logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
63/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Beau Is Afraid 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بیو می ترسد با کیفیت عالی

دانلود فیلم بیو می ترسد دوبله فارسی Beau Is Afraid 2023
دانلود فیلم بیو می ترسد دوبله فارسی Beau Is Afraid 2023

 

 

Beau Is Afraid یک فیلم ترسناک تراژیک کمدی سورئالیستی آمریکایی محصول 2023 به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی مشترک آری استر است. این فیلم با بازی خواکین فینیکس در نقش شخصیت اصلی، Beau Wassermann، و همچنین شامل یک گروه بازیگر مکمل متشکل از Patti LuPone، Nathan Lane است. امی رایان، کایلی راجرز، پارکر پوزی، استفن مک کینلی هندرسون، هیلی اسکوایرز، مایکل گاندولفینی، زوئی لیستر جونز، آرمن ناهاپتیان و ریچارد کیند. داستان آن به دنبال بیو ملایم اما دچار پارانویا می شود که او برای رسیدن به خانه برای شرکت در مراسم تشییع جنازه مادرش شروع به یک اودیسه سورئال می کند و به بزرگترین ترس های خود در این راه پی می برد.

Beau Is Afraid که توسط A24 توزیع شد، اولین بار در سینمای Drafthouse Alamo در 1 آوریل 2023 اکران شد و اکران محدودی در سینماها در ایالات متحده در 14 آوریل 2023 آغاز شد، قبل از اکران گسترده در هفته بعد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد اما یک بمب در گیشه بود و تنها ۱۱ میلیون دلار فروخت.

بو واسرمن پسر یک تاجر معروف و ثروتمند به نام مونا است که مسئول ساختن یک امپراتوری بزرگ کنگلومرا است. او بدون پدری بزرگ می‌شود، پدری که مادرش می‌گوید شبی که بو به دلیل سوفل قلبی ناشی از ارگاسم باردار شد درگذشت. بو در نوجوانی در یک سفر دریایی با مادرش با دختری به نام الین آشنا می شود و عاشق او می شود. آن دو می بوسند و قول می دهند که باکره بمانند تا زمانی که در بزرگسالی دوباره همدیگر را ببینند.

به عنوان یک بزرگسال، بیو به شدت مضطرب است و به تنهایی در شهری پر از جنایت زندگی می کند. او برای دیدن مادرش به مناسبت سالگرد مرگ پدرش برای پرواز آماده می شود، اما پس از دزدیده شدن کلید و چمدانش از در، هواپیمایش را از دست می دهد. بو با مادرش تماس می گیرد تا وضعیت را توضیح دهد، اما او او را اخراج می کند. پس از اینکه توسط افراد بی‌خانمان‌های بی‌خانمان برای شب قفل شده بود، دوباره سعی می‌کند با مادرش تماس بگیرد، اما یک راننده UPS به او پاسخ می‌دهد و به او می‌گوید که سر او در یک تصادف، پس از افتادن یک لوستر روی سرش، از بدنش جدا شده است. پس از درگیری های خشونت آمیز با یک مزاحم در خانه، سپس توسط یک افسر پلیس و یک قاتل در خیابان، Beau توسط یک کامیون مواد غذایی مورد اصابت قرار می گیرد.

بیو دو روز بعد در خانه یک زوج متاهل به نام گریس و راجر که با دختر نوجوان خشمگین خود تونی زندگی می کنند زخمی از خواب بیدار می شود و از جانبازی ناپایدار به نام جیوز مراقبت می کنند که رفیق جنگی پسر مرحومشان بود تا اینکه در عملیات کشته شد. . بو با وکیل مونا، دکتر کوهن تماس می گیرد، که او را تنبیه می کند و به بو اطلاع می دهد که علیرغم رسم یهودیان که جسد را در اسرع وقت بگذارند، آخرین آرزوی او این بود که تا زمانی که او حضور نداشته باشد، دفن نشود. راجر قول می‌دهد که بو را در اسرع وقت به ملک مادرش ببرد، اما اصرار می‌کند که بو تا زمان بهبودی او استراحت کند. در روز آزادی بو، تونی سعی می کند او را وادار کند که یک قوطی رنگ بنوشد، قبل از اینکه خودش این کار را انجام دهد و خودکشی کند. گریس به بو که بالای جسد تونی ایستاده وارد می شود و با خشونت او را به خاطر مرگ او سرزنش می کند. با فرار بیو به جنگل، گریس جیوز را به دنبال او می فرستد.

بیو که در بیابان گم شده است، با گروهی از بازیگران تئاتر سیار به نام “یتیمان جنگل” روبرو می شود. او به تمرین آنها دعوت می شود و مجذوب بازی می شود و خود را به عنوان قهرمان داستان تصور می کند که پس از جدا شدن آنها توسط سیل تمام زندگی خود را به دنبال خانواده اش می گذراند. مردی به بو نزدیک می شود و به او اطلاع می دهد که پدرش را می شناسد که به گفته او هنوز زنده است. گروه در کمین جیوز قرار می گیرد که چندین بازیگر را سلاخی می کند. بو به عمق جنگل فرار می کند.

بیو بقیه راه را تا املاک مادرش با اتوتو می‌رود، اما متوجه می‌شود که به تازگی مراسم خاکسپاری مادرش را از دست داده است. وقتی زنی دیر به خدمت می رسد، بو از چرت بیدار می شود و متوجه می شود که الین است. آنها قبل از رابطه جنسی دوباره به هم متصل می شوند. بیو از اینکه قرار است در اوج بمیرد وحشت دارد اما وقتی زنده می ماند راحت می شود. اما الین در اواسط ارگاسم می میرد و بدنش سفت شده است. مونا سپس از زیر سایه ها ظاهر می شود و نشان می دهد که در تمام طول سفر او زنده بوده و از او جاسوسی کرده است. او بیو را به خاطر اینکه او را به اندازه کافی دوست ندارد به خاطر اینکه او را به اندازه کافی دوست ندارد، سرزنش می کند و او می خواهد که حقیقت پدرش را بداند. مونا او را به اتاق زیر شیروانی می برد، جایی که بو متوجه می شود که نه تنها یک برادر دوقلو دارد، بلکه پدرش در واقع یک هیولای غول پیکر به شکل آلت تناسلی است. در آن لحظه جیوز وارد خانه می شود و توسط هیولا کشته می شود. پس از تحقیر بیشتر از مادرش، یک بو خشمگین برای مدت کوتاهی تلاش می کند تا او را خفه کند قبل از اینکه از بین برود.

بو در شوک، با یک قایق موتوری ملک را ترک می کند. پس از ورود به غار، موتور قایق شروع به توقف می کند و او ناگهان خود را در یک میدان شلوغ می بیند. مونا و دکتر کوهن به‌عنوان دادستان و وکیل ارزان‌قیمتی که از بیو دفاع می‌کند، به‌خاطر اهانت‌هایی علیه مادرش محاکمه می‌شود. بو در حالی که پاهایش را به قایق چسبانده است، سعی می کند از پس خود برآید و به مادرش متوسل شود، اما او پاسخی نمی دهد. او که متوجه می شود در موقعیت خود کاملا ناامید است، تصمیم می گیرد که سرنوشت خود را بپذیرد. موتور منفجر می شود، قایق واژگون می شود و Beau غرق می شود. جمعیت در سکوت به همراه دکتر کوهن و مونا که دومی بی اختیار گریه می کند عرصه را ترک می کنند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بیو می ترسد دوبله فارسی Beau Is Afraid 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!