logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Ron’s Gone Wrong 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن ران اشتباه رفته 2021 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن ران اشتباه رفته Ron’s Gone Wrong 2021 دوبله فارسی
دانلود انیمیشن ران اشتباه رفته Ron’s Gone Wrong 2021 دوبله فارسی

Ron’s Gone Wrong یک فیلم پویانمایی کامپیوتری علمی تخیلی کمدی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی سارا اسمیت و ژان فیلیپ واین (در اولین کارگردانی فیلم بلند خود)، به کارگردانی مشترک اکتاویو ای رودریگز، تهیه‌کننده جولی لاکهارت و لارا بری و نویسندگی پیتر بینهام و اسمیت. این فیلم درباره بارنی، یک دانش آموز وسط مدرسه ای تنها است که با یک “بی ربات” معیوب که ران نام دارد دوست می شود. ربات‌های B روبات‌هایی هستند که دوستان مدرسه‌اش از طریق آنها به طور کامل معاشرت می‌کنند. بارنی باید راهی برای محافظت از رون، که در معرض خطر کارکنان شرکت است، پیدا کند. صداپیشگی این فیلم زک گالیفیاناکیس، جک دیلن گریزر، اد هلمز، جاستیس اسمیت، راب دیلینی، کایلی کانترال، ریکاردو هورتادو و اولیویا کولمن است.

Ron’s Gone Wrong اولین انیمیشن بلند انیمیشن Locksmith Animation است، و همچنین اولین فیلم کاملاً انیمیشنی تولید شده توسط TSG Entertainment است. انیمیشن کامپیوتری این فیلم توسط DNEG تهیه شده است. انیمیشن و صداپیشگی فیلم همه از راه دور در طول همه‌گیری COVID-19 انجام شد.

Ron’s Gone Wrong اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم BFI لندن 2021 در 9 اکتبر 2021 داشت و در 15 اکتبر 2021 در بریتانیا و در 22 اکتبر 2021 در ایالات متحده در اکران سه بعدی محدود در AMC اکران شد. و تئاترهای Regal و در اصل در RealD 3D. این فیلم در ابتدا قرار بود توسط پارامونت پیکچرز تحت عنوان انیمیشن پارامونت توزیع شود، اما در عوض توسط استودیو قرن بیستم تحت عنوان انیمیشن قرن بیستم توزیع شد. Ron’s Gone Wrong به عنوان اولین انیمیشن بلند انیمیشن قرن بیستم است که از زمان تعطیلی استودیو Blue Sky در 10 آوریل 2021 و همچنین اولین فیلم بلند انیمیشنی است که تحت نام استودیو قرن بیستم در سینما اکران شد. این فیلم 60.4 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرده است.

در آینده، غول فناوری Bubble از آخرین ساخته خود پرده برداری می کند: ربات B که توسط مدیر عامل خیرخواه مارک ویدل با هدف ایجاد یک دوست روباتی ساخته شده است که برای کمک به دوست یابی طراحی شده است، با استفاده از الگوریتم دوستی مارک که در هر B-bot نصب شده است. . در شهر خیالی نونسوچ کالیفرنیا، بارنی پودوسکی یازده ساله تنها دانش آموز راهنمایی است که B-bot ندارد. دوستان سابق دوران کودکی او، ساوانا میدز، ریچ بلچر، نوح و آوا همه جذب ربات‌های بی‌بی خود شده‌اند. یک روز، گراهام، پدر بارنی، که به صورت آنلاین چیزهای تازه می‌فروشد، و مادربزرگ لهستانی‌تبارش، دونکا، متوجه می‌شوند که او هیچ دوستی ندارد و وقتی ریچ با بارنی شوخی بی‌رحمانه‌ای می‌کند، همدردی می‌کنند. آنها با عجله به یک فروشگاه حباب می روند، اما بسته است. خوشبختانه، یک راننده تحویل‌دهنده یک B-bot کمی آسیب دیده را که از کامیونش بیرون افتاده بود نگه داشته و آن را به آنها می‌فروشد.

بارنی B-bot را به عنوان یک هدیه تولد دیرهنگام دریافت می کند، اما پس از فعال کردن آن، به سرعت متوجه می شود که معیوب و دارای اشکال است. او که نمی‌خواهد پدرش را ناراحت کند، تصمیم می‌گیرد آن را به فروشگاه حباب برگرداند تا آن را تعمیر کند. او در نهایت با ریچ و دوستانش برخورد می کند که او را طعنه می زنند و سعی می کنند او را تحقیر کنند. B-bot شروع به مبارزه می کند زیرا عملکردهای ایمنی او خاموش شده است و او و بارنی با هم می خندند و می دوند. با این حال، ریچ با پلیس تماس گرفت و آنها به همراه گراهام و دونکا به فروشگاه حباب منتقل شدند تا ربات B را خرد کند. بارنی که نمی‌خواهد او را ببیند، مخفیانه او را نجات می‌دهد و نامش را رون می‌گذارد، نسخه کوتاه شده شماره مدلش.

وقتی اقدامات بارنی و رون گزارش می‌شود، مارک خوشحال می‌شود که می‌بیند رون برخلاف برنامه‌هایش عمل می‌کند، در حالی که مدیر اجرایی او اندرو موریس آن را تبلیغات بدی می‌داند، و معتقد است که رون باید نابود شود تا مشکل حل شود. بارنی به ران می آموزد که چگونه یک دوست خوب باشد و در حین معاشرت با ساوانا برخورد می کند و به ران می گوید که باید به بارنی کمک کند تا دوستانی پیدا کند. با وجود اینکه بارنی به ساوانا می‌گوید این کار را نکند، او اقدامات رون را به صورت آنلاین پست می‌کند و به حباب هشدار می‌دهد. روز بعد، ران از خانه خارج می شود و سعی می کند برای بارنی “دوستان” پیدا کند و یک سری افراد تصادفی را به مدرسه می آورد. همانطور که بارنی دچار مشکل می شود، ریچ عملکرد قفل رون را کشف می کند و آن را دانلود می کند و باعث می شود همه ربات های B دیگر ویژگی های ایمنی و کنترل های والدین خود را خاموش کنند. ربات‌های B بی‌حرکت می‌شوند و در پایان، پس از اینکه B-Bots به‌روزرسانی پچ کردند، ساوانا به طور عمومی تحقیر می‌شود.

بارنی از مدرسه تعلیق می‌شود و به ران می‌گوید، اما پس از بازگشت به خانه، متوجه می‌شود که ران واقعاً دوست بود و تصمیم می‌گیرد زمانی که کارمندان Bubble به دنبال او می‌آیند، با او فرار کند. آنها برای مدت کوتاهی به ساوانا می‌رسند، در حالی که هنوز از حادثه او ناراحت هستند، و به او می‌گویند که او در جنگل پنهان شده است. در همین حال، در حالی که اندرو به مارک در مورد پیامدهای ربات B هشدار می دهد، مارک به صورت مخفیانه دور می شود تا بتواند با رون ملاقات کند در حالی که حباب از منابع آنها برای کنترل همه ربات های B استفاده می کند تا به دنبال رون و بارنی در جنگل برود. به دلیل هوای سرد و آسم بارنی، او ضعیف می‌شود و رون او را به تمدن بازمی‌گرداند، درست بیرون مدرسه، جایی که ساوانا، ریچ، نوح و آوا به کمک او می‌روند.

بارنی به بیمارستان منتقل می شود و قبل از ملاقات با مارک که تحت تأثیر رون قرار گرفته است، بهبود می یابد. مارک اشکالات رون را برطرف می کند و در نتیجه از او یک B-bot متفاوت می سازد. بارنی از مارک می‌خواهد که به فضای ابری دسترسی پیدا کند تا شخصیت اصلی رون را به دست آورد، اما اندرو شرکت حباب را تصاحب کرد و مارک را قفل کرد. بارنی از طریق یک نقشه مفصل برای نفوذ بارنی، گراهام، دونکا و مارک به دفتر مرکزی حباب، موفق می شود به پایگاه داده حباب راه یابد، داده های اصلی رون را با نور او پیدا می کند و او را دوباره در بدنش آپلود می کند و او را به کد اصلی خود باز می گرداند. بارنی با دیدن اینکه حباب به ربات B همه دسترسی مستقیم دارد و متوجه شد که همه به اندازه او تنها هستند، پیشنهاد می‌کند همه ربات‌های B را ارتقا دهید تا نقص‌های رون را داشته باشند. با این حال، این بدان معنی است که رون پراکنده خواهد شد. بارنی با اکراه با رون خداحافظی می کند، زیرا برنامه نویسی او در همه جا پخش می شود و الگوریتم دوستی مارک را با کد ران مخلوط می کند. مارک از اندرو باج‌گیری می‌کند تا پست مدیرعاملی خود را پس از اینکه مخفیانه اعتراف می‌کند که ربات‌های B از صاحبانشان برای کسب سود جاسوسی می‌کنند، پس بگیرد.

سه ماه بعد، همه یک B-bot معیوب دارند، اما از شخصیت های وحشی و عجیب خود راضی هستند. بارنی دیگر ندارد، اما بسیار اجتماعی تر شده است و با دوستان سابق خود نزدیک شده است. همانطور که آنها در “نیمکت بارنی” در تعطیلات استراحت می کنند، یک برج حباب غول پیکر که مشرف به نونسوخ است، چهره رون را ایجاد می کند و به این معنی است که او هنوز زنده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ران اشتباه رفته Ron’s Gone Wrong 2021 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!