logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Yaathisai 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی یاتیشا با کیفیت عالی

دانلود فیلم یاتیشا دوبله فارسی Yaathisai 2023
دانلود فیلم یاتیسا دوبله فارسی Yaathisai 2023

 

 

Yaathisai (ترجمه: جهت جنوب) یک فیلم اکشن ماجراجویی داستانی تاریخی هندی به زبان تامیل به نویسندگی و کارگردانی دارانی راسندران محصول ۲۰۲۳ است. در این فیلم Shakthi Mithran، Seyon Rajalakshmi، Samar و Vaidhegi Amarnat در نقش های اصلی با گورو Somasundaram، Chandrakumar، Semmalar Annam، Subathra و Vijay Seyon نقش های فرعی را ایفا می کنند. دیالوگ های فیلم به زبان تامیل قدیم است که برای تماشاگران به زبان تامیل مدرن زیرنویس شده است.

این فیلم در 21 آوریل 2023 اکران شد. این فیلم به دلیل داستان، سکانس‌های اکشن، اجراها و دقت تاریخی، بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. انتقادها متوجه بودجه فیلم و ناهماهنگی های فنی ناشی از آن در برخی سکانس ها بود. این فیلم به یک موفقیت تجاری و انتقادی تبدیل شد.

فیلم با یک سلب مسئولیت واضح شروع می‌شود که بیان می‌کند این یک اثر تخیلی است، درباره پادشاه مشهور پاندیان، Ranadheera Pandiyan و یک رئیس قبیله ساختگی به نام Kothi از قبیله Einar. سپس صحنه با پیرمردی کچل باز می شود که با عجله با یک پسر ده ساله در جنگل قدم می زند. پیرمرد داستان را در حالی روایت می کند که کودک علاقه مند است در مورد رانادهیرا پاندیان، پادشاه آن زمان پاندیان و دشمن مشهورش کوتی بداند. فیلم برگرفته از روایت پیرمرد است. Ranadheera Pandiyan، یک پادشاه مشهور پاندیایی است که در حدود سال های 670-710 پس از میلاد بر منطقه تامیلنادو جنوبی هند حکومت می کرد، او با موفقیت بسیاری از قبیله ها و پادشاهی ها مانند چراها، چولاها، پالاواها، کنگارها و دیگران را شکست داده و خود را به عنوان یک برتر معرفی کرده است. رهبر با ارتشی وسیع و پادشاهی وسیع. به دلیل اقتدار لجام گسیخته او، بسیاری از قبایل و قبایل از حکومت او رنجیده اند.

اوری، پادشاه خلع شده و شکست‌خورده پادشاهی چولا به همراه ارتش شکست خورده‌اش چولا و متحدانش مانند پالووتارایارها، در یک جنگل کوهستانی دورافتاده پنهان شده‌اند و منتظر فرصتی برای ضربه زدن به پاندیاها هستند. قبیله عینار، درست مانند کولاها، توسط پادشاه پاندیان، رانادهیرا پاندیان، کوتی، مرد جوانی از قبیله عینار به طور مخفیانه با اوری، پادشاه تبعیدی پادشاهی چولا در جنگل ملاقات می کند. در آنجا، کوتی به اوری (رهبر چولا) عهد می بندد که پادشاه پاندیان، رانادهیرا پاندیان را که در حال حاضر در قلعه چولا، دور از پایتخت پادشاهی پاندیا خود اقامت دارد، شکست دهد. اوری عهد کوتی را تصدیق می کند و موافقت می کند که اگر کوتی در تصرف قلعه چولا و کشتن رانادهیرا پاندیان موفق باشد، نیروهای کمکی مخفی چولا خود را برای حمایت از کوتی در رویارویی با ارتش بزرگ پاندیان و متحدانشان که ممکن است برای انتقام مرگ پادشاهشان بیایند، بیاورد. کوتی به عهد رهبر چولا اعتماد می کند و مصمم به انجام ماموریت خود به روستای خود باز می گردد.

پس از یک سفر طولانی، کوتی به روستای خود می رسد و با مرد آلفای روستای خود کشتی می گیرد. اگرچه در نهایت در کشتی شکست خورد، اما با جوانمردی خود افراد قبیله خود را تحت تأثیر قرار داد. او آن‌ها را متقاعد می‌کند که علیه رانادهیرا پاندیان بجنگند و از آنها می‌خواهد که منتظر فرصت مناسب برای حمله به رانادهیرا پاندیان باشند که نام جنگی، کالان (“خدای مرگ”) را به دست آورده است. کوتی اطلاعات زیادی در مورد پادشاه پاندیان رانادیران جمع آوری می کند. جاسوسان کوتی به زودی به او می گویند که پادشاه پاندیان به همراه گروه کوچکی از نگهبانان خصوصی یونانی ها و جنگجویان محلی طی چند روز از زیارتگاه بالای تپه بازدید خواهند کرد. کوتی تصمیم می گیرد که بهترین لحظه برای ترور پادشاه پاندیان رانادهیرا پاندیان است. بنابراین کوتی و مرد قبیله‌اش با پوزاری (کشیش قبیله) ملاقات می‌کنند و مراسم باستانی جنگ تامیل را از غروب تا سپیده‌دم انجام می‌دهند و حیوانات و قربانی‌های انسانی را به الهه جنگ کوتراوای تقدیم می‌کنند.

در روز ثابت، کوتی یک حمله کمین به رانادهیرا پاندیان و نگهبانان خصوصی کوچکش در حالی که در مسیر بازدید از زیارتگاه بالای تپه در امتداد یک مسیر کوهستانی بودند، آغاز می‌کند. با این حال، نگهبانان یونانی و محلی Ranadheera Pandiyan به سرعت یک آرایش مهیب فالانکس، یک آرایش نبرد مشهور یونانی، برای محافظت از پادشاه خود تشکیل دادند. علیرغم حمله ناگهانی، مردان کوتی نتوانستند از ساختار محکم فالانکس عبور کنند و در این روند متحمل خسارات سنگینی شدند.

نگهبانان یونانی و محلی شجاعانه با تعداد زیادی از جنگجویان قبیله Einar کوتی جنگیدند. با این حال، با طولانی شدن نبرد، یونانی ها متوجه شدند که حفظ ساختار فالانکس برای مدت طولانی در برابر کوتی و نیروهای مصمم او چالش برانگیز خواهد بود. در یک فداکاری فداکارانه، برخی از یونانیان شجاع جان خود را فدا کردند و به Ranadheera Pandiyan و فرماندهان نزدیکش اجازه دادند که پشت سر آنها به تپه ای نزدیک فرار کنند که توسط یک پل باریک پیاده روی به هم متصل شده بود.

Ranadheera Pandiyan، که به دنبال جنگجویان قبیله Einar فکر می کرد، پل پیاده روی را برای جلوگیری از دستگیری وی تخریب کرد. صحنه مملو از اقدامات شدید بود زیرا رانادهیرا پاندیان و فرماندهان وفادارش یک فرار جسورانه انجام دادند و میدان جنگی را پشت سر گذاشتند که مملو از جنگجویان کشته شده از هر دو طرف بود. شجاعت و مهارت های استراتژیک توسط محافظان شخصی یونانی و محلی Ranadheera Pandiyan در محافظت از پادشاه خود در برابر شانس های طاقت فرسا، تأثیر ماندگاری را بر همه کسانی که شاهد نبرد شدید بودند، به نمایش گذاشتند.

از آنجایی که پادشاه پاندیان به جنگل های عمیق رانده می شود، اگرچه نمی تواند ترور شود، کوتی و افراد قبیله اش به سمت قلعه چولا حرکت می کنند و به راحتی دفاع می کنند و سربازان تسلیم شده پاندیان را که اندکی از نیروهای ذخیره مستقر در قلعه بودند، قتل عام می کنند.

در قلعه سقوط کرده چولا، کوتی که تا آن زمان پناهنده ای بی نام، جنگل نشین ناشناس و کوچ نشین قبیله ای بود، خود را به عنوان پادشاه به تاج طلایی پاندیان می آراست و به عنوان پادشاه شهر قلعه بر تخت می نشیند. او اکنون رسولان خود را نزد پادشاه پنهان چولا، اوری می فرستد تا با نیروهای کمکی خود بیاید، اما پیام آوران او در راه توسط نگهبانان Ranadheera Pandiyan در جنگل در کمین قرار می گیرند و کشته می شوند.

در آن شهر قلعه، کوتی گرفتار یک رقصنده زیبای معبد (دورادیار) می شود که مشاور دربار سلطنتی (احتمالاً از چولاها) از جایی دیگر به این قلعه آورده بود و بسیاری از دوارادیارها را با خود می آورد. پس از اینکه دفاع به کوتی افتاد، کوتی وزیر را اخراج می کند، رقصنده معبد را به عنوان صیغه خود می گیرد و او را حامله می کند. او که در ابتدا نسبت به کوتی منفور بود، سرانجام کوتی را به عنوان لرد کانان خود، که مدتها در آرزوی او بود، پذیرفت.

در همین حال، Ranadheera Pandiyan نتوانست ارتش اصلی خود را از پایتخت خود فراتر از دسترس او فرا بخواند و تنها با تعداد کمی از فرماندهان مورد اعتماد خود در کوه های خائن گیر افتاده است. با این حال او سوگند یاد می کند که برای انتقام کوتی را خواهد کشت و او را به عنوان یک جنگجوی بزرگ می پذیرد، همان کاری که امپراتوران بزرگ حتی نتوانستند انجام دهند. بنابراین او به دنبال کمک یک قبیله تپه ای دیگر به نام “پرومپالی” به رهبری یک رهبر مادرسالار است. او در مقابل از پاندیاین درخواست می‌کند که با یک دختر جوان از قبیله خود ازدواج کند، زیرا قبیله او دانه را به تخت پادشاهی پاندیان می‌برد که شهرت بزرگی برای قبیله محسوب می‌شود. رناحیه پاندیان موافقت می‌کند و با دختر جوانی از قبیله «پرومپالی» ازدواج می‌کند و او را در شب عروسی باردار می‌کند و به او می‌گوید که این پایان فقط برای سیاست مردانه است و نه از روی عشق به او.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم یاتیشا دوبله فارسی Yaathisai 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!