logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود دوبله فارسی فیلم SpiderMan Far From Home 2019

 

کیفیت BluRay 720p – 1080p

دانلود دوبله فارسی فیلم SpiderMan Far From Home 2019
دانلود دوبله فارسی فیلم SpiderMan Far From Home 2019

 

نام فارسی : مرد عنکبوتی دور از خانه

[codein_imdb]

 

نقد و بررسی

بدترین چیز درباره نوشتن نقدی برای فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019 این است که به درخواست مارول، اجازه صحبت کردن درباره‌ی جالب‌ترین لحظات فیلم را در این نقد ندارم. چون این نقد چند روز قبل از اکران فیلم منتشر می‌شود، واقعا هم نباید این سورپرایزهای فیلم را لو داد. پس بدون لو دادن چیزی، می‌توانم بگویم فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019 خیلی بامزه است!

فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019

به همان بامزگی فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه 2017! هر چیزی که در آن فیلم دوست داشتید در اینجا تقویت شده و بافت بیشتری به شخصیت‌هایی مثل پیتر پارکر و ام‌جی اضافه شده در حالی که در آن شاهد رویکرد خاصی هم به MCU (دنیای سینمایی مارول) هستیم – دنیا در حالت عادی خودش چگونه است – که هیچ فیلم مارولی دیگری آن را نشان نداده بود.

این بار هم پیتر با مسئولیت بزرگی دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019 به این نبرد چاشنی خاصی وارد کرده که در هیچکدام از فیلم‌های مرد عنکبوتی ندیده بودیم. اگرچه این فیلم گاهی اوقات لنگ می‌زند، اما نمی‌توان آینده‌ی MCU را بدون حضور این شخصیت متصور شد.

فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019

در فیلم‌های مرد عنکبوتی قبلی، کشمکش پیتر با مسئولیت درباره مسئولیت‌ ناپذیری بود. اگر به کاری که باید انجام دهید بی‌توجهی کنید و فقط به فکر خودتان باشید، عمو بن می‌میرد. در اینجا، این کشمکش درباره بی‌مسئولیتی پیتر و این نکته است که او دوست دارد دیگران با او مثل یک نوجوان رفتار کنند، و اینکه بزرگسال نبودن او به رسمیت شناخته شود. او بچه‌ای ۱۶ ساله است که مردم از او انتظار دارند مرد آهنی بعدی باشد. این باعث می‌شود ماهیت مرد عنکبوتی تازه و جدید به نظر بیاید حتی با اینکه این بخش از داستان تم اصلی این شخصیت است. این را تحسین می‌کنم که این فیلم‌ها روش‌های جدیدی برای بیان «قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه دارد» پیدا می‌کنند، آن هم بدون اینکه این کلمات را به زبان بیاورند.

اما کارگردان جان واتس خیلی خوب می‌داند چطور آن تم سنگین را با یک ماجراجویی بامزه و ساده ترکیب کند. در حالی که برخی فیلم‌های مارولی مثل مرد مورچه‌ای و زنبورک و تا حدودی ثور: راگناروک کلا درباره شوخی هستند آن هم تا حدی که مفهوم اصلی را به نفع بیان جوک رها می‌کنند، فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019 در این مهارت دارد که در یک لحظه کاملا احمقانه و در لحظه بعد کاملا درباره ماجراجویی دشوار پیتر باشد. همچنین مثل مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، داستان فیلم چیز بیشتری از دعوای ابرقهرمان‌ها با خلافکارها است و تم‌هایی در آن وجود دارند که با دنیای واقعی ارتباط دارند. چون فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019 شخصیت را در اولویت قرار داده و بازیگر مستعد و خوبی مثل هالند دارد، اما هنوز هم در آن جایی برای شوخی با فضا رفتن مرد عنکبوتی وجود دارد.

بزرگترین مشکل فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه 2019 این است که احساس می‌شود داستان می‌خواهد ریتم سریعتری از چیزی که فیلم اجازه می‌دهد داشته باشد. منظورم این است که برخی صحنه‌ها با وجود اینکه محتوایشان از نظر داستانی مشکلی ندارد خیلی طولانی می‌شوند. این فیلمی است که برای جذابیت بیشتر به حذف و اضافه کردن چند صحنه‌ی دیگر نیاز داشت. بعضی وقت‌ها ساعت را چک می‌کردم، نه برای اینکه این فیلم بد بود، بلکه چون احساس می‌کردم ریتم کمی کند شده و من آماده‌ی دیدن بخش بعدی فیلم هستم. این برای فیلم مشکل زیادی به وجود نمی‌آورد، و تماشای صحنه‌های بیشتری با حضور ام‌جی همیشه لذتبخش است مخصوصا وقتی زندیا این‌قدر عالی است، اما صحنه‌های دیگری هم وجود داشتند که بامزه بودند اما دوست داشتم هر چه زودتر صحنه‌ی بعدی آن‌ها را تماشا کنم.

در انتها چیزی که می‌توانم بگویم این است که فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019 هیچ افت کیفیتی نسبت به مرد عنکبوتی بازگشت به خانه 2017 ندارد. هردوی آن‌ها بامزه هستند، تام هالند همچنان در نقش مرد عنکبوتی عالی است، و مارول می‌داند چطور داستان مرد عنکبوتی را اریجینال و خاص نشان دهد. من هم امیدوارم مرد عنکبوتی، مرد آهنی جدید باشد. این یعنی حداقل تا ده سال آینده شاهد فیلم‌هایی با حضور او خواهیم بود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود دوبله فارسی فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!