logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Crossfire 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی تیراندازی با کیفیت عالی

دانلود فیلم تیراندازی Crossfire 2023
دانلود فیلم تیراندازی Crossfire 2023

 

CROSSFIRE داستان رستگاری است. مامور مارک پاتسون که مرگبارترین باند گوریل را از بین می برد، همسرش را در یک تیراندازی متقابل از دست می دهد که دخترش را می کشاند. بعد از چند سال وقتی سعی می کند دخترش را بازگرداند. آخرین بازمانده باند سعی می کند او را شکار کند. اما این بار مارک و دخترش آماده بودند تا پاسخ دهند.

کراس فایر یک فیلم هیجان انگیز است که در مورد یک مامور سابق اجرای قانون است که در تلاش است رابطه خود را با دخترش بازسازی کند. آخرین شغل او باعث دلشکستگی خانواده شد و او متوجه می شود که توسط گروهی که او را سرنگون کرده ردیابی می کند.

این یک تریلر آرام است که کار فوق العاده ای برای نشان دادن پارانویا انجام می دهد و نگرانی هایی که ممکن است یک مامور اجرای قانون داشته باشد. این نشان می‌دهد که چگونه می‌توانستند دائماً به دنبال تهدیدی در حال بازگشت باشند. با این حال، این می تواند همه چیز را به عقب نگه دارد، زیرا ما یک اشاره دائمی به عمل دریافت می کنیم، بدون اینکه چیزی از این طرف چیزها باشد. این فیلم در نهایت به این احساس می رسد که در وسط دو ایده گیر کرده است که هر دو طرف بسیار جالب تر هستند.

فیلم سینمایی تیراندازی یا کراس‌فایر (Crossfire) فیلمی اکشن و هیجان انگیز محصول کشور مکزیک به کارگردانی و نویسندگی یادو کرشنن (Yadhu Krishnan) است که اولین بار در تاریخ 12 می 2023 در ایالات متحده آمریکا اکران شده است. این فیلم در شهر باخا کالیفرنیا تصویربرداری شده است. باخا کالیفرنیا یکی از سی و یک ایالت مکزیک است. این ایالت شمالی‌ترین و غربی‌ترین ایالت مکزیک است و در سال ۱۹۵۳ به وجود آمده و در مرز با ایالت آریزونا و ایالت کالیفرنیا قرار دارد و همچنین خلیج کالیفرنیا و جنوب آن باخا کالیفرنیا سور است. استودیو Badhouse Studios Mexico تهیه کنندگی فیلم و شرکت Vision Films توزیع کننده فیلم کراس فایر است. لوئیس ماندیلور، کوین گیج، لوری پلنیس تویسانو، سم ویچک، لوسیا ویلمو، ویکتور چن، اسکات فردریک دانس، لیلیانا مورنو رینوسو و اسکارلت الیور از ستارگانی هستند که در فیلم اکشن تیراندازی یا کراس فایر Crossfire به ایفای نقش پرداخته اند. کراس فایر یک داستان رستگاری است. مارک پاتسون، که گروه خطرناک گوریلا را نابود کرده بود، همسرش را در یک عملیات از دست می‌دهد. او پس از این اتفاقات به محلی دیگر نقل مکان کرده و دخترش را نیز با خود می‌برد. چند سال بعد، وقتی او سعی می‌کند دخترش را به خانه قبلی برگرداند، آخرین عضو زنده‌مانده از آن گروه خلافکار، تلاش می‌کند او را شکار کند. اما این بار مارک و دخترش آماده‌اند تا در مقابل توطئه آنها مقاومت کنند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تیراندازی Crossfire 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!