logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (5 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Aquaman and the Lost Kingdom 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی آکوامن 2 و پادشاهی گمشده با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم آکوامن 2 Aquaman and the Lost Kingdom 2023
دانلود فیلم آکوامن 2 Aquaman and the Lost Kingdom 2023

 

آکوامن و پادشاهی گمشده (به انگلیسی: Aquaman and the Lost Kingdom) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت دی‌سی آکوامن ساخته شده است. این فیلم که توسط استودیوی دی سی، هیولای اتمی و شرکت سافران تولید شده و توسط برادران وارنر پیکچرز برای توزیع در نظر گرفته شده است، قرار است دنباله ای بر آکوامن (2018) و پانزدهمین و آخرین قسمت از دنیای توسعه یافته دی سی (DCEU) باشد. . این فیلم توسط جیمز وان بر اساس فیلمنامه ای نوشته دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک کارگردانی شده است و جیسون موموآ در نقش آرتور کری / آکوامن در کنار پاتریک ویلسون، امبر هرد، یحیی عبدالمتین دوم، دولف لاندگرن، رندال پارک، تموئرا موریسون و نیکول کیدمن.

موموآ در حین تولید اولین فیلم، داستانی را برای دنباله آکوامن تنظیم کرد. وان نمی خواست دنباله آن را عجله کند اما در ژانویه 2019 با نظارت بر توسعه موافقت کرد. جانسون-مک گلدریک برای نوشتن فیلمنامه یک ماه بعد قرارداد امضا کرد و وان در آگوست 2020 کارگردانی آن را تایید کرد. او گفت که این فیلم بر روی جهان سازی آکوامن گسترش خواهد یافت و عنوان دنباله آن را در ژوئن 2021 اعلام کرد. فیلمبرداری در پایان ماه آغاز شد. و در ژانویه 2022 به پایان رسید و در بریتانیا، هاوایی، لس آنجلس و نیوجرسی با فیلمبرداری اضافی در نیوزیلند انجام شد.

Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در 20 دسامبر 2023 اکران شود، پس از چند تاخیر به دلیل همه گیر COVID-19 و مشکلات پس از تولید.

در طول تولید آکوامن (2018)، ستاره جیسون موموآ برای دنباله‌ای که به رئیس گروه پیکچرز برادران وارنر، توبی امریش و تهیه‌کننده پیتر سافران داد، طرح داستانی ساخت. در اکتبر 2018، قبل از اکران فیلم، موموآ گفت که بیشتر درگیر ساخت دنباله‌ای بالقوه خواهد بود و انتظار می‌رود فیلمبرداری آن در سال 2019 آغاز شود. کارگردان جیمز وان گفت که چندین خط داستانی وجود دارد که می‌تواند از آکوامن بیرون بیاید و آن فیلم به معرفی آن می‌پردازد. هفت پادشاهی زیر آب که هنوز به طور کامل کشف نشده بودند. موموآ برای مشارکتش 15 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. امریش به اندازه کافی به پیش‌بینی‌های باکس آفیس فیلم تا اوایل دسامبر اعتماد داشت تا بحث درباره دنباله آن آغاز شود. در پایان ژانویه، زمانی که آکوامن قرار بود به پردرآمدترین فیلم بر اساس یک شخصیت کامیکس دی سی تبدیل شود، برادران وارنر در حال مذاکره با وان برای نظارت بر توسعه و نوشتن دنباله ای با پتانسیل بازگشت به عنوان کارگردان بود. جف بوچر از ددلاین هالیوود خاطرنشان کرد که وان از دنباله‌های فیلم‌های قبلی‌اش Insidious (2010) و The Conjuring (2013) بسیار محافظت می‌کرد و در ساخت جهان آکوامن «عمیقاً سرمایه‌گذاری کرد». وان قبلاً دنیای آکوامن را با دیگر دنیاهای تخیلی مانند سرزمین میانه، کهکشان جنگ ستارگان و دنیای جادوگران مقایسه کرده بود.

در اوایل فوریه 2019، برادران وارنر نوآ گاردنر و آیدان فیتزجرالد را برای نوشتن فیلمنامه یک فیلم اسپین آف آکوامن با عنوان The Trench بر اساس یکی از پادشاهی های معرفی شده در فیلم اول استخدام کرد. انتظار می رفت که بودجه کمتری داشته باشد و بازیگران اصلی آکوامن، با تهیه کنندگی وان و سافران، حضور نداشته باشند. Borys Kit از هالیوود ریپورتر در آن زمان گزارش داد که هنوز بحث جدی در مورد دنباله مستقیم آکوامن بین استودیو، وان و موموآ وجود نداشته است، زیرا آنها می خواستند ابتدا “نفس بکشند”، اما چند روز بعد او گزارش داد که توسعه فعال یک دنباله با همکاری نویسنده فیلم اول و همکار مکرر وان، دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک در حال انجام بود که برای نوشتن فیلمنامه امضا می‌کرد. وان و سافران در حال تولید دنباله بودند، اگرچه هنوز مشخص نبود که وان آن را کارگردانی کند یا خیر. در پایان فوریه، برادران وارنر برنامه آکوامن 2 را برای اکران در 16 دسامبر 2022 برنامه ریزی کرد. ماه بعد، سافران توضیح داد که او و وان نمی خواهند عجله ای برای ساخت دنباله آن داشته باشند و برادران وارنر از آن حمایت کرده است، به همین دلیل است که اکران فیلم برای چهار سال پس از اولین فیلم برنامه ریزی شده بود. او افزود که آنها به فرانچایز آکوامن به روشی مشابه به دنیای احضار نزدیک می‌شوند، با اسپین‌آف‌هایی مانند The Trench که در کنار فیلم‌های «Mothership» با بازی آکوامن، داستان‌های پادشاهی‌های زیر آب را بررسی می‌کنند. سافران گفت وان «معماری، اسلحه‌خانه، ارتش، ظاهر، حس و حال عمومی» هر یک از هفت پادشاهی را می‌دانست و می‌خواست همه آنها را در پروژه‌های آینده کشف کند.

در ژوئیه 2019، وان قرار بود فیلم بدخیم (2021) را قبل از شروع کار بر روی Aquaman 2 کارگردانی کند. پاتریک ویلسون در نوامبر گفت که در مورد برنامه‌های دنباله‌دار با وان صحبت کرده است و نشان داد که دوباره در نقش اورم ماریوس بازی خواهد کرد. استاد اقیانوس از فیلم اول. یک ماه بعد، یحیی عبدالمتین دوم تایید کرد که در نقش دیوید کین / بلک مانتا بازگشته است و به دنبال تجسم شخصیت است. جانسون-مک گلدریک در مارس 2020 اعلام کرد که دنباله آن بر اساس یک کتاب کمیک خاص نخواهد بود. اما از داستان‌های آکوامن در عصر نقره‌ای کتاب‌های مصور الهام می‌گرفت که بلک مانتا را به عنوان شخصیت شرور نمایش می‌داد. وان در رویداد مجازی DC FanDome در ماه آگوست کارگردانی دنباله‌اش را تایید کرد، زمانی که او گفت که جدی‌تر از آن خواهد بود. اولین فیلم و مضامین داستانی که بیشتر با دنیای واقعی مرتبط بودند. او افزود که شامل ساخت جهان و کاوش بیشتر در پادشاهی‌های زیر آب می‌شود و برخی از عناصر ترسناک مشابه سکانس سنگر در فیلم اول را به نمایش می‌گذارد. توانایی گسترش جهان‌سازی فیلم اول یکی از دلایل کلیدی وان بود. کارگردانی دنباله را به همراه فیلمنامه جانسون-مک گلدریک انتخاب کرد که وان احساس می‌کرد «داستانی واقعاً جالب برای بازگرداندن همه این شخصیت‌ها و سپس رشد آنها به شکلی بزرگ» دارد.

 

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آکوامن 2 Aquaman and the Lost Kingdom 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!