logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Arthur & Merlin: Knights of Camelot 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم آرتور و مرلین: شوالیه های کملوت 2020 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم آرتور و مرلین دوبله فارسی Arthur & Merlin: Knights of Camelot 2020
دانلود فیلم آرتور و مرلین دوبله فارسی Arthur & Merlin: Knights of Camelot 2020

از عنوان می توانید حدس بزنید که آرتور و مرلین: شوالیه های کاملوت در مورد چه چیزی هستند ، و تا حدی حق با شماست. داستان عمدتاً شاه آرتور افسانه ای و افرادش را دنبال می کند که از نبرد در نزدیکی رم به خانه خود بازگشتند و تلاش کردند تا قبل از آنکه توسط پسر بزرگترش ، مردرد ، تصرف شود ، به کاملوت برسند. مطمئناً ، نسبت به وفاداری شوالیه ها به کاملوت عصبانی است ، اما به سختی در مورد شوالیه ها است و مطمئناً در مورد مرلین نیست که دارای دو صحنه کوتاه است و مانند یک وجدان جیمینی کریکت عمل می کند تا یک جادوگر یا چهره.

وقتی فیلمی راجع به افسانه آرتور یا در مجاورت آن انتخاب می کنید – و حدود سی نفر برای انتخاب وجود دارد ، هرگز از روی تقلیدها ، فیلم های انیمیشن یا نمایش های تلویزیونی مهم نباشید – ممکن است انتظار برخی از عاشقانه ها ، برخی از درگیری ها ، شاید برخی جادوها را داشته باشید (شمشیر در برخی از سیاستها ، جام مقدس و حداقل کمی هیجان. آرتور و مرلین: شوالیه های کاملوت تحویل ندادند. به جای عاشقانه ، یک زن گرایی نسبتاً شلخته ، اقدام به سرقت همسر و یک زندگی آزاد گاه به گاه و بدون شیمی وجود داشت. مطمئناً درگیری هایی وجود داشت (با برخی جلوه های صوتی وحشتناک برای برطرف شدن گلو) ، اما بیشتر شاهد حملات دزدکی حرکت هستیم تا جنگ. و نبردهایی که ما دیدیم در آن جایی نبود که مردان کافی درگیر شوند. کمی جادو وجود داشت که با جلوه های ویژه ارزان به نمایش گذاشته شد. جام مقدس وجود ندارد. بدون هیجان. از طریق سیاست ، این فیلم بحث و جدل ، غر زدن و وحشت ، با یک ترتیب مهم جانبی خیانت را به ما تحمیل کرد.

ریچارد شورت در نقش یک آرتور بدبخت ، استلا استوکر در یک گینور رک و پوست کنده و جوئل فیلیمور پادشاه آماتور Mordred بازی کرد. همه آنها کسل کننده و بسیار صادق بودند. مرلین را احتمالاً بزرگترین نام ، ریچارد بریك بازی می كردند ، اما به نظر می رسید او مثل من خسته شده است! گفتگوی چوبی دردناک به هیچ یک از اینها کمک نکرد.

جیلز آلدرسون در بسیاری از فیلم ها بازیگر ، تهیه کننده و نویسنده بوده است و اکنون این دومین ویژگی خود را کارگردانی کرده است. آخرین فیلم او ، جرات (با نویسندگی جونی گرانت) نیز ممکن است پتانسیل بالایی را نشان دهد ، اما کاش آرتور و مرلین: شوالیه های کاملوت ساخته نمی شدند. Excalibur ، Camelot و First Knight از قبل وجود داشته اند (بله ، و مونتی پایتون و جام مقدس) ، بنابراین اگر واقعاً قصد دارید فیلم دیگری درباره بخشی از این افسانه عظیم بسازید ، استاندارد بالا قرار گرفته است و نیاز به آن دارد خوب انجام شود شاید آلدرسون می توانست به خوبی این کار را انجام دهد (بالاخره او راهنمای زندگی در سریال Serial Killer’s Guide را تهیه کرد) ، اما من می ترسم این کار بدون الهام باشد. متأسفانه حتی موسیقی فراموش نشدنی بود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آرتور و مرلین دوبله فارسی Arthur & Merlin: Knights of Camelot 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!