logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Under the Boardwalk 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی زیر مسیر چوبی با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن زیر مسیر چوبی دوبله فارسی Under the Boardwalk 2023
دانلود انیمیشن زیر مسیر چوبی دوبله فارسی Under the Boardwalk 2023

 

 

انیمیشن زیر مسیر چوبی یک فیلم پویانمایی موزیکال کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی دیوید سورن است که با همکاری لورن اسکافاریا فیلمنامه را نوشته است. این فیلم که توسط پارامونت انیمیشن و Big Kid Pictures تولید شده و توسط DNEG Animation ساخته شده است، صداپیشگی کیک پالمر، مایکل سرا و بابی کاناواله را دارد.

انیمیشن زیر مسیر چوبی در تاریخ 27 اکتبر 2023 در سینماهای منتخب اکران شد و پس از آن در تاریخ 7 نوامبر به صورت ویدیویی اکران شد.

جامعه ای از خرچنگ های خشکی در زیر یک پیاده روی ساحلی نیوجرسی اغلب میزبان جامعه ای از خرچنگ های دریایی هستند که برای تعطیلات به خشکی می آیند و هر دو گونه خرچنگ نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند. آرمن، یک خرچنگ خشکی ترسو، به دلیل مرگ مادر و پدرش در طوفان در جوانی، تمایلی به بیرون رفتن و معاشرت ندارد و پوسته پوسیده‌اش که در آن موجودی سرگرم‌کننده به نام شقایق زندگی می‌کند، تنها یادآور آنهاست. . با این حال، سه خرچنگ عضلانی و دوستان آرمن، بابی، مانی و جیمی، او را به باشگاهی که متعلق به عمویش برونو است می کشانند. خرچنگ ها با یک خرچنگ دریایی متکبر به نام ماکو وارد دعوا می شوند که آرمن به طور ناخواسته با دوست دختر احتمالی خود، رامونا برخورد می کند. در نتیجه خرچنگ های زمینی بیرون رانده می شوند و آرمن با ناامیدی مرخصی می گیرد. در حالی که او در کنار ساحل در حال غمگینی است، ماکو و بدجنس هایش می آیند تا او را اذیت کنند و پوسته اش را بدزدند. رامونا مداخله می کند، اما او و آرمن در جزر و مد بلندی که تمدن خرچنگ های خشکی را خراب می کند، از بین می روند.

آرمن به انتهای ساحل و بالای پیاده رو می رسد، جایی که توسط یک کلکسیونر انسانی دستگیر می شود تا به عنوان حیوان خانگی بفروشد و یک پوسته مصنوعی برای چکمه به او می دهند. او به زودی با رامونا متحد می شود و با هم فرار می کنند و با هم کار می کنند تا به خانه برگردند. در سفر، هر کدام در ناامنی‌های خود سهیم می‌شوند، آرمن به خاطر ترس از انجام هر کاری به جز ماندن در پوسته‌اش و رامونا از اینکه می‌خواهد از مادر خود وال، که از او کمال انتظار دارد، دور شود. ناپدید شدن آرمن و رامونا به زودی رقابت بین خرچنگ های خشکی و دریایی را تشدید می کند، بیشتر به این دلیل که ماکو چگونه داستانی را ساخت که چگونه آرمن سعی کرد رامونا را از او بدزدد. بابی شروع به حدس زدن مجدد تمایل خود به استفاده از نیروی فیزیکی علیه دشمنانش می کند و به زودی با خواهر ناشنوای رامونا، شلی که به دنبال رامونا می گردد، برخورد می کند. با این حال، هنگامی که او را به خانه می برد، وال او را می فرستد و زمانی که او می خواهد دعوای بین دوستانش و باند ماکو را از بین ببرد، بازوی ماکو را می زند. ماکو قول انتقام می گیرد و ادعا می کند که آرمن مرده است و پوسته آرمن را به آنها می دهد. سپس خرچنگ های خشکی اعلان جنگ می کنند.

همانطور که آرمن و رامونا عاشق هم می شوند، دو خرچنگ که در فروشگاه پت شاپ با هم آشنا شدند شروع به قضاوت آنها می کنند و باعث می شود که آرمن در مورد احساساتش مردد باشد که باعث ناراحتی رامونا می شود. در نهایت، رامونا شروع به کم‌آبی می‌کند و بیهوش می‌شود، و باعث می‌شود که آرمن او را به داخل آب ببرد و از درگیری بین خرچنگ‌های خشکی و دریایی عبور کند، که با دیدن آرمن که رامونا را حمل می‌کند و او را به داخل آب می‌کشد، مبارزه خود را متوقف می‌کنند. رامونا از خواب بیدار می‌شود و آرمن را می‌بوسد و آنها به سطح می‌روند، جایی که آرمن به خاطر قهرمانی‌اش مورد ستایش قرار می‌گیرد و ماکو به عنوان یک دروغگو معرفی می‌شود. خرچنگ‌های خشکی و دریایی اختلافات خود را پشت سر می‌گذارند، ماکو پوسته جدیدی را به عنوان هدیه صلح به بابی می‌دهد و آرمن پوسته‌اش را به خرچنگ جدیدی که بیشتر به آن نیاز دارد، می‌دهد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن زیر مسیر چوبی دوبله فارسی Under the Boardwalk 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!