logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
67%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Extraction 2020 با زیرنویس فارسی

 

دانلود رایگان فیلم استخراج 2020 دوبله فارسی

دانلود فیلم استخراج Extraction 2020
دانلود فیلم استخراج Extraction 2020

 

نام فارسی : استخراج

 

 

استخراج یک فیلم تریلر اکشن آمریکایی با کارگردانی سام هارگراوی 2020 است و فیلمنامه آن توسط جو روسو است که براساس طنز کویداد توسط اندی پارک ، جو روسو ، آنتونی روسو ، فرناندو لئون گونزالس و اریک مهارت ساخته شده است. در این فیلم کریس همسورث ، رودکرکش جییزوال ، پانکای طرپاتی ، رندپ هودا ، گلشیفته فراهانی ، سوراج ریکامه و دیوید هاربور بازی می کنند.

این فیلم در تاریخ 24 آوریل 2020 توسط نتفلیکس منتشر شد.

تایلر راک (کریس همسورث) مأموریت دارد تا پسر ربوده شده بزرگترین ارباب مواد مخدر هند (Pankaj Tripathi) را از داکا ، بنگلادش نجات دهد. امیر پس از نجات اوی (رودراکش جیشوال) کودک ربوده شده ، بزرگترین پروردگار مواد مخدر بنگلادش ، خواستار تعطیلی شد. سرانجام تیم Rake با Saju (Randeep Hooda) همکاری می کنند ، یک مبارز برای پدر Ovi که برای نجات Ovi اعزام شده بود ، به منظور سقوط در کل شهر داکا و خارج شدن از شهر به مصاف هم می روند. سرانجام ، ساجو توسط مبارز كشته می شود در حالی كه یكی از روسپیان امیر تایلر را می كشد پس از آنكه اووی را به هلی کوپتر می فرستد تا او را به هندوستان بفرستد.

هشت ماه بعد ، شریک تایلر در جرم و جنایت ، نیک خان امیر را به قتل می رساند در حالی که اوی غواصی در استخر مدرسه خود است. پس از بیرون آمدن از استخر ، متوجه یک خارجی می شود که او را تماشا می کند ، احتمالاً تایلر.

در روتین گوجه فرنگی ، فیلم دارای رتبه تأیید 61٪ و میانگین امتیاز 5.89 / 10 ، بر اساس 69 بررسی است. اجماع منتقدین این وب سایت می نویسد: “کار شیرین کاری تماشایی و عملکرد الکتریکی از کریس همسورث نمی تواند استخراج را از خشونت بی هدف آن کشیده کند.” در Metacritic ، فیلم بر اساس 25 منتقد ، میانگین نمره متوسط ​​56 از 100 را دارد ، که نشانگر “بررسی های مختلط یا متوسط” است.

روهان نااهار از روزنامه هندوستان تایمز با تمجید از اجرای نمایش های همسورث و هودا ، نوشت: “داشتن یکی از خیره کننده ترین صحنه های اکشن در حافظه اخیر … [این فیلم] شکسته و بکر است.” Leah Greenblatt ، هفته نامه Entertainment Weekly ، فیلم “B” را به این فیلم بخشید و نوشت كه “بیشتر آنچه را كه تریلر تند و زننده خود وعده می دهد ، ارائه می دهد: مناظر بین المللی ؛ شرورهای موذی ؛ كوچك ، تنه درختی Aussie.”

پیتر تراورس با نوشتن فیلم Rolling Stone ، 2 فیلم از 5 ستاره را به این فیلم بخشید و گفت: “با هدف شعر دعوا از حق رای دادن جان ویک ، استخراج به یک سری از مانع های نزدیک شده به هم نزدیک می شود تا شبیه یک بازی ویدیویی ماوراء بنفش باشد (فکر کنید Manhunt. 2) که در آن آواتارها توسط انسانهای واقعی بازی می شوند. “

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم استخراج دوبله فارسی Extraction 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!