logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Mission Raniganj 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ماموریت رانیگنج با کیفیت عالی

دانلود فیلم ماموریت رانیگنج دوبله فارسی Mission Raniganj 2023
دانلود فیلم ماموریت رانیگنج دوبله فارسی Mission Raniganj 2023

 

 

ماموریت رانیگانج: نجات بزرگ بهارات (به انگلیسی: Mission Raniganj: The Great Bharat Rescue) یک فیلم مهیج و فاجعه‌آمیز هندی زبان محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی تینو سورش دسای و تهیه‌کنندگی Pooja Entertainment است. این فیلم بر اساس فروپاشی میدان‌های زغال‌سنگ رانیگانج در سال 1989 در بنگال غربی، بازیگرانی چون آکشی کومار و پارینتی چوپرا را بازی می‌کند. این فیلم بر اساس جاسوانت سینگ گیل، مهندس معدنی شجاع و کوشا از IIT Dhanbad است که در سال 1989 65 معدنچی گرفتار شده در میدان زغال سنگ رانیگانج را نجات داد.

عکاسی اصلی از ژوئیه 2022 تا اوت 2023 در بریتانیا، رانیگانج، جارکند و بمبئی انجام شد. این فیلم در 6 اکتبر 2023 در سینما اکران شد. علیرغم نقدهای مثبت منتقدان، این فیلم در گیشه شکست خورد.

در سال 1989، معدنچیان در حوالی نیمه‌شب در میدان‌های زغال‌سنگ رانیگانج در حال تغییر شیفت هستند. معدن به سه بخش تقسیم می شود و انفجاری در یکی از بخش ها برای باز کردن رگه های جدید زغال سنگ آغاز می شود. در هنگام انفجار متوجه می‌شود که شفت در حال نشت آب است. دستور اضطراری برای تخلیه فرستاده می شود، اما بخش بهرا (ناشنوایان) توسط یک معدنچی ناشنوا هدایت می شود که سیگنال تلفن را نمی شنود. اکثر 200+ معدنچیان به جز تمام 60+ معدنچیان در بخش بهرا و 6 معدنچی که در تلاش برای فرار از مین غرق شده اند تخلیه می شوند. جاسوانت سینگ گیل مدیر یک معدن در نزدیکی است که متوجه خودروهای اورژانسی می شود که به سمت معدن حرکت می کنند و تصمیم می گیرد خدمات خود را قرض دهد. به محض ورود، او با مقاومت شدید سایر اعضای عملیات روبرو می شود که معتقدند تمام معدنچیان در حال حاضر مرده اند و نجات بیهوده است. رئیس معدن سیل زده اوجوال در عملیات نجات از وی درخواست کمک می کند. گیل یک نقشه بردار آبروریز به نام تاپان قوش و یک مهندس حفاری به نام بیندال را استخدام می کند تا بالاترین نقطه معدن را بررسی کنند. از اینجا، او یک گمانه 8 اینچی را حفر می کند و یک چراغ قوه را به عنوان سیگنالی برای معدنچیان قرار می دهد. با این حال، کارگران معدن بدون اینکه بدانند، پشت یک دیوار آجری که مسیر رسیدن به بالاترین نقطه را مسدود می کند، گیر کرده اند و چراغ قوه را نمی بینند. در همین حال، سن از زغال سنگ هند برای خرابکاری در مأموریت فرستاده می شود، زیرا مدیر میدان های زغال سنگ رانیگانج، اوجوال، به شدت مورد تنفر رئیسش قرار می گیرد. او بدون توجه به هشدار گیل مبنی بر اینکه شفت به شدت سیل شده است و نمی توان به آن دسترسی پیدا کرد، نجات معدنچیان را از طریق یک میل معدن بسته که در اثر انفجار شکسته شده بود، نجات داد. خدمه او اجساد 6 معدنچی غرق شده را کشف می کنند که باعث می شود خدمه نجات ماموریت را رها کرده و عملیات را متوقف کنند. چراغ قوه درست قبل از اینکه ماینرها به بالاترین نقطه برسند بیرون کشیده می شود. با این حال، سگ یکی از معدنچیان گریه های ناامیدانه معدنچیان را می شنود و به سمت گیل پارس می کند و به او هشدار می دهد که معدنچیان هنوز زنده هستند و نجات باید ادامه یابد.

پس از شکست تلاش سن، تلاش ها روی گیل متمرکز می شود. گمانه 8 اینچی امکان ارسال غذا، آب و دارو را به همراه یک خط ارتباطی به معدن می دهد. از طریق یک لامپ دیوی، معدنچیان متوجه می شوند که شفت با گاز دی اکسید کربن پر شده است، که همراه با آب به سمت آنها می خزند. گیل یک کپسول عریض 29 اینچی ابداع کرد که می‌توان از آن برای بیرون کشیدن ماینرها یکی یکی از یک گمانه بزرگ‌تر استفاده کرد. برای خنثی کردن این تلاش، سن قطعات کلیدی را از جرثقیل که آورده بود جدا می کند و مانع از نجات سریع معدنچیان می شود. گیل استنباط می کند که معدنچیان فقط 48 ساعت فرصت دارند تا اکسیژن آنها تمام شود. بدون هیچ جایگزینی، آنها شروع به خارج کردن دستی هر ماینر می کنند. اکثر معدنچیان نجات می یابند، اما در مرحله بحرانی، اکسیژن کم می شود و آنها متوجه می شوند که نمی توانند همه را به صورت دستی نجات دهند. Govardhan، MLA محلی و رهبر اتحادیه، به سن حمله می کند تا زمانی که او اعتراف می کند که عمداً جرثقیل را خراب کرده است. تحت فشار، جرثقیل را ثابت کرده و به معدن آورده است. به نظر می رسد که گیل به دلیل کمبود اکسیژن سیاه شده است، اما علیرغم گم شدن چکش فلزی خود، از کاشای خود برای سیگنال دادن به کپسول برای بلند شدن استفاده می کند. گیل آخرین نفری است که از میدان های مین حذف می شود و با یک روپیه پاداش دریافت می کند. 1 میلیون چک و ارتقاء فوری. نقشه بردار رسوا به خاطر تلاش هایش شناخته می شود و دستمزدهای از دست رفته اش را پرداخت می کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماموریت رانیگنج دوبله فارسی Mission Raniganj 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!