logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Malaikottai Vaaliban 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی مالایکوتای والیبان با کیفیت عالی

دانلود فیلم مالایکوتای والیبان دوبله فارسی Malaikottai Vaaliban 2024
دانلود فیلم مالایکوتای والیبان دوبله فارسی Malaikottai Vaaliban 2024

 

مالایکوتای والیبان (ترجمه Youngster from the Mountain Fort) یک فیلم اکشن درام حماسی هندی به زبان مالایایی محصول 2024 است[4] به کارگردانی لیجو خوزه پلیسری و نویسندگی پی اس رافیک از داستانی از Pellissery. در این فیلم مهنل در یک نقش دوگانه و در کنار سونالی کولکارنی، هاریش پرادی، دانمارکی سایت، مانوج موزس، کاتا ناندی و مانیکاندان آر آچاری در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. این فیلم به طور مشترک توسط John & Mary Creative، Century Films، Maxlab Cinemas and Entertainments، Saregama و Amen Movie Monastery تهیه شده است. موسیقی توسط Prashant Pillai انجام شده است، در حالی که تدوین و فیلمبرداری به ترتیب توسط Deepu S. Joseph و Madhu Neelakandan انجام شده است.

Pellissery داستان اولیه را در طول همه‌گیری COVID-19 نوشت و بعداً آن را به روایتی فراتر از زمان و مکان گسترش داد. او برای توسعه فیلمنامه با P. S. Rafeeque همکاری کرد. اعلام این فیلم در 25 اکتبر 2022 توسط Shibu Baby John اتفاق افتاد که اولین همکاری بین Pellissery و Mohanlal بود. تینو پاپاچان به عنوان دستیار کارگردان خدمت کرد.

عکاسی اصلی تقریباً 130 روز از ژانویه تا ژوئن 2023 طول کشید و مکان‌هایی در راجستان، چنای و پوندیچری را پوشش داد.

Malaikottai Vaaliban در 25 ژانویه 2024 مصادف با آخر هفته روز جمهوری در سینماهای سراسر جهان اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد که فیلم‌برداری، کارگردانی هنری، ارزش‌های تولید و اجرا (به‌ویژه مهنل) را ستایش کردند، در حالی که انتقادها متوجه کارگردانی، فیلمنامه و سکانس‌های مبارزه بود. این بمب به یک بمب گیشه تبدیل شد و بیش از 30 کرور روپیه درآمد داشت – کمتر از نیمی از بودجه 65 کرور آن.

مالایکوتای والیبان، یک جنگجوی مسن شکست ناپذیر در حال حرکت، خود را به عنوان یک قهرمان حاکم بر یک منطقه بیابانی وسیع تثبیت می کند. والیبان با مرشد/ چهره پدر، آیانار، و پسرش چیناپاییان سفر می‌کند، که با طبل‌ها و سرودها در طول مبارزات میدانی والیبان به جمعیت انرژی می‌دهد. والیبان یتیمی است که ایانار در دوران نوزادی او را از دستان مادر مرحومش پذیرفته بود. والیبان برای مبارزه بعدی خود به آدیواریتور می رود، جایی که با خانمی به نام جامانتیپووو مواجه می شوند که در مقابل آنها لنگان لنگان می زند و از آنجایی که نمی تواند راه برود، درخواست سوار شدن بر گاری آنها را می کند.

چیناپایان و آیانار موافقت می کنند که او را با خود ببرند و او آنها را در سفر همراهی می کند. در آدیواریتور، والیبان با پیروی از رویه مرسوم که خانه و همسر قهرمان سابق را به عنوان خانه و همسر خود می خواند، قهرمان حاکم را شکست می دهد. پس از اقامت کوتاهی در آنجا، والیبان با رقصنده ای به نام Rangapattinam Rangarani در یک سالن شرط بندی در Nooraanathalayur روبرو می شود. والیبان همچنین با چاماتاکان درگیر می شود و جلوی پیشرفت او را می گیرد. Chamathakan خشمگین و تحقیر شده والیبان را به مبارزه در دهکده خود، Mangodu، علیه قدرتمندترین مبارز آنها، Mangottu Mallan دعوت می کند. صبح روز بعد، والیبان به مانگودو می رسد تا با او مبارزه کند. علیرغم تاکتیک های فریبکارانه خانواده Chamathakan، Vaaliban پیروز ظاهر می شود و افتخار آنها را از بین می برد. در تلافی، چاماتاکان از شرم دست به کشتار می‌زند و به دنبال انتقام از والیبان است.

در همین حال، Vaaliban به Ambathoor Malaikottai، جایی که سفر خود را آغاز کرد، باز می گردد و پادشاه مبارز پرتغالی، Macaulay Maharaj را به چالش می کشد تا سلطنت او را به دست گیرد. با این حال، Chamathakan، به دنبال انتقام، والیبان را قبل از مبارزه با ماهاراج و در کمال تعجب لیدی مکالی را به عنوان یک دو نفر مسموم می کند و او را به طور موقت کور می کند که منجر به اسیر شدن او توسط سربازان پرتغالی می شود. او به طرز معجزه آسایی روز بعد بهبود می یابد و با کمک غلامان امبثور که به کمک رنگارانی به نام Thenamma آزاد شده بودند، پرتغالی ها را شکست می دهد. بعداً در همان شب، در خارج از Malaikotai، Rangarani از والیبان خواستگاری می کند، او پیشنهاد او را رد می کند و به او می گوید که نمی تواند کسی را دوست داشته باشد. با شنیدن این حرف دلش شکسته و این را برای ثناما فاش می‌کند، او شروع به ساختن چیزهای شیطانی در ذهنش می‌کند و به او قول می‌دهد که به او کمک کند تا والیبان عاشق او شود.

با جشن گرفتن پیروزی خود، همه آنها برای جشنواره تیروشنتورو توقف می کنند، جایی که جامانتی به والیبان نشان می دهد که فرزند چیناپاییان را باردار است. وقتی این را می شنود بسیار خوشحال می شود و برای کودک و جمانثی آرزوی سلامتی و بهروزی می کند. رنگرانی استراق سمع می کند و مکالمه را می شنود، اما با قضاوت از نحوه صحبت والیبان با جمانثی، پدر کودک را والیبان می داند. رنگرانی این را به Thenamma گزارش می دهد و او نقشه خود را عملی می کند. او با چیناپایان صحبت می کند و به او می گوید که جمانثی از فرزند والیبان باردار است که او را عصبانی می کند و قصد کشتن والیبان را دارد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مالایکوتای والیبان دوبله فارسی Malaikottai Vaaliban 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!