logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
58/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Flamin’ Hot 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی فلامین داغ با کیفیت عالی

دانلود فیلم فلامین داغ دوبله فارسی Flamin’ Hot 2023
دانلود فیلم فلامین داغ دوبله فارسی Flamin’ Hot 2023

 

فلامین هات (به انگلیسی: Flamin Hot) یک فیلم کمدیدرام بیوگرافی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی اوا لونگوریا در اولین کارگردانی بلند خود است. این فیلم که توسط لیندا ایوت چاوز و لوئیس کولیک نوشته شده است، بر اساس خاطرات یک پسر، یک بوریتو و یک کوکی: از سرایدار تا مدیر اجرایی توسط ریچارد مونتانز، که ادعا می‌کند چیتوس‌های داغ فلامین را اختراع کرده است، ساخته شده است. جسی گارسیا، آنی گونزالس، دنیس هایسبرت و تونی شالهوب در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم Flamin’ Hot در 11 مارس 2023 در South by Southwest اولین نمایش جهانی خود را داشت. این فیلم در 9 ژوئن 2023 توسط Hulu و Disney+ با نظرات متفاوت منتقدان منتشر شد.

در سال 1966 در جنوب کالیفرنیا، ریچارد مونتانز به عنوان یک کودک سخت کوش با یک پدر سخت گیر و پدربزرگ حامی بزرگ شد. او در مدرسه با همسر آینده‌اش جودی آشنا می‌شود و در آنجا شروع به فروش بوریتو به بچه‌های دیگر می‌کند. او در سنین جوانی در حالی دستگیر می شود که هیچ کس باور نمی کند که او پول خود را صادقانه به دست آورده است. در بزرگسالی، ریچارد و جودی با هم ازدواج می‌کنند، اما به‌عنوان آدم‌های سرگردان در یک باند زندگی می‌کنند و برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. آنها تلاش می کنند تا زمانی که جودی اولین فرزندشان را باردار می شود، زندگی خود را تغییر دهند. فرزند دوم بعد، ریچارد و خانواده اش هنوز در تلاش هستند تا زندگی خود را تامین کنند، زیرا ریچارد در جستجوی کار صادقانه است. او در نهایت به دوست خود، تونی رومرو، هوس‌باز سابق، روی می‌آورد که به او کمک می‌کند در فریتو-لای شغلی پیدا کند. با وجود اینکه روی رزومه خود نوشته است، لونی میسون رئیس طبقه او را استخدام می کند.

ریچارد شروع به توجه به تمام نکات ظریف کارخانه می کند و شروع به تعقیب رهبر تعمیر و نگهداری مهندس کلارنس سی بیکر می کند تا به او در مورد ماشین ها آموزش دهد. با وجود برخی اکراه، بیکر موافقت می کند و به ریچارد می آموزد که چگونه تمام ماشین آلات کارخانه را کار کند. متأسفانه، دولت ریگان شروع به تأثیر شدید بر مشاغل کم درآمد کرد و سهام Frito-Lay شروع به کاهش کرد. این در نهایت منجر به اخراج برخی از کارگران می شود. راجر انریکو، مدیر عامل Frito-Lay، ویدئویی را منتشر می‌کند که کارگران را تشویق می‌کند «مثل یک مدیرعامل فکر کنند» که الهام‌بخش ریچارد است.

پس از اینکه ریچارد بچه هایش را از مدرسه می برد، آنها را برای نخبگان (ذرت خیابانی مکزیکی) بیرون می برد. با توجه به اینکه استیون کوچکترین پسرش طعم تند را دوست دارد و می‌گوید «خوب می‌سوزاند»، متوجه می‌شود که راه نجات Frito-Lay عرضه این برند به بازار لاتین است. او بیکر و بقیه همکارانش را متقاعد می کند که به او اجازه دهند چند چیتوی بدون طعم را به خانه ببرد، اما جودی به او پیشنهاد می دهد که ابتدا با پدرش واچو در مورد شغل صحبت کند. واچو در نهایت نقشه های ریچارد را تحقیر می کند و باعث می شود جودی حتی بیشتر از ریچارد حمایت کند. مونتانیزها به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا طعم تند و عالی را برای چیتوها بیابند و در نهایت معجون مناسب را به دست آورند. ریچارد تلاش می کند تا ایده خود را به لونی برساند تا رد شود و ریچارد مجبور شود دزدکی وارد شود و شماره تلفن انریکو را کپی کند.

ریچارد موفق می شود به سراغ انریکو برود که در حالی که از اینکه یک سرایدار با او تماس گرفته گیج شده بود، متوجه می شود که ویدیوی او را دیده است و از او می خواهد که چیتوهای طعم دار خود را بفرستد. او آنها را می چشد و بلافاصله درگیر می شود و بلافاصله جلسه ای را در کارخانه ترتیب می دهد. در حالی که لونی از ریچارد ناراحت است، ریچارد خود را برای زمین مسابقه آماده می کند و در نهایت موافقت پدرش را برای حمایت از او جلب می کند. ریچارد از صمیم قلب شروع به صحبت می کند و صدای او با تولید Flamin’ Hot Cheetos پذیرفته می شود. در حالی که این منجر به مشاغل بیشتر می شود، طعم جدید از قفسه ها خارج نمی شود. فرزندان ریچارد که ناامید شده اند، اشاره می کنند که هیچ تبلیغی برای طعم وجود ندارد. ریچارد به سر کار باز می گردد و به همه دستور می دهد که از مهارت های خود برای فروش طعم جدید از خیابان استفاده کنند. تاکتیک کار می کند و انریکو تماس می گیرد تا از کارخانه بخواهد سفارش بزرگتری تولید کند.

در حالی که بیکر ترفیعی را که همیشه می خواست به دست می آورد، ریچارد هنوز یک سرایدار است، اگرچه بیکر از او حمایت می کند. لونی از ریچارد می‌خواهد که طبقه بالا را تمیز کند، اما انریکو را پیدا می‌کند که به او می‌گوید که در دوران بزرگ‌شدن، مبارزات او را درک می‌کند، قبل از اینکه فاش کند که به سمت مدیر بازاریابی چند فرهنگی ارتقا یافته است. ریچارد برای موفقیتش توسط همه همکارانش تشویق می شود و با خوشحالی با جودی تماس می گیرد تا خبر خوب را به او بگوید.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فلامین داغ دوبله فارسی Flamin’ Hot 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!