logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Blue Beetle 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بلو بیتل (سوسک آبی) با کیفیت عالی

دانلود فیلم سوسک آبی دوبله فارسی Blue Beetle 2023
دانلود فیلم سوسک آبی دوبله فارسی Blue Beetle 2023

 

سوسک آبی (به انگلیسی: Blue Beetle) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس شخصیت جیمی ریس / سوسک آبی دی سی کامیکس ساخته شده توسط استودیو دی سی و شرکت سافران ساخته شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده آنجل مانوئل سوتو و نویسندگی گرت دانت-آلکوسر است. این پروژه مستقل DC Universe (DCU) است که شخصیت عنوان آن قرار است در DCU گسترده تر ظاهر شود. در این فیلم Xolo Maridueña در نقش Jaime Reyes / Blue Beetle در کنار آدریانا بارازا، دامیان آلکازار، Elpidia Carrillo، Bruna Marquezine، Raoul Max Trujillo، Susan Sarandon و George Lopez بازی می‌کنند.

ساخت فیلمی با حضور Reyes تا پایان نوامبر 2018 با پیوست Dunnet-Alcocer آغاز شد. سوتو برای کارگردانی این فیلم در فوریه 2021 برای سرویس استریم HBO Max استخدام شد. ماریدوئنا در آگوست آن زمان برای بازیگری انتخاب شد و فیلم تغییر کرد تا در دسامبر اکران شود. بازیگران بیشتر در اوایل سال 2022 انجام شد، قبل از فیلمبرداری از اواخر ماه مه تا اواسط ژوئیه در استودیو Wilder در Decatur، جورجیا، و همچنین در ال پاسو، تگزاس، و پورتوریکو.

سوسک آبی برای اولین بار در ال پاسو در 15 آگوست 2023 به نمایش درآمد و در 18 آگوست 2023 توسط برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و 50 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در یک تندرا یخ زده دورافتاده در قطب جنوب، اعضای صنایع کورد به رهبری ویکتوریا کرد، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، موفق به یافتن یک اثر باستانی بیگانه به نام اسکاراب می شوند.

در همین حال، جیمی ریس پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه حقوق گاتهام به زادگاهش شهر پالمرا بازمی گردد تا متوجه شود که خانواده اش به دلیل مشکلات مالی با اخراج از خانه خود روبرو هستند. خواهر جیمی میلاگرو موفق می شود برای او شغلی در عمارت ویکتوریا پیدا کند. با این حال، هر دوی آنها پس از ورود جیمی برای جلوگیری از درگیری بین ویکتوریا و خواهرزاده اش جنی، اخراج می شوند. جنی بعداً به جیمی می‌گوید که روز بعد او را در برج کورد ملاقات کند تا درباره «فرصت شغلی» صحبت کنند.

روز بعد، جنی متوجه می‌شود که ویکتوریا از Scarab برای پروژه‌های خود در ارتش یک مرد (OMAC) استفاده می‌کند. او اسکاراب را می‌دزدد و با دادن آن به جیمی که در داخل جعبه‌ای بیگ بللی برگر مخفی شده بود، از امنیت جلوگیری می‌کند. در خانه، خانواده جیمی او را متقاعد می کنند که جعبه حاوی اسکاراب را باز کند. وقتی جیمی آن را لمس می کند، اسکاراب فعال می شود و با او ترکیب می شود و یک لباس زرهی ایجاد می کند.

جیمی بعداً برای یافتن پاسخ جنی می رود و او را از دست نیروهای مسلح ویکتوریا نجات می دهد. او به جیمی می گوید که اسکاراب یک سلاح حساس است و با کمال میل جیمی را به عنوان میزبان آن انتخاب کرده است. با کمک رودی عموی جیمی، جیمی و جنی وارد برج کورد می شوند تا ساعت هوشمندی را که زمانی متعلق به پدر جنی تد بود، پس بگیرند، اما توسط محافظ ویکتوریا، ایگناسیو کاراپاکس، که نمونه اولیه OMAC را در بدنش تزریق کرده است، مورد حمله قرار می گیرند. اسکاراب که مشخص شد خاجی دا نام دارد، به طور موقت جسد جیمی را در اختیار می گیرد و با کاراپاکس می جنگد. رودی و جنی به ناتوانی کاراپاکس کمک می کنند، سپس با جیمی به خانه کودکی جنی فرار می کنند.

جنی از ساعت تد برای فعال کردن آزمایشگاه مخفی خود استفاده می‌کند و به جیمی فاش می‌کند که تد در اصل یک هوشیار به نام سوسک آبی بود که زندگی خود را با مطالعه خاجی دا پیش از ناپدید شدن مرموز گذراند و شرکت خود را در دستان ویکتوریا سپرد. وقتی متوجه پرواز هلیکوپتر ویکتوریا به سمت خانه جیمی می شوند، جیمی خاجی دا را احضار می کند و برای محافظت از خانواده اش برمی گردد. زمانی که آنها فرار می کنند، پدر جیمی، آلبرتو دچار ایست قلبی می شود و می میرد و حواس جیمی را پرت می کند و به کاراپاکس اجازه می دهد او را دستگیر کند. جیمی به قلعه‌ای جزیره‌ای در کوبا برده می‌شود، جایی که او را به دستگاهی می‌بندند که اطلاعات را از خاجی دا به OMAC دانلود می‌کند. جیمی در حالی که بیهوش است، رویایی از پدرش می بیند که او را تشویق می کند تا سرنوشت خود را به عنوان سوسک آبی جدید در آغوش بگیرد. با فعال شدن لباس OMAC کاراپاکس و تبدیل شدن به یک فرم قدرتمندتر، جیمی بیدار می شود و فرار می کند.

جنی و خانواده ریس از کاوشگر تد و زرادخانه تسلیحات آن برای هجوم به جزیره استفاده می کنند. جیمی دوباره به خانواده‌اش می‌پیوندد، سپس با کاراپاکس روبرو می‌شود و با او می‌جنگد. جیمی تقریباً کاراپاکس را می‌کشد قبل از اینکه خاجی دا خاطرات بردگی کاراپاکس توسط ویکتوریا برای آزمایش‌های OMAC را برای جیمی فاش کند، از جمله مرگ مادر کاراپاکس به دست ویکتوریا، که باعث شد جیمی از او در امان بماند. کاراپاکس علیه ویکتوریا شورش می‌کند و لباس OMAC خود را منفجر می‌کند و جزیره و همچنین خودش را نابود می‌کند و تروریست را به عنوان انتقام مادرش با خود می‌برد. وقتی خانواده ریس از جزیره فرار می کنند، زمانی را برای سوگواری آلبرتو اختصاص می دهند.

پس از آن، جنی مدیرعامل جدید صنایع کرد می شود و قول می دهد که آسیب وارد شده به خانواده ریس را ترمیم کند و به آنها کمک کند تا خانه خود را بازسازی کنند. در حالی که همسایه‌ها در اطراف بقایای خانه خانواده ری جمع می‌شوند و حمایت می‌کنند، جیمی با جنی بوسه می‌زند، سپس پیشنهاد می‌کند که او را به املاک کورد بفرستد.

در یک صحنه وسط تیتراژ، ضبط تحریف شده ای در آزمایشگاه تد پخش می شود که تلاش می کند به جنی اطلاع دهد که او زنده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سوسک آبی دوبله فارسی Blue Beetle 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!