logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Nowhere 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ناکجا با کیفیت عالی

دانلود فیلم ناکجا دوبله فارسی Nowhere 2023
دانلود فیلم ناکجا دوبله فارسی Nowhere 2023

 

ناکجا یک فیلم هیجان انگیز بقا محصول 2023 به کارگردانی آلبرت پینتو [حدوداً] بر اساس فیلمنامه ای از ارنست ریرا، میگل روز، ایندیانا لیست، شان وینسلو و ترزا روزندوی است که آنا کاستیو در کنار تامار نواس ایفای نقش می کند. این فیلم داستان میا (کاستیلو) را دنبال می کند که پس از تسلط یک دولت تمامیت خواه بر کشورشان، از دیگر مهم خود (نواس) جدا می شود.

فیلم ناکجا از 29 سپتامبر 2023 برای پخش در نتفلیکس در دسترس قرار گرفت و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

میا و نیکو به دلیل بحرانی که باعث کمبود مایحتاج ضروری و یک دولت ظالم شده تصمیم به ترک اسپانیا می گیرند. آنها برای جان خود و امنیت فرزند متولد نشده خود می ترسند. این زوج قبلاً دختر اول خود، اوما را از دست داده بودند که ارتش او را از آنها گرفت و فرض بر این است که مرده است. میا خود را برای ناپدید شدن اوما مقصر می داند و گناه را با خود حمل می کند.

نقشه نیکو این است که آنها با حمل و نقل در یک کشتی باری به ایرلند فرار کنند. هر دو سوار کانتینری می شوند تا با کامیون حمل شود. با این حال، زمانی که نیکو به اجبار از کانتینر خارج شده و وارد کانتینر دیگری می شود، ارتش آنها را از هم جدا می کند. در یک ایست بازرسی نظامی، ارتش همه را به جز او در کانتینر می کشد. بعداً، میا سعی می کند با نیکو تماس بگیرد تا خطر را به او گوشزد کند، اما نمی تواند به او برسد.

همه کانتینرها، از جمله میا، در یک کشتی بارگیری می شوند. طوفان بعدی باعث می شود ظروف به اقیانوس بیفتند. ظرف او که به آرامی پر از آب می شود، محموله ای از ظروف خانگی تاپرور، گوشی های بسته بندی شده، تلویزیون های صفحه تخت بسته بندی شده، ودکای بسته بندی شده، و هودی های بسته بندی شده دارد، که از همه آنها برای کمک به زنده ماندن به همراه یک مته، مقداری نوار و یک چاقویی که او موفق شده بود از قبل نجات دهد. با شنیدن فریاد، او به یک سوراخ گلوله نگاه می کند، که از طریق آن ظرف دیگری را می بیند که مملو از مردم است و در زیر آب فرو می رود، فقط چند متر دورتر. پس از دو روز در کانتینر، نیکو با او تماس می گیرد و به او می گوید که در راه است تا او را نجات دهد.

در آن شب، میا طی طوفانی دختری به نام نوآ را به دنیا می آورد. میا مصمم می شود تا برای شانس بقای خود بجنگد، علیرغم اینکه به شدت ضعیف شده است، توهمات اوما را دارد و به خوردن جفت خود متوسل می شود. با بالا رفتن سطح آب داخل ظرف، میا موفق می شود با استفاده از مته و چاقو، سقفی را سوراخ کند و او و نوآ از بالای آن بالا می روند. در حالی که میا سعی می کند توجه یک هواپیمای عبوری را به خود جلب کند، پای خود را به شدت مجروح می کند. او آن را با استفاده از قطعات تلویزیون می دوزد و از مقداری ودکا برای استریل کردن زخم استفاده می کند. او بعداً موفق می شود با استفاده از یک تور موقت ماهی بگیرد.

نیکو تقریباً پس از بیست روز با میا تماس می گیرد و وضعیت سلامتی نامطمئن خود را پس از شلیک گلوله و شانس بعید او برای زنده ماندن آشکار می کند. میا غمگین است اما خبر تولد دخترشان را با نیکو در گفتگوی آخرشان به اشتراک می گذارد. نیکو از میا می خواهد که به مبارزه ادامه دهد و به ایرلند برسد و قول می دهد که همیشه با روحیه با آنها باشد.

میا با استفاده از مواد کانتینر یک قایق موقت می سازد و پس از غرق شدن ظرف در اقیانوس به امید معجزه می رود. سرانجام، خانواده ای سوار بر قایق ماهیگیری، نوآ را روی قایق شناور می بینند. اما میا بیهوش است و با طناب به کلک بسته شده است. آنها او را سوار قایق خود می کنند و CPR را انجام می دهند و با موفقیت او را زنده می کنند.

میا و نوآ نجات می یابند و به سواحل ایرلند آورده می شوند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ناکجا دوبله فارسی Nowhere 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!