logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Secret Invasion 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال تهاجم مخفی با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال تهاجم مخفی دوبله فارسی Secret Invasion 2023
دانلود سریال تهاجم مخفی دوبله فارسی Secret Invasion 2023

 

 

Secret Invasion یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط Kyle Bradstreet برای سرویس استریم دیزنی + ساخته شده است که بر اساس خط داستانی Marvel Comics در سال 2008 به همین نام ساخته شده است. این نهمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) است که توسط استودیو مارول تولید شده است و تداوم فیلم‌های این فرنچایز را به اشتراک می‌گذارد. این فیلم نیک فیوری و تالوس را دنبال می‌کند که توطئه گروهی از اسکرول‌های تغییر شکل را برای تسخیر زمین کشف می‌کنند. برادستریت به عنوان نویسنده اصلی با کارگردانی علی سلیم کار می کند.

ساموئل ال جکسون و بن مندلسون در نقش های فیوری و تالوس از رسانه های قبلی MCU، با کینگزلی بن آدیر، کیلیان اسکات، ساموئل آدوونمی، درموت مولرونی، ریچارد دورمر، امیلیا کلارک، اولیویا کولمن، دان چیدل، چارلین وودارد، دوباره ایفای نقش می کنند. کریستوفر مک دونالد و کیتی فینران نیز در این فیلم بازی می کنند. توسعه سریال در سپتامبر 2020 با پیوستن بردستریت و جکسون آغاز شد. عنوان و مقدمه سریال به همراه بازگشت مندلسون در دسامبر همان سال فاش شد. بازیگران اضافی در ماه مارس و آوریل 2021 انجام شد و به دنبال آن سلیم در ماه می برای کارگردانی سریال استخدام شد. فیلمبرداری در سپتامبر 2021 در لندن آغاز شد و در اواخر آوریل 2022 با فیلمبرداری بیشتر در سراسر انگلستان به پایان رسید.

بازی Secret Invasion در 21 ژوئن 2023 به نمایش درآمد و تا 26 ژوئیه به مدت شش قسمت پخش شد. این اولین سری از فاز پنجم MCU است. این سریال نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد که عملکرد جکسون را تحسین کردند اما از نوشتن، سرعت و جلوه های بصری انتقاد کردند.

مدیر سابق S.H.I.E.L.D. که سال ها قبل از بازگشت به زمین با اسکرول ها در فضا کار می کرد. فیوری مدت زیادی از زمین دور بوده است، تا حدی به این دلیل که پس از رویدادهای Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019) فرسوده و نامطمئن از جایگاه خود در جهان است. جکسون گفت این سریال عمیق‌تر به گذشته و آینده فیوری می‌پردازد و به او اجازه می‌دهد تا «چیزی غیر از شخصیت بد شخصیت نیک فیوری را کشف کند» از جمله عوارض شغلی او بر زندگی شخصی‌اش. او ادامه داد که Secret Invasion به او اجازه داد تا برخی از عناصر جدید شخصیت را که حضورهای قبلی‌اش در MCU نشان نداده بود، کار کند. جاناتان شوارتز، تهیه کننده اجرایی، اضافه کرد که با توجه به کارهایی که او برای محافظت از زمین در گذشته انجام می داد، “گناهان گذشته [فیوری] بار دیگر او را آزار می دهند.”
بن مندلسون در نقش تالوس: رهبر سابق اسکرول ها و متحد فیوری. مندلسون خاطرنشان کرد که چگونه تالو، همراه با فیوری، از آخرین باری که در کاپیتان مارول (2019) دیده شد، “راه خود را گم کرده اند” و “در مقابل آن قرار دارند”.

دختر تالوس که برای گراویک کار می کند. کلارک گیاه را به عنوان “نوعی حس پانک” توصیف کرد و افزود که پناهندگی او را “سخت کرده است”. او از فیوری رنجیده است زیرا او نتوانسته به وعده‌هایی که در کاپیتان مارول داده بود برای یافتن خانه جدیدی برای Skrulls عمل کند. کلارک با مندلسون کار کرد تا پس‌زمینه گیاه و تالوس را برای «پر کردن بسیاری از شکاف‌ها» بسازد، و کلارک معتقد بود که گیا باید «تربیت شده با آموزش» داشته باشد، زیرا اسکرول‌ها گونه‌ای متخاصم هستند. در حین قضاوت در مورد برخی از انتخاب های تالو، به “نیاز شدید به استقلال خود” منجر می شد. G’iah قبلا در فیلم Captain Marvel توسط Auden L. Ophuls و Harriet L. Ophuls در کودکی به تصویر کشیده شده بود.

 

عوامل سریال

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دوبله فارسی - قسمت اول ( احیا )
دوبله فارسی - قسمت دوم ( قول‌ها )
دوبله فارسی - قسمت سوم ( مورد خیانت )
دوبله فارسی - قسمت چهارم ( دوست داشتنی )
دوبله فارسی - قسمت پنجم ( درو )
دوبله فارسی - قسمت ششم ( خانه )

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال تهاجم مخفی دوبله فارسی Secret Invasion 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!