logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Boudica: Queen of War 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بودیکا: ملکه جنگ با کیفیت عالی

دانلود فیلم بودیکا: ملکه جنگ دوبله فارسی Boudica: Queen of War 2023
دانلود فیلم بودیکا: ملکه جنگ دوبله فارسی Boudica: Queen of War 2023

 

 

دامنه و مقیاس حماسی با یک بودجه مقرون به صرفه. این ممکن است بهترین راه برای توصیف جدیدترین فیلم جسی وی. جانسون نویسنده اکشن DTV باشد، Boudica: Queen of War، با بازی اولگا کوریلنکو، که در این قلمرو جایگاه خوبی برای خود ایجاد کرده است.

بودیکا روایتی از داستان واقعی یک جنگجوی سلتیک را روایت می کند که قیامی را علیه اشغال روم بریتانیا رهبری می کند. داستان یک چیز استاندارد برای این نوع فیلم است. کوریلنکو یک زندگی بت وار دارد، با یک پادشاه تنومند که او را برای داشتن یک شوهر و دو فرزند عالی می پرستد. البته همه چیز خراب می شود. رومی ها خانواده او را می کشند، به لطف حکمی که در آن زنان نمی توانند هیچ موقعیتی برای نفوذ داشته باشند، کنترل پادشاهی او را به دست می گیرند، و به طور کلی قبل از اینکه او با آنها مبارزه کند، از او سوء استفاده می کنند. ما در اینجا و آنجا شاهد شکوفایی جادو و پیشگویی هستیم – گروه های خاصی از جامعه بربر / دروید معتقدند که او ناجی الهه جنگجو است که پیش بینی شده بود آنها را به سمت آزادی هدایت کند – اما عمدتا خشونت وحشیانه در دستان کارگردانی که می داند با چنین چیزی چه کند. 

با همه خیانت ها، تاریخ، دسیسه های سیاسی و بقیه، سرعت شروع به کار کمی طول می کشد. و صادقانه بگویم، این بزرگترین نقطه قوت فیلم نیست. اگرچه فیلمنامه ای که جانسون نیز نوشته است، با غم و اندوه بودیکا چند کار جالب انجام می دهد، رشته خانوادگی به خوبی بازی می کند، و سیاست چیزهای استانداردی برای یک فیلم شمشیر و صندل است. این یک داستان تاریخی قانع‌کننده است، اما روی پرده، شتاب حرکت می‌کند، فتنه آن‌قدر آشنا است که جذاب نیست، و درام بسیار ضعیف است.


اما خوشبختانه کوریلنکو و شرکت در نهایت شروع به هک کردن لژیون های رومی و هک کردن اعضای بدن کردند، که نقطه شیرین جانسون است. در مواقعی، وقتی بودیکا سعی می‌کند بزرگ و باشکوه باشد، مانند نماهای CGI گسترده از رم، محدودیت‌ها آشکار می‌شوند، اما آن لحظات اغلب اتفاق نمی‌افتند، و وقتی نوبت به پرتاب‌های باستانی می‌رسد، اینجاست که فیلم می‌درخشد. جانسون که یک بدلکار سابق بود، یکی دو چیز در مورد اجرا و عکسبرداری صحنه های مبارزه می داند. آنها زمین خورده و کثیف هستند، همگی با شمشیرها برخورد می کنند و خون فوران می کنند، و به گونه ای اجرا می شوند که، اگرچه ممکن است لژیون های عظیمی را که در میدان های باز با هم برخورد می کنند، نبینیم، اما هنوز هم عظمت و بزرگی زیادی دارند. داشتن کسی مثل کوریلنکو که بیش از آن خود را به عنوان یک ستاره اکشن توانا ثابت کرده است، جلوی همه چیز را بگیرد، ضرری ندارد.

کمک به فروش همه طرح های لباس و شخصیت های فوق العاده است. در حالی که نمی توانم با دقت تاریخی صحبت کنم، از منظر فیلمی، تنظیمات و لباس ها معتبر به نظر می رسند. اغلب در فیلم‌های کوچک‌تر که به دوره‌های تاریخی می‌پردازند، چیزهایی مانند زره‌ها، سلاح‌ها و تنظیمات بسیار جدید، بیش از حد مدرن، بیش از حد جعلی به نظر می‌رسند، اما اینجا احساس می‌شود که همه چیز در زمان و دوره مناسب زندگی می‌کند. اگر این یک فیلم هالیوودی بود، قهرمان همچنان در میان این همه لجن و نبرد جذاب بود، اما کوریلنکو کاملاً شبیه کسی است که از جهنم گذشته است. او با موهای موخوره، زخمی بریده بریده و نیمی از کباب پز گرفته شده از دهان یک سنتوریون مرده، هر ذره یک جنگجوی ترسناک به نظر می رسد.

بودیکا که بیشتر به خاطر فیلم‌های اکشن مستقیم و بدون حاشیه شناخته می‌شود، قدم دیگری در تکامل مداوم جانسون است. مطمئناً، ما همچنان می‌خواهیم قیمت‌های ساده‌تری را که طرفداران انتظار دارند، مانند White Elephant و One Ranger دریافت کنیم (نه یک ضربه، من عاشق این چیزها هستم)، اما هر چه بیشتر، او همچنین در پروژه‌هایی که به قلمرو جدیدی در جهان پیش می‌روند، می‌پاشد. یک راه یا دیگری فیلم های Debt Collector به او اجازه می دهد تا عضلات کمدی خود را منعطف کند. انتقام ممکن است یک مهیج انتقام جویانه باشد، اما از نظر روایی و احساسی نیز کارهای جالبی انجام می دهد و من معتقدم که او بهترین بازی حرفه ای را از اسکات ادکینز دریافت می کند. و در Hell Hath No Fury، او در یک تریلر دزدی از جنگ جهانی دوم که با اجرای ستارگان نینا برگمن روبرو می شود، رونمایی می کند. او همیشه سعی دارد کلاه خود را به آن آویزان کند، اما تماشای رشد یک هنرمند و امتحان چیزهای جدید جالب است.

بودیکا مدتی طول می کشد تا شیار خود را پیدا کند، اما زمانی که پیدا می کند، بیشتر اولگا کوریلنکو و کادری از بربرها هستند که سربازان رومی را به شکلی وحشیانه و خشن نگهداری می کنند. و دلایل بسیار بسیار بدتری برای تماشای فیلم وجود دارد. این برای جسی وی. جانسون چیزی نزدیک و عزیز به نظر می رسد – من فکر می کنم او یک دختر دارد که نام میانی آن Boudicca است – و آنچه از نظر عمق یا بودجه کم است، بیش از آن که با اشتیاق و خونریزی جبران کند. و می دانید چه، شما فقط به چند سواری استوار نیاز دارید و می توانید یک امپراتوری را تصاحب کنید.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بودیکا: ملکه جنگ دوبله فارسی Boudica: Queen of War 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!