logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Assassin Club 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی باشگاه آدمکشی با کیفیت عالی

دانلود فیلم باشگاه آدمکشی دوبله فارسی Assassin Club 2023
دانلود فیلم باشگاه آدمکشی دوبله فارسی Assassin Club 2023

 

 

این باید در ذهنیت یک منتقد سینما هنگام ورود به هر فیلمی باشد: ذهنی باز داشته باشید، قصد دیدن خوب و بد را داشته باشید. صدها، اغلب هزاران نفر، ده ها هزار ساعت کار سخت و کار سخت، از دست دادن تولدها، سالگردها و بازی های توپ را ارائه کرده اند، تا بتوانند مجموعه ای از تصاویر و صداهای ثابت را ایجاد کنند که وقتی از طریق پروژکتور در 24 سالگی پخش می شود. فریم در ثانیه (بیشتر اوقات)، می تواند قدرت حرکت دادن یک نفر را داشته باشد. تمام تلاشی که انجام شده این قدرت را دارد که ما را برای چند دقیقه یا چند ساعت به گریه، خندیدن، فراموش کردن نگرانی ها و شک های فانی مان وادار کند. آنها مرزهای هنر را به ارتفاعات جدیدی پیش می برند. از طریق سخت کوشی آنها، ما می توانیم معنای جدیدی در درون خود پیدا کنیم، مکاشفه های عمیقی را در مورد دنیای خود، مردم اطرافمان، ایدئولوژی های سیاسی جامعه تجربه کنیم. سینما این قدرت را دارد که ما را تغییر دهد، ما را وادار به انجام کارهای خارق العاده کند.

تنها کاری که باشگاه آدمکشی شما را به انجام آن وادار می کند این است که امیدوار باشید یکی از قاتلان فیلم شما را به جای آن بیرون بکشد.

فرض، اگر بتوان آن را چنین نامید، این است که شخصیت هنری گلدینگ، یک قاتل به نام مورگان، در نهایت با شش قاتل دیگر که همگی بر سرشان قرارداد بسته‌اند، تلاش می‌کنند همدیگر را بیرون کنند. این نوع داستان قبلا انجام شده است. ژاپن به طور کلی در طول قرن بیست و یکم، داستان بازی مرگ را که بدیهی است توسط بتل رویال (کتاب و فیلم) شروع شده بود، تسلط داشته است. انیمه «Mirai Nikki» («خاطرات آینده») کار مشابهی را انجام داد اما با پیچش بسیار جالب‌تری. که همه قاتلان راهی برای پیش بینی جنبه متفاوتی از آینده دارند.

سهم منحصر به فرد باشگاه آدمکشی در زیرژانر هیجان‌انگیز این است که نمایشگر را با برخی از بدترین کارگردانی‌هایی که تا به حال ساخته شده، زیبا کرده است. قطعا در چند سال گذشته از شنیدن مشکلات بزرگ در پشت صحنه تعجب نمی‌کنید، زیرا این تنها راه ممکن برای توضیح اینکه هر نما چقدر شلخته، بدون تمرکز، تند تند و آماتور به نظر می‌رسد است. برای یک بار هم که شده، این یک موهبت است که صحنه‌های اکشن به دوربین لرزان تکیه می‌کنند، زیرا شما نمی‌خواهید هر آنچه را که می‌خواهند در ابتدا این حس را ایجاد کنند، ببینید. وقتی کسی این را با تدوین فجیع (توسط Mickael Dumontier و کارگردان Camille Delamarre) ترکیب می‌کند، که در آن صحنه‌ها به سادگی به شکلی مبهم از آنچه که یک میمون سازمان می‌داند کنار هم قرار می‌گیرند، سوالات جدی مطرح می‌شود. Batgirl قفسه شد و این از بین رفت. به نحوی.

فیلمنامه سعی می کند اهمیت دهد، اما ما این کار را نمی کنیم. نخ‌های پلات آویزان می‌مانند، و چه از طریق نوشتن بد باشد یا چه چیزی که در کف اتاق برش باقی مانده باشد، فرقی نمی‌کند. شخصیت‌ها موجود و ضعیف هستند، برخی از مهم‌ترین آنها احتمالاً در دو صحنه وجود دارد که در آن صحبت نمی‌کنند (نه اینکه ما نیاز به شناخت شخصیت‌های اصلی خود داشته باشیم؛ البته نه). این یکی دیگر از مراحل شغلی سم نیل و نومی راپس است، بازیگرانی که به احتمال زیاد فقط به فیلمنامه نگاه کردند زیرا اندازه رقم قرارداد را دیدند و به بنتلی دیگری نیاز داشتند. نمی توان آنها را سرزنش کرد. بتسی پالمر به یک ماشین جدید نیاز داشت و بنابراین موافقت کرد که در روز جمعه سیزدهم باشد، اما بدترین لحظات آن فیلم سال‌های نوری با بهترین فیلم فاصله داشت.

همه کسانی که در Assassin Club کار می‌کردند – گاف‌ها و دوندگان و بخش هنری و تهیه‌کنندگان غذا و کسانی که در دفتر تولید که هتل‌ها را رزرو می‌کردند و مجوزهای تیراندازی در فضای باز را سازماندهی می‌کردند و بقیه – حقوق می‌گرفتند و به خانواده‌هایشان غذا می‌دادند. از خدایان سینمایی بالا برای این کار تشکر کنید، زیرا این تنها نقطه مثبت است.

این توهین به قدرت مغز باید توسط افرادی ساخته شده باشد که واقعاً از سینما متنفرند. این فیلم را نبینید. دیگران را از دیدن آن منصرف کنید. شورشی مقاومت را آغاز کنید. 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم باشگاه آدمکشی دوبله فارسی Assassin Club 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!