logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
64%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم All the Bright Places 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم جایی که عاشق بودیم سال 2020

دانلود فیلم All the Bright Places 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم All the Bright Places 2020 با دوبله فارسی

همه مکانهای روشن یک فیلم درام رمانتیک نوجوان آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی برت هیلی ، از فیلمنامه جنیفر نیون و لیز هانا است که براساس رمانی به همین نام از نیون ساخته شده است. در آن Elle Fanning ، Justice Smith ، Alexandra Shipp ، Kelli O’Hara ، Lamar Johnson ، Virginia Gardner ، Felix Mallard ، Sofia Hasmik ، Keegan-Michael Key و Luke Wilson بازی می کنند.

تئودور فینچ و ویولت مارکی دو نوجوان هستند که با ناراحتی در یک شهر کوچک ایندیانا زندگی می کنند. ویولت بی سر و صدا با Survivor Guilt سر و کار دارد و فینچ یک تنهایی است که توسط دیگر دانش آموزان نامیده می شود. آنها بر روی پلی که خواهرش در اثر تصادف اتومبیل که 9 ماه پیش در آن بودند جان داده بود ، دیدار کردند. بنفشه از آن زمان در اتومبیل نبود. فینچ در کنار او بالا رفت و از یک خودکشی احتمالی با او صحبت کرد.

او با ویولت برای یک پروژه مدرسه مشارکتی را شروع می کند که در آن آنها باید با هم در ایندیانا جستجو کنند. بعداً ، در خانه ، فینچ به دنبال بنفش در فیس بوک می رود ، و به یاد واقعه تصادف می افتد و با او آنلاین صحبت می کند.

فینچ و ویولت برای دیدن سایت های مهم یا غیرمعمول پروژه به اطراف ایندیانا سفر می کنند. Finch ویولت را هل می دهد تا سوار ماشین شود و به نوشتن برگردد. او به او کمک می کند تا صحبت در مورد مرگ خواهرش را شروع کند ، کاری که هیچ کس موفق به انجام آن نشده بود. بنفشه به آرامی شروع به بهبود می کند. آنها یک مینی غلتک کوچک ، بالاترین نقطه در ایندیانا و غیره پیدا می کنند. سایت های واقعی مهم نیستند ، اما کاوش برای هر دو آنها به چه معناست. آنها عاشق می شوند.

فینچ اما با رفتارهای ناپایدار ادامه می دهد. او گاهی اوقات بدون تماس با کسی روزها یک بار ناپدید می شود. او در کودکی توسط پدرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود ، مادرش در زندگی او غایب است و در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. فینچ از افسردگی رنج می برد ، و احساس انزوا می کند. او سعی می کند با نوشتن یادداشت هایی روی پست خود ، افکار خود را سازماندهی کند. وی همچنین از تشخیص وی امتناع می ورزد زیرا برچسب ها باعث می شود احساس کند که گیر افتاده است. نقطه درخشان در زندگی او رابطه شکوفایی او با بنفش است.

در یک مورد آنها به طور تصادفی تا صبح روز بعد بیرون می مانند و پدر و مادر ویولت را ناراحت می کنند. این یک مارپیچ رو به پایین برای فینچ آغاز می شود ، او سعی می کند از طریق یک گروه پشتیبانی در یک شهر نزدیک کمک کند. در آنجا ، او به آماندا ، دوست ویولت می رود. بنفش به وضوح نگران است و سعی می کند به او کمک کند. فینچ با عصبانیت از نگرانی خود منفجر می شود ، حتی اگر به نظر می رسد که او را بهتر درک می کند و این دو با هم درگیر می شوند.

فینچ دوباره ناپدید می شود و ویولت به دنبال او می رود. او می ترسد که ممکن است به خودش صدمه زده باشد ، و پدرش او را جرقه می زند تا به سمت چاله آبی برود. او لباسهای فینچ را روی سنگها می بیند و مرگ او را استنباط می کند. وقتی متوجه شد حق با اوست ، پریشان می شود. او نقشه ای را پیدا کرد که قبلاً با آن سرگردان بودند و آخرین مکانی که قرار بود با هم بازدید کنند با رنگ قرمز مشخص شده است. این نمازخانه نمازگزاران مسافرتی است ، جایی که او نام خود را در کتاب مهمان پیدا می کند. این به روند بهبودی کمک می کند و به ویولت می فهمد که خودکشی فینچ مقصر او نبوده است.

آخرین صحنه با ویولت شنا کردن خودش در چاله آبی است ، جایی که او با فینچ شنا کرده بود و باعث آرامش او شد. او به اهمیت چیزهای کوچک و روشن در زندگی پی می برد ، که حتی کوچکترین لحظه ها می توانند معنایی داشته باشند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم All the Bright Places 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!