متوقف کند و متوجه می شود که کیت تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و تنها خواص درمانی خون دراکولا می تواند او را نجات دهد، که او در ازای وفاداری ربکا به او پیشنهاد می دهد. او دراکولا را فریب می دهد و منجر به درگیری نهایی او با رنفیلد و ربکا می شود که با همکاری این دو برای اسیر کردن او در یک دایره جادویی به پایان می رسد.

رنفیلد و ربکا دراکولا را تکه تکه کردند، خون شفابخش او را گرفتند و تکه‌های جسد او را به قطعات بتونی تقسیم کردند که در سراسر سیستم آب پراکنده می‌شوند، یا در نهایت خون‌آشام را نابود می‌کنند یا دست‌کم اصلاحش را برای او سخت می‌کنند. بدن رنفیلد بعداً دوستان گروه خودیاری خود را احیا می کند و کیت را با احساس قدرت برای ساختن یک زندگی جدید برای خود شفا می دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم رنفیلد دوبله فارسی Renfield 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!